Yleisurheilu – liveseuranta

  • 1 001 348
  • 29 644

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Camillan piti olla huippukunnossa. Juoksee pk-lenkki vauhtia ja lyyhistyy 3,5 kilsan kohdalla. Joku ei nyt oikeen täsmää.
15:30 ennätyksensä juossut tänä vuonna. Ei mitään palaa tämän erän kärjen vauhtiin (juoksivat jotain 14:50) mutta varmaan jotain vikaa kropassa kun keskeyttämään joutui ja vaikutti huippaavan.

Tai sitten keskeytti ihan veronmaksajille vittuillaakseen.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
15:30 ennätyksensä juossut tänä vuonna. Ei mitään palaa tämän erän kärjen vauhtiin (juoksivat jotain 14:50) mutta varmaan jotain vikaa kropassa kun keskeyttämään joutui ja vaikutti huippaavan.

Tai sitten keskeytti ihan veronmaksajille vittuillaakseen.

Ihan vilpittömästi pidän Camillaa, enkä nyt siis vertaa eläimeen, mutta ravikielellä rehtinä. Suorittaa eikä selittele.

Toki omassa puulaaki-tason yu-tietoudessani olen laskenut häntä jo ulos kv-tasolta. Uutta tulemista tietenkin ja katotaan realistisemmin em-olosuhteissa uudelleen.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tykkää noista "kisaturisti"-jutuista, mutta tekisi mieli jopa itse heittää sellaisen tohon Richardssonin juoksuun. Ei ollut oikeasti edes pientäkään näennäistä saumaa pysyä muiden perässä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Seuraan jonkin verran yleisurheilua, mutta silti Suomen joukkueessa on usea urheilija, joista en ollut kuullutkaan ennen tätä kesää. Tommi Holttinen, Mikko Paavola, Anniina Kortetmaa, Saga Andersson, Suvi Koskinen, Mikko Paavola, Eveliina Määttänen, Nathalie Blomqvist, Kristiina Halonen, Enni Nurmi, Tiia Kuikka, Elisa Neuvonen, Heta Tuuri, Sini Lällä, Elina Lampela, Salla Siipponen ja Sanne Erkkola.

Eli siis yhteensä 17 urheilijaa kisoissa, joista en tiennyt mitään ennen kisoja. Se on aika paljon.
 

Qotscha

Jäsen
No minä en pidä lajista sitten yhtään! Sivuutetaan kuitenkin tämä seikka ja mietitään tosiaan tuota, että pesäpallossa ei voi menestyä kansainvälisesti käytännössä ollenkaan. Luulisi tällä olevan jotain vaikutusta valita toinen laji.
OMG, sanon minä. One way ticket Pohjois-Koreaan. Siellä ei pelata pesäpalloa, I assume.

Mutta ihan asiaa (ei tosin tämän ketjun) puhuen: joskus olen miettinyt, jos Tahko Pihkala olisi baseballin ihan sellaisenaan juurruttanut Suomeen, lukisimmeko aina kesäisin urheilu-uutisista, kuinka joku Möttönen on paukuttanut MLB-matsissa pari home runia tai Lötjönen syöttänyt seitsemän juoksutonta vuoroparia. Ja syksyllä lukisimme näiden uusista sopimuksista jollakin 30 miljoonan taalan vuosiliksalla.

E: Ja Jatkoajan sijaan näitäkin kirjoiteltaisiin jollekin Extra Innings -foorumille (tai mitä ne suomeksi ovatkaan).
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
OMG, sanon minä. One way ticket Pohjois-Koreaan. Siellä ei pelata pesäpalloa, I assume.

Mutta ihan asiaa (ei tosin tämän ketjun) puhuen: joskus olen miettinyt, jos Tahko Pihkala olisi baseballin ihan sellaisenaan juurruttanut Suomeen, lukisimmeko aina kesäisin urheilu-uutisista, kuinka joku Möttönen on paukuttanut MLB-matsissa pari home runia tai Lötjönen syöttänyt seitsemän juoksutonta vuoroparia. Ja syksyllä lukisimme näiden uusista sopimuksista jollakin 30 miljoonan taalan vuosiliksalla.

Damn right my friend!! Jos aikakone ois keksitty, niin palaisin Tahko Pihkalan aikoihin ja laittaisin sen tekemään jotain järkevämpää elämässä. No ihmettelen kyllä miksi Suomalaiset pesäpalloilijat ei kokeile baseballia, jos se kerta niin helppoa on. Pääsisivät ns ihan saatanan hyville rahoille. No toisaalta baseball on suositumpaa maailmassa kuin moni aavistaakaan. Esim. Japanin Nippon liiga top-10 urheilusarja, jos mitataan katsojakeskiarvolla esim.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
OMG, sanon minä. One way ticket Pohjois-Koreaan. Siellä ei pelata pesäpalloa, I assume.

Mutta ihan asiaa (ei tosin tämän ketjun) puhuen: joskus olen miettinyt, jos Tahko Pihkala olisi baseballin ihan sellaisenaan juurruttanut Suomeen, lukisimmeko aina kesäisin urheilu-uutisista, kuinka joku Möttönen on paukuttanut MLB-matsissa pari home runia tai Lötjönen syöttänyt seitsemän juoksutonta vuoroparia. Ja syksyllä lukisimme näiden uusista sopimuksista jollakin 30 miljoonan taalan vuosiliksalla.
Vähän samaan tapaan olen itsekin miettinyt. Tietty baseball on aika pienen mittakaavan laji muuallakin Euroopassa, mutta laji tunnetusti otti tuulta alleen Pohjois-Amerikan lisäksi Väli-Amerikassa, Karibialla ja Japanissa, niin miksei teoriassa myös Suomessakin.
 

Qotscha

Jäsen
Damn right my friend!! Jos aikakone ois keksitty, niin palaisin Tahko Pihkalan aikoihin ja laittaisin sen tekemään jotain järkevämpää elämässä. No ihmettelen kyllä miksi Suomalaiset pesäpalloilijat ei kokeile baseballia, jos se kerta niin helppoa on. Pääsisivät ns ihan saatanan hyville rahoille. No toisaalta baseball on suositumpaa maailmassa kuin moni aavistaakaan. Esim. Japanin Nippon liiga top-10 urheilusarja, jos mitataan katsojakeskiarvolla esim.
Konsta Kurikkahan tätä pesäpallosta baseball-syöttäjäksi siirtymistä parhaillaan yrittää. Mutta jos vajaan 11 miljoonan asukkaan Dominikaanisesta tasavallasta tulee n. 10 prosenttia nykyisistä MLB-pelaajista, niin kyllä tässä vaihtoehtotodellisuudessa siellä varmaan jokusia suomalaisiakin pelaisi.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
15:30 ennätyksensä juossut tänä vuonna. Ei mitään palaa tämän erän kärjen vauhtiin (juoksivat jotain 14:50) mutta varmaan jotain vikaa kropassa kun keskeyttämään joutui ja vaikutti huippaavan.

Tai sitten keskeytti ihan veronmaksajille vittuillaakseen.
Ei taida Camillakaan meidän verorahoilla tuolla juosta.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kattookohan nää juoksut kiikareilla? Tv-grafiikassa oli 800 m ainakin kaks vikaa erää 5-6/6 pieni q liikkumassa loppusuoralla. Siittä pysty jotain jo arvioimaan.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Aikamoinen hanuri tolla Allmanilla.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jännä nähä. Ekan 400m aj välierän ajat ei voittajan takana ole huisia mutta. Josko olosuhteet syö kaikilta terää?
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Suomen ennätys Viiville. Valitettavasti ei vaan riitä jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös