Yleisurheilu – liveseuranta

  • 835 166
  • 23 520

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ei sillä ettenkö mä haluaisi mahd. paljon eurooppalaisia puhumattakaan pohjoismaalaisista näiden skabojen finaaliin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
Todellakin. Cooperissahan 3000m on jo loistava tulos peruskuntoilijalle. Noissa karkeloissa 3000m 12 minuuttiin olisi alle kaiken arvostelun, luokkaa kenialaiset maastohiihtäjät.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tänään voi tärähtää, sen verran rennon oloinen on Kososen olemus ennen finaalia.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kova tuo Inkepritzen kun hölkkää molemmat alkuerät
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
Montako kilometriä jaksoit? Omalla kohdalla tasan yksi kilometri lienee nykykunnolla maksimi.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Jaahas, pääsin mukaan vasta puolivälistä.

On ne pojat vaan velikultia, toinen ei ylitä aitoja ja toinen oikaisee. Noh, aika näyttää. Eilen Ingebritsen vei ylimielisyyden niin pitkälle, että ihan vittuillakseen ei voittanutkaan, mitähän on keksitty vitoselle?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Tänään voi tärähtää, sen verran rennon oloinen on Kososen olemus ennen finaalia.

Joka tapauksessa tuleva arvokisavoittaja. Sitä käsitystä tukee jatkuvasti kehittyvät tulokset ja ominaisuudet ja henkisesti erittäin stabiilin oloinen jalat maassa - urheilija.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tuossa mennään julmaa kyytiä/satanen. Kävin tänään itse testaamassa n. 4 minuutin kilometrivauhtia ja olin melko kanveesissa, joka on noille miesjuoksijoille käytännössä kävelyä. Respect, poikkeusyksilöiden hommaa tämä leikki.
Sun pitää vaan pidentää matkaa, kyllä tuolla vauhdilla marathonilla jo pärjää
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kuulin että tuo Hendrix on ihan ok kitaristi myös. Woodstockissakin soittanut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös