Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 567
  • 5 190

JanJ

Jäsen
kello 9.15 on aamupalaveri.
Onneksi olen paikalla selvana.
Vitut.

Ihan kuoleman kannissa muutaman tunnin paasta. Jee jee.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Virén
Kertokaapa aikanne kuluksi omia "valvomisennätyksiä".

Intissä leirillä hiukka oli neljä vuorokautta putkeen. Omituinen ilmiö tapahtui - kahden vuorokauden jälkeen meinasin sammua seisovilta jaloiltani, mutta neljän vuorokauden jälkeen ei varsinaisesti nukuttanut. Sitten oikeastaan pyörin viidennen yön teltassa saamatta unta. Olikohan kyseessä jonkinlainen ylirasitustila? Kaiken lisäksi tuon viidennen yön aikana koin erittäin epämiellyttäviä tuntemuksia - tuntui että sydän jotenkin omituisesti "muljahteli" aina välillä. Kaverit väittivät, että kyseessä saattoi olla jonkinlainen sydämen rytmihäiriö ja kehottivat menemään lääkärin pakeille. No, en mennyt - eihän 20-vuotias ramboilija tuollaisesta ole moksiskaan. Vastaavaa sydämen muljahtelua en ole tuon jälkeen koskaan kokenut.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Huomentapäivää. Täällä sitä ollaan selvin päin linjoilla vielä 202 muun käyttäjän kera. Onko tämä sitten meikäläisen harjoitusta ensi viikolle? Yövuoro alkaa meinaa huomenissa, ja silloinkin saattaa tulla asiaa tähän ketjuun. Pian voisi tosin mennä oikeasti nukkumaankin..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Huomenta.

Koululla hommissa. En ole tosin piirtänyt enää viimeisen tunnin aikana viivan viivaa, pelkästään kirjoitellut järkeviä eri keskustelupalstoille.

Unkarilaiset mammat kävivät pyytämässä yhden espanjalaisen Rebekkan synttäribileisiin meidän asuntokolhoosissa pari tuntia sitten. Lupasin tulla neljältä. Ei kai mua ny mitkään bileet kiinnosta, teen mieluummin yön hommia, ja suomalaiseen tyyliin jos itse sankari ei ole erikseen kutsunut täytyy möksätä ehkä hiukan ja mennä korkeintaan niinkuin ei välittäisi.

Ois siellä kyllä se yksi Alexandra jolla on kotimaisen omenan muotoiset ja kokoiset tissit. Tiedättehän, sellaiset käteen sopivat, ei mitkään "Golden delicious"-tyyliset jättiomenat vaan sellaiset mitä löytää suomalaisen puutalon takapihalta. Kaunista. Taidan lähteä vonkaamaan taas...

Asennetta teille joilla on aikainen herätys. Täällä on sitäpaitsi kello tunnin vähemmän.
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aikainen kana sen madon nokkii. Vai miten se meni. Enivei, jokseenkin sekava olo. Toivottavasti INXS auttaa...-
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Töissä valvon. Aamulla klo 7:00 kotiin fillarilla suihkunkautta nukkumaan. Mikässen mahtavampaa kuin käydä väsyneenä nukkumaan tietoisena siitä että herää joskus.

Jatkan valvomista.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aloittamisen vaikeudesta

Opinnäytety on odotellut viimeisiä silauksia jo muutaman hetken. Aloitin työn viimeistelyn aloittamisen siinä kuuden kieppeillä, mutta en ole vielä ehtinyt aloittaa itse viimeistelyä. Aloittamiseprosessi on kuitenkin niin loppusuoralla, että kohta päässen jo aloittamaan itse viimeistelyn. Suurin yksittäinen edistysaskel koettiin, kun sain otettua tulostetun version työstä pois repusta puoliltaöin...

Lienee aika mennä nukkumaan. Tästä ei tule taas mitään tänään.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joopa joo. Sain juuri parahiksi lyötyä NHL:n pudotuspelitulokset ja pistenikkarit kaiken kansan nähtäväksi. Kun täällä kerran tällainenkin hieno ketju on, niin pitäähän tänne käydä "puumerkki" jättämässä, kun kerran yötä myöten valvoo.

Ja jotta jotain asiaakin tänne kirjoittaisin, niin kyselläänpä siitä, kuinka yötyöläiset saatte unen päästä kiinni, kun vihdoin unten maille yritätte kömpiä. Mulle käy ainakin usein niin, että jos liian
myöhään valvoo, niin "rytmi" menee sekaisin, eikä sitä unta saa sitten millään. Olen kovin kateellinen niille, jotka pystyvät nukahtamaan heti kun päänsä pielukseen painavat.

Ja tietenkin kaikki hyvät vinkit siihen, miten aamulla voi herätä pirteänä ja toimintatarmoisena, vaikka uinumista olisi takana vain pari tuntia, otetaan kiitollisena vastaan.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin ei mulle päivällä nukkuminen ongelmia tuota. Jotkut valittavat että valoisuuus haittaa unen saantia. Rytmi menee kyllä sekaisin. Todennäköisesti nukun noin 4-6h päiväunet ja kun herään 12-14 aikaan niin seuraavana yönä saan unen ehkä 2 aikaan (ti on onneks nyti vapaapäivä) ja tulee nukuttua ~10-12h.

Uni on kyllä aivan liian aliarvostettua nykyään, itsehän nukun mahdollisimman paljon. Kyllä noita liskojen öitä tulee, kaikkein pahimpia ovat: Takana parin päivän rännitys viikonloppuna, maanantaina töihin aamulla klo 7.00 Saattaa jäädä yöunet todella lyhyiksi, vaikka menisi edellisenä iltana ajoissa petiin. Uni vain ei aina tule helposti.

Itselläni ulkoilma auttaa piristävästi mikäli on unet jääneet vähiin ja töihin pitää mennä.Eli työmatka suoritetaan kävellen, pyörällä tai luistellen. Samalla saa hyötyliikuntaa ja on huomattavasti pirteämpi.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viime yönä olin töissä 21-07. Tulin kotia ja yritin mennä nukkumaan. Yritin saada unen päästä kiinni makaaamalla sängyssä pari tuntia. Ei tulosta. Pakko oli ruveta katsomaan televisiota kun ei jaksanut maata sängyssäkään. Lääkäri on määrännyt nukahtamislääkkeitä, joita varmaan käytän seuraavaksi, turha sitä on itseään kiduttaa olemalla ihan poikki saamatta kuitenkaan unen päästä kiinni.

Joten vastaus Jipon kysymykseen:
Joskus on pakko käyttää nukahtamislääkeitä että saa nukuttua päivällä. Ei ehkä mikään tervein ratkaisu, mutta pakkohan se on saatava nukutuksi.

- Tinke-80
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yövuorosta tereve! Ei väsytä vielä pahemmin, kun kaksi Batterya juotu. Eli virtaa pitäisi oleman. No, mikäs tässä, löysästi mennään eteenpäin, koska meillä ei tänäänkään ole vielä varsinaista hommaa.
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Viestin lähetti Arnold
Yövuorosta tereve! Ei väsytä vielä pahemmin, kun kaksi Batterya juotu. Eli virtaa pitäisi oleman. No, mikäs tässä, löysästi mennään eteenpäin, koska meillä ei tänäänkään ole vielä varsinaista hommaa.


Itse olen niin paljon öisin töissä,että millään energiajuomalla ei ole minkäälaista vaikutusta,kai siihen on kehittynyt jonkinlainen resistanssi näiden vuosien varrella.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tampereelta kotiuduin 23 aikoihin. Reissulta tuli saatua ensimmäiset pysäköinti sakot, 2 min pysähdyksestä, kun odottelin mummoani kyytiin. Menin hakemaan kasseja ja parkkimikkomirkku kiinnitti lapun pihalla, kun saavuin. Asia ei ole loppuun käsitelty ja mirkku lähti änkytellen ajamaan pois, pitäisikö polttaa talo?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Töissä ollaan taas. Pikkasen kylmä yö tulossa, pakkasta pitäisi olla. Onneksi ei ole ulkotyö, heh..

Just ja just sain muuten kirjoittaa tähän ketjuun, kun vähän yli tasan on kello. No, mulla on aikaa vaikka koko yö tähän kirjoittaa, kun kuuteen asti töissä ollaan. Toki sitten, kun taas on tauko.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Ei NHL -peliä tänä yönä. Olin juuri lähdössä nugumaan, kun...

...SATTUMALTA näpelöin kanavapujottimella Canal+ Sport !!
Ja sieltähän tulee NBA PLAYOFFS !!!!

Melkein tuli vieroitusoireita...

Ja valvotaan...
 

JanJ

Jäsen
Taidanpa katsoa 24h party people-leffan kun ei vasyta. Liikaa viinaa vissiin.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Jeeps

5:20
Eilisen kuningasidean jälkeen ihmettelen miten hyvissä sielun- ja
ruumiinvoimissa olenkaan näin hiukka ennen työyön päättymistä.
Niin, siis eilen töistä päästyäni kuuden maissa kaveri soittaa ja ehdottaa
aamukännejä. Noniin, eipä mennyt putkeen, ja rassilta kotiuduin 9 tuntia myöhemmin ympäripäissäni sammuakseni olohuoneen lattialle. Neljän tunnin "päikkäreiden" jälkeen oli tosi mukava painaa takas duuniin hirveessä viinataudissa. Via dolorosa prkl.

Mutta joo, kohta himaan ja vällyjen väliin, jes!

Päivänjatkoja!
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
No niiiiiiin.

Mielikuvituksellinen kaappikello kumisi kummitusmaisesti 12 kertaa - on siis aika avautua tänne.

NHL/Canal+ -yhdistelmä tarkoittaa tänä yönä sitä, että uni saa väistyä. 02:00 alkaen 2 (KAKSI !!!) peliä peräkkäin. Ja kun jälkimmäinen peli (05:00 - 08:00) loppuu, alkavat meidän naperot jo heräillä. Se tarkoittaa sitä, että iskä ei sen jälkeen enää nuku.

Mutta se on vasta sitten aamulla. It´s time for hockey.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti ehcszteiN
Mutta se on vasta sitten aamulla. It´s time for hockey.
Oikea asenne. Yöminä saattaa täälläkin aamuminän ongelmiin. On se taas kiva herätä huomenaamulla seitsemältä, kun univelkaa on jo valmiiksi riittämiin..

Hyviä pelejä!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pelailen tässä Championship Manageria (versiona 01/02, toimii jopa tässäkin brezhnevinaikaisessa koneessa). Piskuinen Blackpool taistelee maalitykki Brett Ormerodin johdolla tiukasti 2. Divisioonan playoff-paikoista.

Samapa se on loma-aikaan milloin sitä nukkuu, kun on vapaapäiviä töistäkin.
 

MSM

Jäsen
Olipa mukava käydä pelaamassa muutama freimi snookeria, pari bisseä tuli otettua niin unikin tulee mukavasti silmään kun pian laittaa nukkumaan.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuleepa tämäkin ketju korkattua. Elikkäs perinteinen virhe tuli tehtyä, edellisenä yönä unta 22.00-11.15. Ei taida olla mikään ihme ettei uni meinaa tulla simmuun. Noh, mikäs tässä ollessa, kun kellokin pärähtää 'vasta' 9.15.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jostain kumman syystä ei tule uni silmään. Herätys olisi 4 tunnin päästä... ei jaksais millään herätä aamulla ja mennä töihin. Noh, pakko se on kai ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä aamulla töihin.

- Tinke-80
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Viestin lähetti Wilzu
Pelailen tässä Championship Manageria

Sama täällä, mutta 03/04 versiota. Nyt pitää kyllä lopettaa, koska viime yönä meni klo 07:00 tämä pelaaminen. Joukkueella liian paljon rahaa ja liaan vähän pelaajia => aika vierähtää suht koht rivakasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös