Yhdistävä voima?

  • 1 054
  • 5

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Suru Koivun sairaudesta on kova.

TPS:n kannattajat ovat ottaneet sen ehkä kaikkein vakavimmin ja tietysti, koska Koivu on TPS:n kasvatti. On kuitenkin ollut suuri ilo huomata kuinka paljon Koivun sairastuminen yhdistää faneja ja kiekkokansaa. Kaikenlainen kuittailu ja välillä suoranainen viha muita joukkueita ja muiden joukkueiden pelaajia kohtaan kuuluu aina asiaan, mutta ainakin mulle on ollut ilo huomata kuinka paljon muidenkin joukkueiden fanit ovat olleet huolissaan ja ottaneet osaa Koivun sairaudesta. Vaikka fanaattisia kannattijia ollaankin niin ainakin minä olen kokenut tämän yhdistävänä tekijänä. Kiitoksia kaikille, ja toivotaan parasta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Joo, ei tässä tosiaan mitään TPS- faneja olla, mutta Saku on sekä pelaajana, että ihmisenä hyvä tyyppi. Ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, Sakun taistelu jatkuu.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ei viitsi avata uutta ketjua, eikä tämä suoraan tähän asiaan liity, mutta on tänään ollut aika hiljaista täällä. Kaikki uudet viestit ovat koskeneet Sakua. Se ehkä kertoo miten olemme suhtautuneet tähän asiaan. Ei asiattomia vitsejä eikä muutakaan huumoripitoista.

Edes MM-kulta 1995 ei yhdistänyt lätkäfaneja kuten tämä tapaus...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Näin on!

Ja käyttäkää hyväksenne tuota kertomaani Montrealin avaamaa iimailiosoitetta Sakulle!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
149 viestiä

149 viestiä vajaassa vuorokaudessa, se kertoo aika paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös