Yleisurheilu – liveseuranta

  • 832 198
  • 23 445

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ekassa heitossa ei edes p**** r*******. Eli kun se r***** niin tulos alkaa seiskavitosella. Saatte ihan itse päättää mitä asteriksien takana on.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Onkohan se maskotti vielä tuolla sohvan takana kun nuo ukot menee istumaan? Meinaan vaan ettei olisi kovin katsojaystävällistä kun siellä joku Lyles leipoisi maskottia lättyyn kun tuli säikyttelemään.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuo Jere Pehkosen kisastudio -viritelmä on kyllä niin ärsyttävä ohjelma, että boikotoin sitä juuri sen vuoksi. En minä kaipaa mitään sohvanvaltaajia tunnelmaani kohottamaan.

Ihme jos tuota sohvaperunoiden liveversiota jaksaa joku katsella. Onneksi sai ilmankin moukarilähetyksen pyörimään.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kati Ojaloo voisi olla tuolla kommentoimassa noita heittoja, siis Tuomas Seppäsen avopuoliso. Hänellä lienee suomi hallussa ja olisi myös jonkinlainen silmäkarkkikin.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Oliko siinä kaikki pökäleet vai vieläkö löytyy.

Hyvä juoksu Knightonilta vaikka finaalissa melko varmasti ei tule pärjäämään.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Voi harmi tätä pituuskisaa. McLeodin kisa taisi olla siinä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vanha Andre se vielä jaksaa. Mutta kyllä minun suosikkikanukit on Donovan Bailey, Bruny Surin ja Damian Warner.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös