Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 479 330
  • 5 190

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
@attendo aluksi öuulin et taa kävri on tröälli mut en enää siis, kauan sit luulin näin. Nykyään oikeastaan ihan hasuak ja symppis kaveri kyseessä.

Edit. vittu ky ei osaa enää kirjoittaa
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä en taas ihmettele yhtään, että Turun pojallla menee paremmin kuin Jyväskylän pojalla. Se on se isomman laki sanon minä. Turha kiukutella palstalla jos sattuu asumaan pienellä paikkakunnalla.

T: Hyvinkään Ahmat *hymiömyhiöemojismileyhymishymynaama*
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tällaiset päivät on aina vähän ongelmallisia. Paljon tyhmää sakkia liikkeellä, ja silloin on syytä itse pitäytyä särmänä. Yleensä turpaansaamisriski kasvaa eksponentiaalisesti amisheimon ollessa läsnä. Eihän vaikuttanut kovin arrogantilta? Ne on vaan niin hassuja kun ne kovistelee – olkoonkin ettei minulla mitään palaa olisi, eikä ole tarttenutkaan olla, mutta noin teoriassa.
Vaikka nuo sun termit onkin mulle outoja, niin miksi ylipäänsä amisten pitäisi aukoa päätään lukiolaisille. Tätäkään en ymmärrä. Ihan niinkuin sen Karjalan lippalakin saamiseksi pitäis haukkua toinen opiskelumetodi maanrakoon. Mitä tieteellistä tutkimusta oon väsännyt niin lukiolaisissa on ne paremmannäköiset muijat. Ja sitten taas amismuijissa ois enemmän juttujen puolesta itelle sopivia. Ristiriitainen fiilinki.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@attendo aluksi öuulin et taa kävri on tröälli mut en enää siis, kuan sit luulin näin. Nykyään oikeastaan ihan hasuak ja symppis kaveri kyseessä.

Edit. vittu ky ei osaa enää kirjoittaa

Voin jeesaa:

@attendo Aluksi luulin, että tämä kaveri on trolli, mutta en enää siis, vaan siis luulin näin (aiemmin). Nykyään oikeastaan minusta ihan hauska ja sympaattinen kaveri kysymyksessä. (Toisin kuin sivuunkirjoittanut, joka on täys mulkku) HOX! Sulkeet ei liity lainauksen kirjoittajaan (siis jälkimmäiset sulkeet, eikä nämä, eikä niiden sisältö).
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No en todellakaan ole mikään trolli. Välillä tulee vaan parempaa juttua ja välillä huonompaa. Ihan niinkuin jokaisella meillä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Vaikka nuo sun termit onkin mulle outoja, niin miksi ylipäänsä amisten pitäisi aukoa päätään lukiolaisille. Tätäkään en ymmärrä. Ihan niinkuin sen Karjalan lippalakin saamiseksi pitäis haukkua toinen opiskelumetodi maanrakoon. Mitä tieteellistä tutkimusta oon väsännyt niin lukiolaisissa on ne paremmannäköiset muijat. Ja sitten taas amismuijissa ois enemmän juttujen puolesta itelle sopivia. Ristiriitainen fiilinki.

Tsk.

@virveliäottaahanuriiin mee vittuu vitu tapprara juntti

K. 16 mestaruut hei!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kiitos vaan mutta en ole mikään miehen alku vaan miehen loppu. Yli 40v- jo ja kauhea taistelu ikääntymistä vastaan ja sitä taistelua ei vaan voi voittaa. Viisaammat hyväksyy tosiasian, mutta meikä luulee, että taistelemalla nuortuu vaikka ei se niin mene.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kieltämättä tästä konversaatiosta huokuu määrättyä absurdiutta, mikä tosin on usein Yö-etuliitteisten instituutioiden, kuten Yöketjun, Yölinjan, sekä Yö-yhtyeen, kohdalla perin yleistä. Mikäpä minä olen moista kummastelemaan, olenhan toiminut minäkin kaikenlaisissa rooleissa tässä ketjussa, ajoittain ehkä hiukan sääntöjen rajamaiden väärällä puolenkin puhuttaessa nimimerkin ja henkilön yhdistämisestä, sekä keskustelun kielellisestä ja sisällöllisestä annista. Joku (breaking) pointtikin oli, mutta se unohtui taas kikkaillessa. Menköön raakana.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
vitttu mä luvootan
Sama. Kaikkialla niin kuollutta. Nostetaan siis malja taas vaihteeksi toisellekkin capulle. "Ollaan yhden yön kapteeneja" vai miten se joku lauloikaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
So? Jos tän takia pitää suuta soittaa ja uhata turpakäräjillä niin siinä on ehkä syy ja seuraus miksi kotona vetelee omia rankkarikisojaan?

Mitä? Ei kai tuon takia kukaan ole suutaan soittanut? Ne vaan on niitä, kyl te tiiätte hei. Rankkarit on muutenki jees, tulee paljon maaleja.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitä? Ei kai tuon takia kukaan ole suutaan soittanut? Ne vaan on niitä, kyl te tiiätte hei. Rankkarit on muutenki jees, tulee paljon maaleja.
Mä tiedä tässävaiheessa ehtoota muutakuin sen että meininki on kohallaan.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Virveli anukseen on ihan poika, mutta fiksu sellainen eikä todellakaan mikään poikanen ja varmaan tajuaa Ilveksen merkityksen Tampereelle verrattuna Tapparaan. Risto Jalo ei unohdu ikinä!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
En kyl tiärä tosta, millä mittarilla? Enite velkaa?

Ei kyl jaksa ny mitään kiakkoo, muutenkin täs vähä mitä vittua-fiilis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös