Yleisurheilu – liveseuranta

  • 833 943
  • 23 518

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olin aikoinaan olympiastadionilla kun Coloradon susi ja muut suomalaiset hyydyttivät ruotsalaiset kymppitonnille niin että ottivat kolmoisvoiton ja yksi ruotsalainen jopa keskeytti.

Pelkästään mielikuva tästä saa kylmät väreet vieläkin aikaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Elina Lampela on minun makuuni kuumin suomalaisyleisurheilija mitä tulee ulkomuodollisiin asioihin. Jospa vielä pomppisi urallaan ainakin 470 cm. Mää olen niin siinä wagonissa kuin vaan voi olla.

Tällainen hieman asiaton viesti tähän väliin. En silti pahoittele. Olen törkimys.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.

Huonoin suomalainen tänään. Tai posin kautta kolmanneksi paras. Pronssia jäsenten välisistä.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Edelleen ihmettelen, että mitä helvettiä sen 79 metrisen jälkeen Kangas on tehnyt tai ollut tekemättä, kun on tultu 10 metriä siitä alas. 10 metriä.
Syytän silmälaseja: Kankaalla oli aikoinaan tapana ottaa silmälasinsa pois heittäessään moukaria.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
WM hipaisee rimaa korkeudesta 441. Olisiko Lampelan kisa tämä..
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko meisseliasiantuntijat löytäneet meisseleitä?
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
1982 Helsinki, tupa täynnä ja minä mukana. 2023 Tukholma, katsomo puolityhjä. Surullista.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Liian viileä on. Viikko sitten oli liian kuuma. Milloin tuulee ja milloin sataa ja milloin mitäkin. Nämä sää-selittelyt ei hirveän kaukana ole siitä, että ottiko hieroja liian lujaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Liian viileä on. Viikko sitten oli liian kuuma. Milloin tuulee ja milloin sataa ja milloin mitäkin. Nämä sää-selittelyt ei hirveän kaukana ole siitä, että ottiko hieroja liian lujaa.

Itseasiassa tämä sääselitys toimii. Pitäisi arvokisojen olla joka toinen vuosi Suomen seksisään keskellä ja mitalisadetta ei voisi estää. Nyt ei voida tietää.
 

IceWalker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK, K-Kissat, PiTa
Elina Lampela on minun makuuni kuumin suomalaisyleisurheilija mitä tulee ulkomuodollisiin asioihin. Jospa vielä pomppisi urallaan ainakin 470 cm. Mää olen niin siinä wagonissa kuin vaan voi olla.

Tällainen hieman asiaton viesti tähän väliin. En silti pahoittele. Olen törkimys.
Kauniiden naisyleisurheilijain seuraaminen objektiivisesti urheilusuorituksiin keskittyen vaatii perinteiseltä mieskatsojalta aika paljon. Ehkäpä Kodin Suuren Lääkärikirjan lukeminen auttaa ennen suorituksia.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Weilma Myrthoy kisailee yksinään. Seuraavaksi rima korkeuteen 500 ja sitten repimään märkää Tukholman iltaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Menin naimisiin 2018 ja silloin Suomen miehet voitti maaottelun. Ei tiedä onko sen jälkeen...
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Wilma 465 yli!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Eikös tätä suomen naisten kuulaa ole jo nähty parin viikon aikana, sais olla pelkästään SVT:n lähetystä tuolla lännessä...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Murto suorastaan alistaa ruotsalaisyleisön edessä. Kyllä tällä yksi Forsbergin hattutemppu kuitataan.
 
Legendalla ei nyt ihan samat säännöt päde politiikassa ja urheilussa, mitä tulee ihmisten muuttumiseen.

Ruotsi-ottelusta:
"Virén kilpaili urallaan 13 kertaa Ruotsi-ottelussa ja nappasi kuusi voittoa. Tuolloin maaottelu oli yksi kauden kohokohdista.

– Kaikki enemmänkin halusivat mukaan. Ei ollut sellaista ajatusta, että pitäisi olla pois."

Purran nettikirjoitteluista:
"– Ihmiset ovat muuttuneet. Monessa muussakin asiassa rikokset vanhenevat 10 vuodessa. Poliitikon sanomiset ovat niin vanhoja, että ne eivät muuta nykypäivää."

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös