Yleisurheilu – liveseuranta

  • 831 670
  • 23 445

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laittaisitko linkin niihin kuva- ja videomateriaaleihin, joista näkee että norjalainen ei mennyt aidan ohi? Varmastihan sellaiset on jossain julkaistu, jotta on saatu huijauksen epäilyt pois norjalaiselta aidanohijuoksijalta? Ja sen takia sinäkin varmasti olet niin varma että vilppiä ei ole tapahtunut, etkä vain lappusilmänä huutele kädet korvilla että älälälälälä en kuuntele totuutta koska rakastan Warholmia. Minä en ole vielä tätä kuvamateriaalia nähnyt jostain syystä, mutta kovasti tahtoisin sen nähdä.
Ei minulla sellaista ole, vaan vankka luotto tuomaristoon sekä Yhdysvaltojen ja Italian joukkueen henkilöstöön. He tietävät, että Warholm ei rikkonut sääntöjä. Kun todisteita ei ole kumpaan suuntaan mediassa, niin mieluummin uskon heihin kuin netin keskustelupalstoihin.
Toivottavasti tämäkin oli huumoria! Olihan?

Voin luvata, että jos Warholm tänään voittaa tästä törkeästä petkutuksesta, korruptiosta, naisvihasta, huulirasvasta ja aitojen säännöllisestä - mutta tahallisesta - kiertelystä puhutaan vielä vuosia. Päivittäin. Myös Marjamäelle kenkää- ketjussa.
Ei ollut, mutta otin tuon tekstin pois jottei sitä tulkittaisi moderoinniksi. Se kun minulla ei missään nimessä ollut tarkoitus.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hieman eri mieltä siitä, että olisimme missään lajissa ratkaisevasti ulkona. Näitä poikkeusyksilöitä tulee aina sillon tällöin, myös Suomesta..

Odotan tätä poikkeusyksiläiden ilmiötä miesten kuulassa. Itseasiassa olen odottanut jo jotain 18 vuotta. Kalevan kisoissa voittotyöntöön ei tarvittu 19 metristä ja kisaan ei tarvinnut käydä edes karsintaa. Miten kauan pitää vielä odottaa?
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Odotan tätä poikkeusyksiläiden ilmiötä miesten kuulassa. Itseasiassa olen odottanut jo jotain 18 vuotta. Kalevan kisoissa voittotyöntöön ei tarvittu 19 metristä ja kisaan ei tarvinnut käydä edes karsintaa. Miten kauan pitää vielä odottaa?
Kauan. Esim. kuulantyönnin harrastajamäärät ovat romahtaneet ja osaavastakin valmennuksesta osa on jättänyt homman kesken. Paikallisesti esim. homma on täällä polkenut paikallaan jo kauan.

Minulla ei kompetenssia juurikaan muihin lajeihin ole, mutta heittolajeja seuraan todella aktiivisesti ja tunnen lajin parista paljon ihmisiä. Kyllä nämä moukarinaiset ovat nyt olleet melkoinen piristysruiske harmaaseen arkeen. Tiedän, että Silja Kososen taustalla tehdään asioita oikein ja olen siitä levollinen, mutta sitten se muu massa, mistä pitäisi nousta haastajia eturiviin. Vaikeaa on ja vaikeammaksi on muuttumassa. Keihäänheitossa, varsinkin miehissä on uusi sukupolvi tulossa esiin, joka on lahjakas. Heidän taustallaan häärii vanhoja osaajia, muttei se ole mikään tae silti sille, että lyötäisiin läpi. Meillä on historiaa hukatuista lahjakkuuksista ja koska massa on erittäin pieni, niin yksikin hukattu on liikaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinänsä olisi mielenkiintoista tietää, että ovatko "pleikkarisukupolvet" muissa maissa erinäisistä syistä johtuen silti liikunnallisempia, kuin Suomessa. Toki yleisurheilu ei varsinainen trendilaji, etenkään miesten osalta ole ollut vuosikymmeniin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sinänsä olisi mielenkiintoista tietää, että ovatko "pleikkarisukupolvet" muissa maissa erinäisistä syistä johtuen silti liikunnallisempia, kuin Suomessa. Toki yleisurheilu ei varsinainen trendilaji, etenkään miesten osalta ole ollut vuosikymmeniin.
Naisten osalta menestys on tällä hetkellä kovempaa kuin kertaakaan 2000-luvulla. Lupaavia suomalaisia on jo nyt kivasti MM-tasolla ja lisää on tulossa.

Kukaan suomalainen nainen ei ole muuten voittanut MM-mitalia yleisurheilussa tällä vuosituhannella. Ja ainoastaan vain kolme suomalaista naista on voittanut ennestään mitalin MM-kisoissa: Lillak keihäässä kultaa -83, Essayh kävelyssä kultaa -93 ja pronssia -91 sekä Ingberg keihäässä pronssia -95.

Toivottavasti tämä ilta muuttaa tuon tilaston.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Laittaisitko linkin niihin kuva- ja videomateriaaleihin, joista näkee että norjalainen ei mennyt aidan ohi? Varmastihan sellaiset on jossain julkaistu, jotta on saatu huijauksen epäilyt pois norjalaiselta aidanohijuoksijalta? Ja sen takia sinäkin varmasti olet niin varma että vilppiä ei ole tapahtunut, etkä vain lappusilmänä huutele kädet korvilla että älälälälälä en kuuntele totuutta koska rakastan Warholmia. Minä en ole vielä tätä kuvamateriaalia nähnyt jostain syystä, mutta kovasti tahtoisin sen nähdä.
Mä sentään menin pisimmälle. Hylkäsin tuon houkan. Siitä saan kantaa vastuuni, mainehaitan ja petetyn luottamuksen. Ylpeänä seison silti sen tosiasian kanssa, että olin oikeassa. Se ei silti poista sitä mielihyvää, jota virheellinen julistukseni sinulle turhaan toi. Toivottavasti vielä näiden kisojen aikana ihmisarvoni nousee tuhkasta lailla Feniksin, etkä katso enää minun sanomisiani, kuten katuhoro rahatonta poikamiestä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Liitteet

  • Sixpack.jpg
    Sixpack.jpg
    28,4 KB · kertaa luettu: 68

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Virtanen vittuillut Annimarille pidempään vai mitä ihmettä? (En ole X:ssä enää, joten ei pysty tarkistamaan.)
Tääkin on varmasti kusettaja-Warholmin metkuja, eikä Annimari Korte liity tähän mitenkään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei minulla sellaista ole, vaan vankka luotto tuomaristoon sekä Yhdysvaltojen ja Italian joukkueen henkilöstöön. He tietävät, että Warholm ei rikkonut sääntöjä. Kun todisteita ei ole kumpaan suuntaan mediassa, niin mieluummin uskon heihin kuin netin keskustelupalstoihin.
Mediassa nimenomaan on kuvallisia todisteita Warholmin huijauksesta, ja useita kommentteja lajista hyvin perillä olevilta ihmisiltä joiden mielipiteen mukaan Warholm olisi ehdottomasti pitänyt sääntöjen rikkomisen takia hylätä. Se että joku kasvoton instanssi sanoo että oooon niitä muitakin kuvia mistä näkee että eeeeeei siinä mitään vilunkia ollut mutta ei me nyt jakseta niitä kellekään näyttää, pilaa yleisurheilun maineen kaikkien normaalien ihmisten mielikuvissa. Korruptiosontaa koko touhu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mediassa nimenomaan on kuvallisia todisteita Warholmin huijauksesta, ja useita kommentteja lajista hyvin perillä olevilta ihmisiltä joiden mielipiteen mukaan Warholm olisi ehdottomasti pitänyt sääntöjen rikkomisen takia hylätä. Se että joku kasvoton instanssi sanoo että oooon niitä muitakin kuvia mistä näkee että eeeeeei siinä mitään vilunkia ollut mutta ei me nyt jakseta niitä kellekään näyttää, pilaa yleisurheilun maineen kaikkien normaalien ihmisten mielikuvissa. Korruptiosontaa koko touhu.
Hyvin sanottu! Olen samaa mieltä kuin ylläoleva teksti! Tämä oli erittäin hyvä kirjoitus ja 100% totuutta!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vähän pelottaa että Wilman paineet olla se, joka tuo mitalin Suomeen, häiritsee suoritusta. Kalevan kisoissa ei isommat korkeudet toimineet (olin paikalla katsomassa). No huono kenraali evää hyvää suoritusta... Vai miten se oli.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Mediassa nimenomaan on kuvallisia todisteita Warholmin huijauksesta, ja useita kommentteja lajista hyvin perillä olevilta ihmisiltä joiden mielipiteen mukaan Warholm olisi ehdottomasti pitänyt sääntöjen rikkomisen takia hylätä. Se että joku kasvoton instanssi sanoo että oooon niitä muitakin kuvia mistä näkee että eeeeeei siinä mitään vilunkia ollut mutta ei me nyt jakseta niitä kellekään näyttää, pilaa yleisurheilun maineen kaikkien normaalien ihmisten mielikuvissa. Korruptiosontaa koko touhu.


Se hylkäysperuste oli muuten se, ettei saaneet ajoissa sitä valitusta. Siksi se valitus hylättiin, eikä toimistolta kukaan sitä erikseen uusiksi tutkinut.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Vähän pelottaa että Wilman paineet olla se, joka tuo mitalin Suomeen, häiritsee suoritusta. Kalevan kisoissa ei isommat korkeudet toimineet (olin paikalla katsomassa). No huono kenraali evää hyvää suoritusta... Vai miten se oli.
Nimenomaan Wilman pitäis keskittyä vaan omaan suoritukseen koska hän ei ole vastussa kaikista muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös