Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 476 108
  • 5 189

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hei ihan oikeasti. Ei ne ihmiset sua katso mitenkään erilailla tai ihmeellisesti. Miksi? Koska eivät tiedä yhtään mitään sinusta tai sun käyttäytymisestä.

No en nyt vaan yksinkertaisesti jauha näistä asioista enempää missään. Olen vain niin lopen kyllästynyt jauhamaan näistä asioista ja virhehän se oli alunperinkin. Mutta parempi luovuttaa ja alkaa taas ryhdistäytymään ja ottamaan elämästä uudelleen kiinni. Ei täällä niin sekaisin ja vainoharhaisia olla kuin voisi luulla. Mutta nyt alkaa uudet tuulet puhaltamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nukkumisestani on nyt viime päivinä tullut melko vaikeaa. Minulla alkaa olemaan näemmä jo niin vahvoja tunteita erästä naista kohtaan että lähes tulkoon jo ikävöin häntä. Tuo nainen pyörii mielessäni ihan jatkuvalla syötöllä ja oloni on melko rauhaton. Olen melko kiinnostunut tuosta naisesta ja oikeita tunteita taitaa olla nyt molemmin puolin. Kyllä sen taitaa aistia.

Nyt ei taida pelkät pikapanot ja käteenvedot riittää sillä tunteet taitaa olla paljon voimakkaammat ja petyn melkein jo jos tämä jää pelkkään seksiin. Taidan haluta nyt koko naisen vähän vakavammalla mielellä. Eikä sitä tarvitse välttämättä edes niin nopsaan sänkyyn suorilta hypätä, voisimme rauhassa aloittaa tapailun omasta mielestäni.

Ei tämä nukkumiseni taida nyt tästä helpottua ja olo rauhoittua ennen kuin miehekkäästi teen sen lopullisen viimeisen askeleen ja nappaan tuon naisen elämääni. Näinhän minä jo maanantaina kuinka lutuisesti hänkin minua katsoi, ei sellaisia tunteita varmaan olisi jos olisi vain pelkkä seksi mielessä.

Minun henkistä kypsyyttä on paljon vähätelty. En minä mikään pikkunassikka ole vaan aikuinen mies jonka on aika saada taas uudelleen ote elämästä. Laittaa elämänsä kuntoon. Olen kokenut elämässäni paljon vastoinkäymisiä ja se on vahvistanut minua henkisesti ja kypsentänyt minua ihmisenä. En välttämättä olisi edes kiinnostunut mistään ihan pikkulikoista. Ei ne ole oikein minulle riittävän kypsiä naisia.

Ei minua silti pelätä tarvitse vaikka täällä asunnossani pyöriskelen ja paljon valvon. Niin rauhallinen ja fiksu sekä muita arvostava mies olen aina ennen ollut että on loukkaavaakin jopa jos joku ajattelee minusta olevan jotain vaaraa parin törttöilyn jälkeen. Vaikka täällä nyt paljon kieriskelen ja pohdiskelen asioita ja tiettyä naista.

Kunnolla nukkuminen tekisi jo minullekin hyvää mielenlaadun vuoksi mutta ei se nyt ihan väkisin tapahdu. Yritän kuitenkin täällä asunnossni olla rauhallisesti ja hiljaa enkä metelöi että edes muut voisivat nukkua.

Ei näihin nukkumisvaikeuksiin taida pahemmin enää auttaa kuin yksi lääke. Ja miehen on tehtävä sitten rohkeasti varmaan lopulta mitä miehen on tehtävä.
 

Spire

Jäsen
Nukkumisestani on nyt viime päivinä tullut melko vaikeaa. Minulla alkaa olemaan näemmä jo niin vahvoja tunteita erästä naista kohtaan että lähes tulkoon jo ikävöin häntä. Tuo nainen pyörii mielessäni ihan jatkuvalla syötöllä ja oloni on melko rauhaton. Olen melko kiinnostunut tuosta naisesta ja oikeita tunteita taitaa olla nyt molemmin puolin. Kyllä sen taitaa aistia.

Nyt ei taida pelkät pikapanot ja käteenvedot riittää sillä tunteet taitaa olla paljon voimakkaammat ja petyn melkein jo jos tämä jää pelkkään seksiin. Taidan haluta nyt koko naisen vähän vakavammalla mielellä. Eikä sitä tarvitse välttämättä edes niin nopsaan sänkyyn suorilta hypätä, voisimme rauhassa aloittaa tapailun omasta mielestäni.

Ei tämä nukkumiseni taida nyt tästä helpottua ja olo rauhoittua ennen kuin miehekkäästi teen sen lopullisen viimeisen askeleen ja nappaan tuon naisen elämääni. Näinhän minä jo maanantaina kuinka lutuisesti hänkin minua katsoi, ei sellaisia tunteita varmaan olisi jos olisi vain pelkkä seksi mielessä.

Minun henkistä kypsyyttä on paljon vähätelty. En minä mikään pikkunassikka ole vaan aikuinen mies jonka on aika saada taas uudelleen ote elämästä. Laittaa elämänsä kuntoon. Olen kokenut elämässäni paljon vastoinkäymisiä ja se on vahvistanut minua henkisesti ja kypsentänyt minua ihmisenä. En välttämättä olisi edes kiinnostunut mistään ihan pikkulikoista. Ei ne ole oikein minulle riittävän kypsiä naisia.

Ei minua silti pelätä tarvitse vaikka täällä asunnossani pyöriskelen ja paljon valvon. Niin rauhallinen ja fiksu sekä muita arvostava mies olen aina ennen ollut että on loukkaavaakin jopa jos joku ajattelee minusta olevan jotain vaaraa parin törttöilyn jälkeen. Vaikka täällä nyt paljon kieriskelen ja pohdiskelen asioita ja tiettyä naista.

Kunnolla nukkuminen tekisi jo minullekin hyvää mielenlaadun vuoksi mutta ei se nyt ihan väkisin tapahdu. Yritän kuitenkin täällä asunnossni olla rauhallisesti ja hiljaa enkä metelöi että edes muut voisivat nukkua.

Ei näihin nukkumisvaikeuksiin taida pahemmin enää auttaa kuin yksi lääke. Ja miehen on tehtävä sitten rohkeasti varmaan lopulta mitä miehen on tehtävä.
Nyt kun sinulla on haastava elämäntilanne, kannattaa miettiä myös suunnitelna B sille varalle, jos nainen ei olekaan kiinnostunut. Se saattaa nimittäin syöstä sinut henkisesti vielä pahempaan ahdinkoon, koska olet ladannut niin isot odotukset asian suhteen.

Ymmärrän vahvan ihastumisen ja työpaikoillahan noita usein tulee ihmisille. Ei kannata kuitenkaan sekoittaa normaalia kollegoiden välistä ystävällisyyttä rakkaudenosoituksiin.
 

Glove

Jäsen
Nukkumisestani on nyt viime päivinä tullut melko vaikeaa. Minulla alkaa olemaan näemmä jo niin vahvoja tunteita erästä naista kohtaan että lähes tulkoon jo ikävöin häntä. Tuo nainen pyörii mielessäni ihan jatkuvalla syötöllä ja oloni on melko rauhaton. Olen melko kiinnostunut tuosta naisesta ja oikeita tunteita taitaa olla nyt molemmin puolin. Kyllä sen taitaa aistia.

Nyt ei taida pelkät pikapanot ja käteenvedot riittää sillä tunteet taitaa olla paljon voimakkaammat ja petyn melkein jo jos tämä jää pelkkään seksiin. Taidan haluta nyt koko naisen vähän vakavammalla mielellä. Eikä sitä tarvitse välttämättä edes niin nopsaan sänkyyn suorilta hypätä, voisimme rauhassa aloittaa tapailun omasta mielestäni.

Ei tämä nukkumiseni taida nyt tästä helpottua ja olo rauhoittua ennen kuin miehekkäästi teen sen lopullisen viimeisen askeleen ja nappaan tuon naisen elämääni. Näinhän minä jo maanantaina kuinka lutuisesti hänkin minua katsoi, ei sellaisia tunteita varmaan olisi jos olisi vain pelkkä seksi mielessä.

Minun henkistä kypsyyttä on paljon vähätelty. En minä mikään pikkunassikka ole vaan aikuinen mies jonka on aika saada taas uudelleen ote elämästä. Laittaa elämänsä kuntoon. Olen kokenut elämässäni paljon vastoinkäymisiä ja se on vahvistanut minua henkisesti ja kypsentänyt minua ihmisenä. En välttämättä olisi edes kiinnostunut mistään ihan pikkulikoista. Ei ne ole oikein minulle riittävän kypsiä naisia.

Ei minua silti pelätä tarvitse vaikka täällä asunnossani pyöriskelen ja paljon valvon. Niin rauhallinen ja fiksu sekä muita arvostava mies olen aina ennen ollut että on loukkaavaakin jopa jos joku ajattelee minusta olevan jotain vaaraa parin törttöilyn jälkeen. Vaikka täällä nyt paljon kieriskelen ja pohdiskelen asioita ja tiettyä naista.

Kunnolla nukkuminen tekisi jo minullekin hyvää mielenlaadun vuoksi mutta ei se nyt ihan väkisin tapahdu. Yritän kuitenkin täällä asunnossni olla rauhallisesti ja hiljaa enkä metelöi että edes muut voisivat nukkua.

Ei näihin nukkumisvaikeuksiin taida pahemmin enää auttaa kuin yksi lääke. Ja miehen on tehtävä sitten rohkeasti varmaan lopulta mitä miehen on tehtävä.
Nukkumisvaikeuksiinkin löytyy lääkkeet, ei niiden kanssa kannata kovin pitkään painia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä nukkuminen alkanut todella olemaan minulle hankalaa viime öinä. Nytkin täällä valvon ja naureskelen viime viikkoisille toilailuilleni. Ihmiset ovat pitäneet minua kahelina varmaan kun olen noita tiettyjä sivvistyssanoja alkanut viljelemään sosiaalisessa mediassa ja itse en ole taas älynnyt tällaisena oman tien kulkijana ja itsenäisenä ajattelija sekä itseni vähättelijänä miltä tämä koko meno on näyttänyt muiden silmiin. Ja olen vain ihmetellyt kun ongelmat eivät ole auenneet koskaan muille ja olen niihin ollut siksi juuttunut tosi pitkään kiinni ykslstäni.

Viime päivät ovat alkaneet olemaan todellista tunteiden vuoristorataa. Murheet ovat painaneet pitkään mieltäni ja olen vain pitkään pitänyt kiinni omista aavistuksista ja murheista sitkeästi. Paskaa on tullut tuulettimeen monesta eri suunnasta mutta nyt vahvojen huhupuheiden perusteella aavistukseni on osoittautumassa oikeaan. Tiettyä narsismia on kai sitten lopulta diagnosoitavissa.

Tämä oli henkisesti raskas matka ja hermot ovat vieläkin ylikierroksilla kun jäi kyllä nyt kone liikaa pyörimään yksinään päälle samaa levyä. Ja sitten kun niin kärsivällisesti jaksoin odottaa että se valitettavasti minun päivä sieltä vielä koittaa joskus ja hakkasin päätäni vain lukuisiin muureihin jotka eivät millään meinanneet sortua niin jäänyt kyllä nyt oikeasti sellainen tosi rauhaton olo tästä kaikesta.

Siihen kun sitten vielä lisää sen että tämä tietty nainen pyörii mielessäni ja on selkeitä merkkejä havaittavissa orastavasta vakavammastakin jutusta niin ajatukset ja tunteet on aika vuoristorataa, onko se minusta kiinnostunut vai ei ja sitä rataa.

Ongelmat ovat olleet miehen elämässä pitkään isoja ja niitä on nyt joutunut pyörittämään liikaa yksistään. Siihen kun vielä lisää että minua luultiin pitkään kaheliksi niin ongelmat ovat vain kasvaneet.

Nukkuminenkin on kuitenkin sellainen asia että ei se nyt ihan nappia painamalla tapahdu. Tiedän että se olisi tärkeää saada unta kalloon jo oman terveytensäkin takia mutta ei se ole aina niin yksinkertaista. Pitää kai käydä tästä asiasta lääkärin juttusilla ja toivoa että vihdoin nämä pitkään mieltäni painaneet oikeat ongelmat tulee oikealla tavalla ratkaistua ja vähän vauhtia naisjuttuihinkin.

On painanut myös se mieltä että elämä on ollut nyt kyllä oikeasti pitkään pysähtyneessä tilassa. Laskuja on kohta rästissä, siivonnut en ole moneen viikkoon varmaan, joulukoristeet on vielä esillä sun muuta.

Mutta lääkäri kirjoitti minulle kaksi viikkoa sairauslomaa vaikka ei minulla oikeasti mitään vikaa ole. Eikä varmaan ole lääkärinkään mielestä kuin levyn junnaaminen paikallaan ja elämän pysähtyminen sen vuoksi lähes kokonaan. Haiskahtaisikohan tässä jopa sitten kun on noin pitkäkin sairausloma annettu niin tässä valossa että se olisi jopa pieni palkinto tästä kaikesta paskasta, irtiotto arjesta ja tilaisuus korjata asiat ja laittaa taas elämä kuntoon...
 

Glove

Jäsen
Näköjään kerran kuussa tulee tämmöinen uneton yö, jolloin ei lääkkeetkään auta. Taidanpa tarkistaa mikä on kuun asento tällä hetkellä. Ei ole edes täysikuu, ei siis johdu siitäkään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hieman levottomampi yö takana. Ja tosi aikaisin herääminen. Yöunet jäämässä lyhkäisiksi mutta koitan toki vielä yrittää saada nukuttua. Tiedän kyllä itse mistä varmaan huonosti nukkuminen nyt johtuu ja kyllähän se johtuu finaalijännityksestä. Sen verran kovasti odottaa ja jännittää jo nyt illan finaalia että aika malttamattomana jopa nukkuu.

Eilen illalla nukahdin varmaan ennen yhtätoista. En katsellut sitten kuitenkaan Mestareiden liigan finaaliakaan. Mietin jo silloin miten mahdan saada nukuttua, no kyllä unen päästä kiinni sain lopulta mutta unta ei riittänyt kuin neljään asti. Ainakaan toistaiseksi.

Olen taipuvainen jännittämään joten siksi en ihmettele itse että finaalikin jo jännitystä saa osakseen. Toivottavasti sieltä jännittävä ja huikea finaalimatsi on sitten edessä. Eikä ainakaan Kanadan ylivoimaisuuteen ratkea ja latistu koko finaali.

Nyt on fiilis että jos tänä vuonna kultaa Suomelle tulee niin siitä jaksan riehaantua varmaan aika paljon. Aina näin ei ole ollut. Olympiafinaalivoitosta en jaksanut kummemmin ilakoida, koska olin sairaalassakin ja tuon turnauksen voitto ei niin paljoa minulle merkinnyt. Olin niin pettynyt siitä ettei parhaimmat pelaajat NHL:stä päässeet mukaan turnaukseen.

2021 finaalin jatkoaikatappio oli iso pettymys ja silloin olisin varmaan jaksanutkin voittoa ilakoida. 2019 vatsani oli jo sen verran täysi HPK:n hienosta aiemmin voitetusta mestaruudesta että se mestaruus ei minua niin jaksanut sykähdyttää enää. Vaikka sen kevään maailman mestaruus olikin lähes iso ihme.

2011 mestaruus monien vuosien tauon jälkeen oli iso juttu ja sitä juhlin kyllä aika railakkaasti. Olin silloin jopa Helsingissä torilla juhlimassa muiden tuhansien suomalaisten kanssa, silloin maanantaina. Ja vuonna 1995 juhlin myös kotona jonkin verran mestaruutta.

Eli Suomen maailman mestaruuksia on tullut juhlittua vähän vaihtelevasti. Nyt jännittää jo aika hyvin ja uskon että tänään tulee kyllä taas juhlittua ja ilakoitua jos kultaa tulee. Nyt on sellainen fiilis ja jaksaa syttyä mestaruudesta, vatsa ei ole täynnä todellakaan kun Kerhonkin kausi oli nyt lievä pettymys.

Mutta toivottavasti silti saan vielä nukuttua. Jaksaa sitten illalla paremmin katsella finaaliakin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus kuuden aikaan simahdin ja yhdeltätoista heräsin. Tota se on kun aamusta jo menee baariin. Mutta pitkä yö taas edessä. Jäi se jenkkiautojen cruising väliin. Huomenna taitaa olla keskustassa jotain puolustusvoimien juttua.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Eipä se uni sitten tullut silmään millään. Katotaan vaikka lätkää sitten. Tyttöjen u18- kisat ja Suomi-Kanada. Saattaa tuleva päivä hieman mennä silmät ristissä.
 

Glove

Jäsen
Tulipa sitten herättyä 4:37. Väsyttää kyllä ihan lahjakkaasti, mutta minkäs teet kun uni ei enää tullut? Korkkaisinko lonkeron?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tein ison virheen ja aloin keskellä yötä miettimään olisiko mahdollista lähteä sittenkin tänä kesänäkin jollekin pienemmälle reissulle kotimaassa. Siitä innostuin ja aloin haaveilemaan niin meni sitten yöunet. Tai saattaahan se olla että tässä nukahtaa vielä jossain vaiheessa mutta nyt ainakin olen hereillä.

Menin kyllä jo vähän ennen kahdeksaa maate ja nukuin aina yhteen asti. Sitten heräsin, luin sen sairausrahapäätöksen Kelan sivuilta ja katsoin tulevat maksut ja siitä se mahdollisen reissunkin suunnittelu lähti.

Koskaan ei kannattaisi keskellä yötä näitä alkaa ideoimaan, haaveilemaan ja suunnittelemaan. Koska minulla se vie ainakin herkästi yöunet. Sitä innostuu, ajattelee vain näitä asioita ja sitten ei saa enää unta. Yhteen asti nukuin hyvin kyllä. No, onneksi tässä on sentään nukuttu jo lähes viisi tuntia. Mutta eihän se toki riitä.

Olen viime päivinä yllättynyt iloisesti rahatilanteestani joka on yllättävänkin hyvä. Ei mitään henkselien paukuttelua, ja tiedän että usealla on asiat vielä paremmin. Mutta luulin omaa tilannettani paljon huonommaksi. Nyt se oli jo kuitenkin aika hyvä ennen sairauspäivärahapäätöstä ja nyt sieltäkin tulee vielä ensin noin 600 euron verran takautuvia maksuja ja sitten muutaman päivän päästä siitä ajan tasalla olevaa maksua ihan kiva määrä.

Kyllä tässä voisi johonkin kivaan viikonloppureissuun olla mahdollisuus. Pitää varmaan sitten olla yhteydessä siihen välitystilin luottohenkilöönkin ja keskustella asioista. Mutta joku kiva viikonloppureissu vaikka Porvooseen tai Loimaan festareille jonka nimeä en nyt muista olisi kyllä varmasti ihan kiva.

Tuolla Loimaankin festareilla olisi ihan hyvä setti. Muistaakseni näistä vähän tunnetuimmista bändeistä ja artisteista ainakin esiintymässä Anssi Kelaa, Viikatetta ja 69eyesiä. Olisi mielenkiintoinen siinäkin mielessä että olisi erilaisempi kattaus kuin jo festareilla minne olen ehtinyt liput hommata.

No joo, olen aika kiinnostunut kotimaan matkailusta ja ei nyt yllätä että olen taas kuitenkin haaveilemassa reissusta. Ja voisi periaatteessa tosiaan pikkureissuun olla ihan varaakin. Silti jäisi vielä hyvin säästöönkin rahaa. En minä oikein tiedä miten tämä oma rahatilanteeni nyt taas plompsahtikin näinkin hyväksi mutta oikein kiva juttuhan se on.

Toisaalta tämä Porvoon reissu voisi olla sitten kuitenkin se juttu jos jotain. Menen kuitenkin täällä Hämeenlinnassa jo kaksille festareille että se on ihan riittävästi. Jotain muuta voisi tehdä siinä välissä.

Mutta järki kädessä mennään kuitenkin ja tarkkaan suunnitellaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ihana tunne kyllä nukahtaa 17h valvomisen jälkeen noin klo 21 ja herätä 23.40. Ensin painajainen ettei hoidettava ihminen selviä kohtauksistaan ja sitten hereille ja vahtimaan tuota oikeasti.
 

Glove

Jäsen
"Jos ei yöllä nuku, niin ei jaksa päivällä valvoa." Näin todettiin eräässä tv-sarjassa joskus viime vuosituhannella. Puoli kolmesta olen täällä sängyssä pyörinyt unta jahdaten, mutta nyt luovutin. Pitää varmaan nukkua päikkärit tänään tai jotain.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joo, vittumaisia nämä unettomat yöt ovat. Liian paljon ollut viime aikoina. Päivät menevät sumussa ja öisin vain pyörii sängyssä. Unilääkkeisiin en sorru. Tietenkin voisi kiskaista tiukan jurrin (auttaa joskus), mutta sekään ei ole pitkäkestoinen ratkaisu. Liikuntakaan ei ole auttanut.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun ei vaan uni tule. En tiedä mihin se on kadonnut. Jo reilu pari tuntia on sitä etsitty eikä vielä ole löytynyt. No ehkä vielä yön mittaan sen vielä löydän. Nyt vain on pirteä olo enkä tiedä miksi. Ottaa päähän taas tämä valvominen. Kellon punaiset numerot kertovat karua kieltään. Ehkä tämä avautuminen auttaa ja tapaan kohta unenkin. Sitä odotellessa...
 

Liitteet

  • IMG_20220730_010541_HDR.jpg
    IMG_20220730_010541_HDR.jpg
    154,5 KB · kertaa luettu: 49

kyyninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, Englanti, paikalliset huumoriseurat
Itse saatan mennä välillä joskus klo 7 aamulla nukkumaan. Mihinkään kun ei tarvitse herätä ja muutenkin inhoan aamuja, joten hyvä nukkua senkin ohi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ei tämä unettomuus ole enää edes hauskaa. Mikään konsti ei tunnu auttavan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Joo-o. Yhestä saakka taas oltu hereillä. Sentään kolme (!) tuntia putkeen sai nukuttua, ennen kun uni taas katkesi. Musiikkia koitin kuunnella ja jotain lueskella, mutta ei auta nekään konstit. Pitäisiköhän jotain apua koettaa saada, alkaa nimittäin huumori loppua justiinsa.





Tämän, ja liiankin monen yön teemabiisi. Ei sillä, hieno kappale toki kyseessä.
 

Glove

Jäsen
Heippa täällä taas. Jos menisi lukemaan vaikka feissarimokia kun täältä on jo kaikki kiinnostavat ketjut koluttu läpi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös