Yleisurheilu – liveseuranta

  • 831 711
  • 23 445

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Juuri sitä hän tarkoitti. Ja epäisänmaallisesti toivoi pidempää hyppyväliä myös – hurrille!!!!

Joo eihän voittaja tainnut parantaa ennätystään kuin vajaa 30cm ja hätyytteli Ruotsin ennätystä. Hän saattaa olla eri mieltä tuosta hyppyvälistä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Kaatoi naapurin aidat ja protestoi".

Tuota voisi herra Raja kutsua "baarista kotiin" -taktiikaksi.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miks vitussa se olis hylkäys jos auttaa vastustajaa?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo eihän voittaja tainnut parantaa ennätystään kuin vajaa 30cm ja hätyytteli Ruotsin ennätystä. Hän saattaa olla eri mieltä tuosta hyppyvälistä.
Mutta ei parantanut enää viimeisillä hypyillä. Pidemmällä hyppyvälillä olisi kenties voinut sen Ruotsin ennätyksen tehdä loppukierroksilla. Sitä kai se Mäkelä meinasi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mäkelä oli oikeasti paras loikkakisassa kunnon puolesta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikä teillä on Kristiinaa vastaan?
Hieno kisaaja. SE:n haltija, EM-mitalisti, moninkertainen arvokisafinalisti...

Joo, kyllä hän puhuu paljon, välillä mitä sattuu, taitaa jopa selitellä ja kaiken päälle ääni on kimittävä, jopa nariseva (se koetaan usein epämiellyttäväksi). Minulle tulee välillä A-K Saarinen mieleen ulosannista ja hänkin oli monille punainen vaate.

Edit. Ei tämä nyt niin vakavaa ole. Tiedän. Osittain meemi-juttuu... Ja läpän heittoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikä teillä on Kristiinaa vastaan?
Hieno kisaaja. SE:n haltija, EM-mitalisti, moninkertainen arvokisafinalisti...

Joo, kyllä hän puhuu paljon, välillä mitä sattuu, taitaa jopa selitellä ja kaiken päälle ääni on kimittävä, jopa nariseva (se koetaan usein epämiellyttäväksi). Minulle tulee välillä A-K Saarinen mieleen ulosannista ja hänkin oli monille punainen vaate.

Tuossahan ne syyt. Mulla ei ole mitään vastaan, mutta ymmärrän että joillakin on. Se on ihan sama mitä hän sanoo tai tekee, niin siitä kaivetaan jotain paskaa esiin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oli kyllä Lillemolta aika levoton soolojuoksu. Lähtökudista alkoi loppukiri ja 11 sekuntia omasta ennätyksestä pois.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos Suomen kuulantyönnölle vittuillaan, niin ei tämä Ruotsin menokaan mua ihan vakuuta. Missä Arrheniuksen veljekset?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Duplantis voisi aloittaa puoli metriä korkeammalta, mihin muut lopettaa, ja silti ne voidaan vielä laskea verryttelyhypyiksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jonnet ei muista, kun Ruotsilla oli heittää kehiin Alhaji Jeng ja Patrik Kristiansson
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös