Yleisurheilu – liveseuranta

  • 835 440
  • 23 520

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Harittaa silmät sen verran, että Pinokkion hyppy näytti yliastutulta. Livekuvassa ainakin
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pinnockilta ihan kiva hyppy, 850 ja kärkeen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eli puolet ketjun kirjoittajista pitäisi laittaa ignoreen? Vittu itkekää lisää Norjasta josta sentään tulee urheilijoita jotka edes voittaa jotain. Kateelliset setämies paskat.
Mistä minä tiedän, mutta en minä ainakaan itse viihtyisi sellaisessa keskustelussa joka ei omaan makuun maistu. Mutta kukin tyylillään.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Sveitsiläinen on hypännyt 3.03 tuloslistan mukaan. Olisi pitänyt lähteä karsintoihin?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kummankohan valitsis moukariin Jeren jorinat vai mute version
 
Kolmen ja puolen saksauksen tekniikka on kuuminta hottia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Gayle siellä hätyytteli ME:tä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Eli puolet ketjun kirjoittajista pitäisi laittaa ignoreen? Vittu itkekää lisää Norjasta josta sentään tulee urheilijoita jotka edes voittaa jotain. Kateelliset setämies paskat.
Minä en ainakaan ole itkenyt. Olen tyynen viileänä tuonut julki heidän vilppejään. Toki ne voidaan sivuuttaa olankohautuksella, koska ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä.

Voin vielä leikkisää mielialaani peilaten heittää humoristisen sloganin. Millainen on norjalainen tiukka voitto? Se on huulirasvan mitalla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eli puolet ketjun kirjoittajista pitäisi laittaa ignoreen? Vittu itkekää lisää Norjasta josta sentään tulee urheilijoita jotka edes voittaa jotain. Kateelliset setämies paskat.
Siis eihän se näinä globaaleina aikona väärin ole fanittaa sellaisia jotka homman osaa. Täällä siitä saa vittuilua, ellet ole NHL- tai futisfani. Itsekin vittuiluun osallistuneena.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös