Yleisurheilu – liveseuranta

  • 831 549
  • 23 445

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se on uusinta hölmö. Eletään vuotta 2023.
Mitä helvettiä selität? Onko Y2K jo sekoittanut sun PC:n kellon? Kantsuis varmaan sunkin vaihtaa se sun kusinen 386 uunituoreeseen Pentiumiin!
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mun TVssä Wilma ja Silja ottivat just EM- kultaa 2024. Mikä näitä lähetyksiä vaivaa?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jännä uusi ilmiö. Nuoret yleisurheilijat onnistuu globaalin tason arvokisoissa, finaalissa, mutta ilmeet ja eleet kertoo, että enemmän olis halunnut.

Toki, täytyy olla kyvyt ja rahkeet onnistua, ettei mene haihatteluksi. Mutta se, että ne paineet ja odotukset tulee sisältä on ihan tervettä. Ettei ikään kuin olla hakemassa jotain hyväksyntää ulkopuolisilta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei ole Kirani James ja Wayde van Niekerk enää entisaikojen kunnossa, valitettavasti. Etenkin van Niekerkiin loukkaantuminen on kyllä jättänyt pysyvät jäljet ja tuskin enää koskaan sille absoluuttiselle huipputasolleen nouseekaan.

Tämä on sääli. Jotenkin tuntui, että ehdittiin nähdä vain osa hänen potentiaalistaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ny vaan Siljalle rahoitus kuntoon et voi treenata kunnolla

Jumalauta et on valkulla naama punainen
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onx Mikaela siellä kans
Se helvetin lehmänlypsäjä nyt ei tuu ikinä pärjäämään keihäänheitossa.

Niinku ei tää Heli Rantanenkaan, aivan turha akka. Taina Uppa, häneen minä luotan!
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Sentimental old fool ja bla, bla, bla, mutta hitto mä tykkään tuosta kilpailijoiden arvostuksesta. Naisten moukari tässä ensimmäisenä. Ihan samaa fiilinkiä ei syntynyt vaikka miesten nelosen maalijuhlista.

Hyvä Silja! Aikaa on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös