Yleisurheilu – liveseuranta

  • 835 241
  • 23 520

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Ëli jos on kenialaisen sijaan vielä vaikka yks egyptiläinen lisää, sit vielä kiinnostaa ihan helvetisti?

Kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme norjalaista, ja kolme venäläistä. Semmonen ryhmä jos joskus on ihan minkä tahansa urheilulajin finaalissa, ja minua yritettäisiin sitä pakottaa katsomaan, minä lähtisin tältä planeetalta muualle.
Mulla oli sentään hiven realismia mukana, mutta en mä yksinkertaisena porilaisena osaa ajatella mitään kauhuskenaarioita. Kolme norjalaista...
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Kyllä finaaliin yksi suomalainen on saatava. Helanderin viimeistelyt ovat kyllä olleet vakuuttavia, joten nyt on pakko näyttää.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Liettuan Matevicius tjtn. Heitti lähes karsintarajalle ja suomalaisten tilanne synkkenee entisestään.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä siihen on syynä, että kenttälajien asema on niin heikko? Suomessa niitä arvostetaan, mutta maailmalla erittäin vähän.
Juoksulajeista saa tehtyä varsinkin amerikkalaiseen makuun sopivan urheiluspektaakkelin. Vaikka nyt satasen finaali. 30 minuuttia ennakkospekulointia ja hehkutusta, 10 sekuntia itse juoksu, ja sitten loppuilta hidastuksien keilailua ja analysointia.

Kukaan ei helpolla missaa H-hetkeä kun siitä kokoajan muistutetaan, että kohta ne juoksee, kohta ne juoksee. Ja sitten itse 10 sekunnin tapahtuma on nippa nappa riittävän lyhyt, että malttaa olla kännykkää näppäilemättä juuri sen aikaa.

Pidemmät matkat on vähän haastavampia, mutta nekin yleensä ratkeaa vasta loppusuoralla, joten sama 10 sekunnin keskittyminen pätee.

Kenttälajit taas on tosi vaikeita, koska ratkaiseva suoritus voi tulla millä kierroksella vaan, ja pitäisi väijyä tarkkaavaisesti koko kilpailu.

Lisäksi jos ei seuraa itse kisoja, vaan katsoo koosteen uutisista, niin juoksussa näkee selvästi miten voittaja lyö vastustajansa. Kenttälajien koosteessa saatetaan näyttää vain voittajan suoritus, jolloin esim. ylivoimaisuus suhteessa vastustajiin ei tule esiin.

Näin ollen juoksijat on mediaseksikkäämpiä urheilijoita ja heistä tulee suurempia tähtiä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vadjlechin tekninen osaaminen on parhainta molemmat ryhmät mukaan lukien. Uskomattoman helppo ja rento veto. Samanlainen ruoska kuin valmentajansa Zelezny.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt tarvitaan kurikkalaista mämmisoppaa ja Kuuselan polvi- ja nilkkatuet Southhouselle.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei vaan mennyt Helanderilta karsintarajan yli. Tiukkaa tekee tuolla tuloksella finaaliin pääsy.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Helander palaa nyt vanhaan ja kaatuu heittonsa perään. Tämä ei ole sitä uutta tekniikkaa mitä Pitkämäen kanssa on haettu.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Helander sai 80 rikki sentään.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tässä voi vielä käydä niin, ettei finaalissa heitä yksikään suomalainen.
Se on enemmän kuin todennäköistä. Tuskin tuo Helanderin heittokaan riittää finaalipaikkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös