Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 690
  • 363

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kahdesta ensimmäisestä biisistä saisi helvetin hyvän sinkun. Loput on kokapöllyistä megalomaniaa.

Mitäs vikaa kokapöllyisessä megalomaniassa on? Ei se Jouni Mömmökään biisejään selvin päin tehnyt.

Se on toki ilahduttavaa, että Liperin Vanha Kehno on elossa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tortillat ovat kallista ruokaa ja eivät todellakaan mitään pikaruokaa. Se että saa tortilla aineet hommattua, täytteet tehtyä ja pistettyä ainekset vielä tarjolle pöytään niin vie paljon aikaa. Ja sitten se täytteiden pois korjaaminen. Ruokaa saa pöytään helpomminkin, myös itse tehtynä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tortillat ovat kallista ruokaa ja eivät todellakaan mitään pikaruokaa. Se että saa tortilla aineet hommattua, täytteet tehtyä ja pistettyä ainekset vielä tarjolle pöytään niin vie paljon aikaa. Ja sitten se täytteiden pois korjaaminen. Ruokaa saa pöytään helpomminkin, myös itse tehtynä.
Tottahan tuokin tavallaan, mutta mun suurta herkkua. Ja kun mamman kanssa kaksin tehdään tarpeet, niin aika simppeli homma loppujen lopuks. Ja sitten ne jälelle jääneet emmeet ja kastikkeet voi käyttää muihin eväisiin. Ainoita eväksiä muuten minkä eteen viittii jopa ite ottaa osaa.

Hiton vilperi, nyt rupes tekeen mieli tortsuja...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täh. Tortillat on nopeaa, halpaa ja herkullista? Sinne voi heittää sekaan periaatteessa mitä haluaa. Perus liha + kasvikset komboon menee laittoon 10min ja maksaa muutaman euron. Ja siitä syö useampi henkilö. Mitä kaviaaria te sinne väliin tungette jos se niin kallista on?
Näin minäkin tämän asian nään.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
NBA jäädyttää numeron 6 liigassaa Bill Russellin kunniaksi. Saman kunnian on saanut Jackie Robinson numerollaan 42 MLB:ssa ja NHL:lässä Wayne Grtezky 99. Olen sitä mieltä että yksikään pelaaja ei ole ihan niin pyhä että tollasta kunniaa nyt ansaitsis.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Glove

Jäsen
NBA jäädyttää numeron 6 liigassaa Bill Russellin kunniaksi. Saman kunnian on saanut Jackie Robinson numerollaan 42 MLB:ssa ja NHL:lässä Wayne Grtezky 99. Olen sitä mieltä että yksikään pelaaja ei ole ihan niin pyhä että tollasta kunniaa nyt ansaitsis.
Seuraavaksi varmaankin formulat jäädyttää Lewisin numeron (mikä se ikinä onkaan) kun se lopettaa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Beatles on ihan turhanpäiväistä brittiläistä kaikurokkia eikä niillä ole yhtään hyvää biisiä. Maailman yliarvostetuin bändi. Samat sanat pätevät U2:n kohdalla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Beatles on ihan turhanpäiväistä brittiläistä kaikurokkia eikä niillä ole yhtään hyvää biisiä. Maailman yliarvostetuin bändi. Samat sanat pätevät U2:n kohdalla.
@Malkkinen Kun on kyse tästä ketjusta, täytyy jo periaatteesta kunnioittaa mielipidettäsi, mutta...
Itse omakohtaisesti nähneenä ja kokeneena Beatlesin nousun ja tuhon, voin hyvällä syyllä sanoa, että sellaista muutosta populääri-/nuorisomusiikissa ja -kulttuurissa, minkä keulakuvana ja airueena ko. yhtye tahtomattaankin toimi, tuskin tulee koskaan enää tapahtumaan.
Heidän musiikkinsa voi nykyajan genre-ylenpalttisuudessa vaikuttaa pääosin lähes naurettavan yksinkertaiselta ja mitäänsanomattomalta, mutta edelleen siellä on sellaisia helmiä, jotka kiinnostavat ja kantavat vuosisatoja.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mä kieltäisin somen käytön alle 18 vuotiailta. Jos kerta alkoholin käyttöä, autolla ajamista, tupakointia ja äänestämistä pidetään aikuisten juttuna niin somen ja älykännykät vois laittaa samalle listalle.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mä kieltäisin somen käytön alle 18 vuotiailta. Jos kerta alkoholin käyttöä, autolla ajamista, tupakointia ja äänestämistä pidetään aikuisten juttuna niin somen ja älykännykät vois laittaa samalle listalle.

Myös vanhemmalle väelle voisi laittaa estoa. Olisiko hyvä ikäraja sellainen 70 vuotta. Tuosta vanhemmilta varsinkin Facebook pois. Harkintaa voisi käyttää presidenttien ja muiden tärkeiden vaikuttajien kohdalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yhdelläkään ihmisellä ei ole mielipidettä, jota mieltä vain hän olisi. Paitsi asioissa joista vain hän itse vain tietää, kuten vaikkapa kainalossaan olevasta finnistä saattaa olla mielipide, jota ei muilla ole. Näin ollen ketju lukkoon tai panokset kovenee.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Olen aina inhonnut aivan kaikkia juustonaksuja valmistajasta ja mausta riippumatta. Joitain kertoja oon aidosti yrittänyt oppia tykkäämään niistä mutta ei, ei onnistu. Joku siinä tekstuurissa ja hajussa vaan etoo meikäläistä.

Tuli mieleen kun tuolla "Löytösi elintarvikkeiden saralla" -ketjussa mainostettiin just jotain naksuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös