Yleisurheilu – liveseuranta

  • 834 467
  • 23 520

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lassilla vielä tällä kaudella 80m ylittämättä ja maailmantilaston sija on joku 50 päälle. Ei olisi suurikaan ylläri jos ei finaaliin pääse.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pakko myös tunnustaa että olen jonkin verran kateellinen Mikko Rummukaiselle.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Nadeemin kiskaisun jälkeen Kuusela on kokonaistilastossa 10.sijalla. Ei enää kovin moni saisi siis ohi mennä...
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Ei päästä enää kyselemään suorassa lähetyksessä, että "onhan sulla maljakoita siellä". Ei heiluta Kangas Suomenlippua.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.
Ëli jos on kenialaisen sijaan vielä vaikka yks egyptiläinen lisää, sit vielä kiinnostaa ihan helvetisti?

Kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme norjalaista, ja kolme venäläistä. Semmonen ryhmä jos joskus on ihan minkä tahansa urheilulajin finaalissa, ja minua yritettäisiin sitä pakottaa katsomaan, minä lähtisin tältä planeetalta muualle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sitten kun keihään finaalissa on kolme intialaista, kolme pakistanilaista, kolme kiinalaista ja kaksi egyptiläistä ja yksi kenialainen, lopetan minä aktiivisen seurannan ja siirryn katselemaan vaikka shakkia.

Mitä sitten tapahtuu, jos Kim Amb otetaan vielä ylimääräisenä finaaliin?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joutu tunnin tekeen töitä. Mikä tilanne soumipojilla keihäässä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös