Yleisurheilu – liveseuranta

  • 831 751
  • 23 445

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Saga Andersson ois rinnan mitalla tiputtanut, jollei ois mennyt ali.
 
Santi olisi hyvä kaikissa lajeissa purnaamaan asiasta kuin asiasta.
Olisi kyllä hieno jakso, kun Tete olisi edustamassa Espanjaa MM-kisoissa. Fiti huoltajana, Santi koutsina ja Diego joukkueenjohtajana.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Miten mä oon aina luullu, että tää Katie Moon olis Austraaliasta, eikä Yhdysvalloista? Onko sillä joku sukunimikaima yleisurheilun huipulla?

Jännällä fiiliksellä seuraan tätä seiväsfinaalia. Yleisellä tasolla Murtoon kyllä riittää luotto, mutta toisaalta eihän suomalaisilla kestä ikinä näissä karkeloissa pää...
Täällä palstalla harvoin kestää pää.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Huhheijjaa! Hyvä jotta yli, hieman säätämistä vielä.

Moon vaikuttaa kyllä tasokkaimmalta ja varmimmalta, löytääköhän voittajaansa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Miten mä oon aina luullu, että tää Katie Moon olis Austraaliasta, eikä Yhdysvalloista? Onko sillä joku sukunimikaima yleisurheilun huipulla?

Jännällä fiiliksellä seuraan tätä seiväsfinaalia. Yleisellä tasolla Murtoon kyllä riittää luotto, mutta toisaalta eihän suomalaisilla kestä ikinä näissä karkeloissa pää...
Kyllä Murron tilanteessa varmuudella se pää on juurikin se vahvin elementti, jota todistaa myös edellinen arvokisavoitto.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sennillekin riittäisi metri lisää.

Mitä tällä kaudella on tapahtunut? Kristiinalla masu täynnä viime kaudesta?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä on Moonin lempibiisi?

REM: Man of the Moon
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös