Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016

  • 391 098
  • 3 327

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kokeile sinä googlettaa Hillary Clinton fracking, tai etsiä hänen kantansa North Dakota pipelinesta, ja tule sen jälkeen kertomaan lisää siitä miten Hillary suojelee luontoa.

Kannattaako minun googlettaa Trumpin näkemystä mistään pipelinestä?
Inkkarit helvettiin, sitä Don J. ei tainnut ehtiä julistaa...
 
Kannattaako minun googlettaa Trumpin näkemystä mistään pipelinestä?

Ei kannata. Mutta Bernie Sandersin kannan voisit googlettaa, jos sua siis luonnonsuojelu kiinnostaa. Se on vähän erilainen kanta kuin Clintonilla.

Inkkarit helvettiin, sitä Don J. ei tainnut ehtiä julistaa...

Tällä tavalla inkkareita ja heidän vesiensä puolustajia kohdellaan tällä hetkellä Dakotassa:
Standing Rock Protectors BRUTALIZED By Cops In Standoff - YouTube

En oikein jaksa uskoa, että nuo jeparit ovat tuolla inkkareita vainoamassa Donald Trumpin lähettäminä.
 
Viimeksi muokattu:

Norsupallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue
Alkaa sen verran hyvältä vaikuttaa Clintonille, että skumppa kylmenemään. Muutama tunti unta palloon ja kuplivaa aamusta! Vapaan maailman suuri johtajamaa saa ensimmäisen naispresidenttinsä heti ensimmäisen tummahipiäisen pressan jatkoksi! Ihmeitä tapahtuu, todella! Jotenkin tämä antaa uskoa kaikkeen. Kuuntelin jotai haastattelua niin Clinton siinä painottikin kuinka hän haluaa Amerikasta paremman "For E-veryone", ja juuri sitä me saamme, myös Suomeen osan hedelmistä. Vakaa ja tasavertainen Yhdysvallat on aina merkinnyt paksulla tussilla vedettyjä menestyslukuja Suomenkin historiaan. Hitto, mä laitan myös pari olutta kylmenemään. Rokulipäiväksi tämä taitaa mennä!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Alkaa sen verran hyvältä vaikuttaa Clintonille, että skumppa kylmenemään. Muutama tunti unta palloon ja kuplivaa aamusta!

Kävi miten kävi, muista raportoida kuohuvan kohtalosta. Aika jinx, tuohonko se kaatui.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Trump on seuraava Yhdysvaltojen presidentti. Herättäkää minut tästä painajaisesta.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Median yksipuolisen rummutuksen,samojen virheiden toistamisen jälkeen olen ennustanut näin käyvän jo alkusyksystä. En jaksa kaivaa viestejäni. Eihän tämä toivottua ollut mutta aika loogista kumminkin kaikkien jytkyjen ja brexitien jälkeen.

Amerikan kansa on puhunut,pulinat pois. Tämä päivä on uusi "Milloin olit kun.."
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nautin tästä, Ylellä täysi paniikki päällä. Tosin vähän jänskättää, että mitä sieltä tulee vaikka tämän valinnan kannalla olen...
 
Vieläköhän Donna Brazile on viikon päästä demarien puheenjohtaja? Vai olisiko nyt kenties aika katsoa peiliin? Vieläkö riittää joka saatanan kysymykseen vastaukseksi "Venäjä, Venäjä, Venäjä, Venäjä".

Ja jos Brazile erotetaan, jokohan hänen perseilynsä silloin ylittäisi Ylelläkin uutiskynnyksen? Vai keskitytäänkö kertomaan, että kyllä Shillary ois varpilla voittanut, jos jengi vaan tajuis.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sama tulee tapahtumaan myös täällä meillä seuraavissa vaaleissa, etenkin jos Halla-Aho pääsee persujen pj:ksi. Media ja monet kovaan ääneen mielipidettään esiin ainoana oikeana tekevät sen ihan itse.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Alkaa olla selvä peli... voihan ****

Ollut aika karmaiseva vuosi kokonaisuudessaan... pakolaiskriisi, Brexit, nyt Trump... varmaan kaikki kääntyy parhain päin, tai sitten ei!
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sama tulee tapahtumaan myös täällä meillä seuraavissa vaaleissa, etenkin jos Halla-Aho pääsee persujen pj:ksi. Media ja monet kovaan ääneen mielipidettään esiin ainoana oikeana tekevät sen ihan itse.

Ei media mitään tee vaan kyse on ihmisten epävarmuudesta ja epätoivosta huonoina aikoina. Trump on villin lännen ihmelääkettä kauppaava puoskari, johon epätoivoiset ihmiset uskovat. Perussuomalaisten lupaukset edustavat samaa Suomessa, paljon puhetta, vähän villoja.

Mielenkiintoista seurata, mitä tapahtuu, kun Trump ei pystykään lunastamaan lupauksia. Uskoisin, että hänestä tulee historian epäsuosituin presidentti, kun epätoivoiset ihmiset huomaavat, ettei ihmelääke toimikaan. Käy kuten Perussuomalaisille Suomessa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituiksi meni. Kiinnostaisi tietää onko hornetit jo valmiustilassa, kun Putin käskee hävittäjät "vierailuille" Suomen, Ruotsin ja Balttien ilmatilaan.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Näinhän tämän piti mennäkin. Tiedossa tulevaisuudessa tiettyjen piirien osalta melkoista uhriutumista ja uhkailuja muuttaa pois maapallolta.
 

Dirac

Jäsen
Ihan mielenkiintoista nähdä tiettyjen piirien pöyristymistä ja mielensäpahottamista, mutta eihän tän ihan aikuisten oikeesti näin pitänyt mennä. Mitä vittua jenkit?
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämä. Näitä on kyllä hauska lukea ja Putinkin on jo virittelemässä suurhyökkäystä Suomeen ja Baltiaan.

Sullehan tämä oli myös lottovoitto, sen verran venäjärakkautta näyttää kirjoituksien perusteella löytyvän. Eihän se vanja rajan yli ole tunkemassa, mutta saa täyden vapauden Jenkkien puolelta ahdistella jos asiat eivät etene Putinin tahtotilan mukaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis tässä käy samoin kuin persuilla Suomessa, brexitissä yms. eli protestiäänestäjät eivät kerro gallupeissaan mitä äänestävät, mutta äänestyspäivänä käyvät laittamassa äänen Trumpille. Eli Trumpin kannatus on suurempi kuin mitä gallupit kertovat.
Mjöö. Olen sanonut tämän jo aiemmin, mutta Trump tulee saamaan huomattavasti protestiääniä ihmisiltä, jotka eivät kerro ääntään etukäteen gallupeissa (vrt. esimerkiksi persut sekä brexit). Veikkaan siis voittajaksi Trumppia.

Mjöö. Joskus sitä tulee oltua oikeassa. Olisi pitänyt vielä enemmän laittaa rahaa Trumpin voitolle. Ei tällä nyt rikastumaan päässyt.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Kävikö tässä nyt niin, että Trump vei osapuilleen jokaisen vaa`ankieliosavaltion?
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Sen kummemmin tuntematta tarkemmin jenkkien vaalijärjestelmää, niin mistä johtuu että kaikki toitottivat selvää Clintonin voittoa gallupeissa ja ennusteissa ennen vaaleja? Näin olin ainakin itseni antanut ymmärtää, ja kieltämättä Trumpin mahdollinen voitto tuli nyt puun takaa. Ollaanko siellä oikeasti edes tehty galluppeja vai onko ne tehty tarkoituksella näyttämään Clintonin voittoa?

Protestiäänet on kyllä yksi vaihtoehto mutta ei se mielestäni tuollaista heittelyä millään selitä.

Kohta nähdään kumpi valitaan, ja sen jälkeen nähdään mitä tulee tapahtumaan. Jos tuo Trump olisi, niin millään en usko että noita kaikkia sen "lupaamia" uudistuksia jenkeissäkään tehdään. Kyllä sen joku taho kuriin laittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös