Yahoo Fantasy Premier League

  • 1 050
  • 6

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Pistin Jatkoajan fantasy yahoo liigan pystyyn.

http://uk.premiership.fantasysports.yahoo.com/football

ID 7575
pw jatkoaika


Olihan tuolla pemierleague.com liiga jo pystyssä, mutta yahoon liiga on aika erinlainen niin pisteytykseltään kuin hinnoittelultaan ja mielestäni aika mielenkiintoinen.

Pelaajien hankinta on hieman vaivalloista kun heitä pitää listalta poimia ilman minkäänlaista hakutoimintaa mutta muuten homma toimii ihan hyvin tosin kaikkia pelaajia ei ole vielä mukana.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mitä helv**!? Tuo ei anna minun rekisteröityä, koska isälläni eikä äidilläni ole Yahoo tunnuksia.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Mitä helv**!? Tuo ei anna minun rekisteröityä, koska isälläni eikä äidilläni ole Yahoo tunnuksia.

Yahoo ligaan päästäkseen pitää olla rekisteröitynyt yahoo käyttäjä jolloin saa mm. yahoon sähköposti ositteen. Rekiteröi itsellesi sähköposti osite ja käytä sitten samoja tunnuksi kun rekisteröidyt fantasy peliin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen messissä nimellä Lerssinheiluttajat.

Olen tätä monta vuotta harrastellut ja nyt vihdoin löydän kaveriporukan jossa on enemmän kuin kolme mutta vähemmän kuin 457 osanottajaa. Kiitos steepler ja Jatkoaika!!!

Aion muuten voittaa. Ylivoimaisesti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös