Yleisurheilu – liveseuranta

  • 836 009
  • 23 522

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten mä oon aina luullu, että tää Katie Moon olis Austraaliasta, eikä Yhdysvalloista? Onko sillä joku sukunimikaima yleisurheilun huipulla?

Jännällä fiiliksellä seuraan tätä seiväsfinaalia. Yleisellä tasolla Murtoon kyllä riittää luotto, mutta toisaalta eihän suomalaisilla kestä ikinä näissä karkeloissa pää...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Huh! Ei onneksi Murto tipauttanut.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Miten mä oon aina luullu, että tää Katie Moon olis Austraaliasta, eikä Yhdysvalloista? Onko sillä joku sukunimikaima yleisurheilun huipulla?

Jännällä fiiliksellä seuraan tätä seiväsfinaalia. Yleisellä tasolla Murtoon kyllä riittää luotto, mutta toisaalta eihän suomalaisilla kestä ikinä näissä karkeloissa pää...

Siitähän Murto onkin erikoinen, et aina kovimmissa paikoissa on tehny ennätyksen.
Ollos huoleton, Murto paikal on.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
No se meni rimaa hipoen yli Murtolla. Pientä jännitystä peliin.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Rimaa hipoen 465 yli.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Pienet marginaalit jne.

Hyvin ainakin nousee Wilmalla hyppy.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Wilma niukasti yli 465. Korkeammalta tulee jo rima alas tuolla tyylillä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt äkkiä tarkistamaan oliko Koivunen liimannut sinitarraa rimaan. Tuleeko Oslosta protesti?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Nyt pysähtyi Wilmalla täysin, kun ensimmäinen meni päin, hiukan on hakusessa merkit. Seuraava sitten kohdalleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös