Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 424
  • 4 416

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
OTM:n ura nyt vain lähtee räjähdysmäiseen kiitoon mm. rattijuopumusten, naisten hakkaamisen, kuolemantuottamusten ja varkauksien ansiosta. Lisätietoja voit kysellä mm. elinkeinoministeri Jan Vapaavuoreltaja kansanedustaja Kimmo Sasilta. ;)

No totta maar! Ja pitäähän se tuomioistuinprosessi kokea kaikkien asianosaisten pöksyistä käsin. =)
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itselläni on juuri se tilanne, että ei varsinaisesti mitään suosikkijoukkuetta tuolta änäristä ole, vaan ennemminkin on suosikki pelaajia. Jos joukkueen pääsen valitsemaan, niin en katso sitä logoa vaan sitä, että millaisia pelaajia joukkueeseen kuuluu. Jos mentäisiin siten, että ne joilta se oma suosikkijoukkue löytyy saavat sen pelatakseen, niin itselleni jää sitten todennäköisesti joku Columbus, joka ei varmaankaan kenenkään ykkösvalinta ole.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Täällähän käy keskustelu kuumana! :)

Tuodaan nyt oma lusikka myös soppaan. Ihannetilanne olisi kyllä se, että jokaiselle 30:lle joukkueelle saataisi ohjastaja, joka myös kannattaisi tätä joukkuetta. Liigan hengissä pitämisen kannalta tämä olisi paras vaihtoehto. En kuitenkaan usko, että kaikki 30 joukkuetta saisi penkin taakse mäntäserin, jonka suosijoukkue olisi myös sama. Suosijoukkuettaan kukaan tuskin helposti jättäisi.

Tasapuolisuuden nimissä tuo ei kuitenkaan ole se paras vaihtoehto. Joukkueet pitäisi siis valita niin, että ensin kerätään 30:sta halukkaasta lista ja arvotaan joukkueiden varausjärjestys. Mielenkiintoisia arvontametodeja täällä heitelty ilmoille. Jättäisin kuitenkin nämä ''NBA ja kädenvääntö Pub Linnunradassa'' väliin ja ottaisin helpoimman tavan. Vedetään hatusta, 30:n GM:n nimi lappuun ja vedetään yksi kerrallaan varausjärjestys. Tänä päivänä tämäkin olisi helppo toteuttaa vaikka livestreamin avulla.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tasapuolisuuden nimissä tuo ei kuitenkaan ole se paras vaihtoehto. Joukkueet pitäisi siis valita niin, että ensin kerätään 30:sta halukkaasta lista ja arvotaan joukkueiden varausjärjestys. Mielenkiintoisia arvontametodeja täällä heitelty ilmoille. Jättäisin kuitenkin nämä ''NBA ja kädenvääntö Pub Linnunradassa'' väliin ja ottaisin helpoimman tavan. Vedetään hatusta, 30:n GM:n nimi lappuun ja vedetään yksi kerrallaan varausjärjestys. Tänä päivänä tämäkin olisi helppo toteuttaa vaikka livestreamin avulla.

Höpsis, mikäs sen hienompaa kuin ryypiskellä kalsarit jalassa ja jännittää "60 minuutin arvonnan" ääressä omaa varausnumeroa :D
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Simulointi tulossa siis 24:00.

Ilmoitelkaa suoraan mulle, mikäli teillä on yhä neuvottelut kesken/kaveri ei ole ehtinyt treidiä hyväksymään tms. !
 
Viimeksi muokattu:

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Luulin tämän asian olevan jo loppuun käsitelty myönnettyäni virheeni. Olin väärässä.

Myönnän virheeni ja palaat silti jo virheellisiksi myöntämiini asioihin ja jatkat hyökkäystäsi? Miksi?

Perustelen virhettäni sillä, että aikaisemman keskustelun perusteella tein viestiäsi lukiessani virheellisen olettamuksen siitä, että viesti koskee samaa aihetta. Olen lukutaidoton idiootti, joka ei ymmärrä lukemaansa? Omassa työssäni olen oppinut siihen, että jokainen tekee virheitä, virheet tunnustetaan ja niistä opitaan. Virhe-prosessointi-oppiminen. Jos tehtyyn virheeseen ja sen prosessointiin palataan kerta toisensa jälkeen takaisin, mihin tästä voidaan enää edetä? Tämä virhe ilmeisesti määrittää minut ihmisenä tekohetkestä ikuisuuteen.

Miksi tätäkin oman virheeni perustelua vastaan piti hyökätä päämääränä vahvistaa argumenttiasi minusta lukutaidottomana ja yksinkertaisena?

Pyysin asiallisesti selvennystä minulle epäselväksi jääneisiin asioihin, en väittänyt että et perustele mielipiteitäsi. Tuon viestini loppu ei ollut suunnattu sinulle, eikä sen tarkoitus ollut kuvata sinun vastauksiasi. Mikäli sellaisen vaikutelman sait, olen pahoillani. Se oli suunnattu lähinnä kaikille tarkoituksenaan että yleisesti keskustelussa tulisi esiin hyviä ratkaisumalleja ja palstalaisten omia mielipiteitä.

Kerrot myös monien asioiden kuvaavan enemmän minua kuin itseäsi. Tein hätäisen johtopäätöksen - kyllä. Mitä se sitten kertoo minusta? Mietippä itse osaltasi millaisen kuvan voin sinusta rakentaa, mikäli viesteissäsi uhkaat tulevasi vetämään kaikkia pataan ja haukut lukutaidottomaksi paskansuoltajiksi. Ylipäätään lähdet kaikista henkseleistä irti jatkoajan keskustelupalstalla, kun keskustellaan pelistä.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko jollain faktatietoa siitä miten nuo roolitukset vaikuttavat palkkapyyntöihin? Eli mikä vaikuttaa eniten, rooli/ketju/pelipaikka?

Oikeassa elämässähän kysynnän ja tarjonnan lain mukaan jos työmarkkinoilla on paljon tarjontaa ja kysyntä on vakio, niin palkkapyynnöt olisivat matalampia kuin jos markkinoilla on vähän tarjontaa (esim. on vain yksi ykkössentteri).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Palataas vielä viestin verran.

Pahoittelen tosiaan tätä perseilyä, veri veti pelaamaan ja haluamaan voittoja, mutta aika + järki ei kestänyt, tämän siis tein kahdelle eri liigalle.

No more, onhan tää pinball-palloilu nyt täysin naurettavaa, sen myönnän. Totuus nyt vaan oli, ettei pelaaminen kahdessa liigassa ollut mitenkään mahdollista, vaikka niin luulin ja halusin. Lähdin nyt siis myös siksi, etten vahingossakaan tee yhtään kauppaa, tämän siis tajusin tuossa kun pakkia jne. hain.

Otan täysin vastaan bannit loppuihin Jatkoaika2/Warriors-liigoihin tulevissa peleissä, olen sen kyllä ansainnut.

Hyvä liiga tää oli, mulle liikaa ajallisesti ja pelillisesti.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Chicago täällä myös. Ja Dallas, mutta taitaa olla jonkunsortin yökyöpeli kyseessä ja itte en kovin myöhään koskaan viitti valvoa kun viiden maissa pitää jo aamulla painaa duunin puolelle.

Laitan CPU:n tästä eteenpäin mutta oon kuitenkin linjoilla. Mutta jos Dallas yöllä tulee ja kerkee vielä pelaan ni pelaa ihmeessä pois.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Luulin tämän asian olevan jo loppuun käsitelty myönnettyäni virheeni. Olin väärässä.

Myönnän virheeni ja palaat silti jo virheellisiksi myöntämiini asioihin ja jatkat hyökkäystäsi? Miksi?

Perustelen virhettäni sillä, että aikaisemman keskustelun perusteella tein viestiäsi lukiessani virheellisen olettamuksen siitä, että viesti koskee samaa aihetta. Olen lukutaidoton idiootti, joka ei ymmärrä lukemaansa? Omassa työssäni olen oppinut siihen, että jokainen tekee virheitä, virheet tunnustetaan ja niistä opitaan. Virhe-prosessointi-oppiminen. Jos tehtyyn virheeseen ja sen prosessointiin palataan kerta toisensa jälkeen takaisin, mihin tästä voidaan enää edetä? Tämä virhe ilmeisesti määrittää minut ihmisenä tekohetkestä ikuisuuteen.

Pidin tuota "konteksti sekoitti" + lukutaitoni ja tekstinymmärrykseni (tässä tilanteessa) ei ollut syy = huonosti muotoiltu asia (minun) osaltani -tyyppisenä selittelynä. Huomasin toki tuon pahoittelusi, kuitenkin huomioiden tuon asian ilmiselvyyden, ei siinä paljoa tainnut olla vaihtoehtoja (tämä siis liittyen tuohon "selittelyyn"). Kuitenkin mitä ilmeisesti nyt tarkoitit lukutaitoasi ja tekstinymmärrystäsi yleisellä tasolla, johon ei ollut tarkoitus ottaa kantaa.

Pyysin asiallisesti selvennystä minulle epäselväksi jääneisiin asioihin, en väittänyt että et perustele mielipiteitäsi. Tuon viestini loppu ei ollut suunnattu sinulle, eikä sen tarkoitus ollut kuvata sinun vastauksiasi. Mikäli sellaisen vaikutelman sait, olen pahoillani. Se oli suunnattu lähinnä kaikille tarkoituksenaan että yleisesti keskustelussa tulisi esiin hyviä ratkaisumalleja ja palstalaisten omia mielipiteitä.

Viestin lopun osalta asia selvä. Kirjoitit vain aikaisemmin näin "... mistä johtopäätöksenä sinun olettaisi osaavan myös keskustella asioista perustelemalla omaa kantaasi.". Ei tuota nyt oikein muuten voi ymmärtää kuin että mielestäsi joko a) en perustele asioita b) perusteluitani ei voi pitää perusteluina syystä x, minkä johdosta toki otin nuo muut heittosi minuun kohdistettuna. Enkä edelleenkään tiedä, mitä asiaa tai väitettäni en ole perustellut?


Kerrot myös monien asioiden kuvaavan enemmän minua kuin itseäsi. Tein hätäisen johtopäätöksen - kyllä. Mitä se sitten kertoo minusta? Mietippä itse osaltasi millaisen kuvan voin sinusta rakentaa, mikäli viesteissäsi uhkaat tulevasi vetämään kaikkia pataan ja haukut lukutaidottomaksi paskansuoltajiksi. Ylipäätään lähdet kaikista henkseleistä irti jatkoajan keskustelupalstalla, kun keskustellaan pelistä.

Nuo "nenän niistämis"-viestit nyt olivat täysin puhdasta huumoria - oletan, että Kiekkomiehen vastauskin oli huumorimielessä laitettu (näin sen ainakin otin), joten ehkä pientä huumorisuodatinta kannattaa pitää päällä ennen johtopäätösten tekemistä.

Lukutaidoton paskansuoltaja (tosin nämä olivat vaihtoehtoisia, molemmiksi en kutsunut, koska se nyt on looginen mahdottomuus) liittyi yksinkertaisesti siihen, että luit viestini aivan väärin. Toinen vaihtoehto olisi ollut, että vääristelet kirjoituksiani. Nuo ilmaukset olivat toki tarpeettomia (ja pahoittelut niistä), ja, kuten totesin, olen vain täällä todella monta kertaa keskustellut sellaisten kanssa, jotka laittavat sanoja suuhun, enkä jaksa sellaista enää. Ei kuitenkaan oikeuta käyttämään asiattomia ilmauksia sinusta.

Se, että peli aiheuttaa itsessäni kohtuuttoman suuria tunnereaktioita on taivaan tosi. Olen tämän kyllä itsekin monesti tuonut esille. Edelleen pitäisi maltillistaa suhtautumista tähän peliin. Kuitenkaan tässä keskustelussa tapahtuneesta närkästymisestä ei ollut kyse itse pelistä.

Ja itselläni ei jää mitään kaunoja ketään kohtaan sen enempää, vaikka käytäisiin kuinka kiivasta keskustelua, suhtaudun kaikkiin managereihin samalla tavalla, kun on kyse itse pelistä (matseista, treideistä yms.). Täten asia on osaltani ainakin selvä, eikä osaltani ainakaan jää mitään pahaa verta välillemme. Toki ymmärrän, jos et itse halua/voi "sivuuttaa" asiaa samalla tavalla.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Kävin ottamassa bostonin koneelta turpaan kun en viitsi 4 sivua lukea ja etsiä että onko kyseinen manageri ilmoittanut peleistään jotain tänne. Kaikki pelit nyt pelattuna.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Kävin ottamassa bostonin koneelta turpaan kun en viitsi 4 sivua lukea ja etsiä että onko kyseinen manageri ilmoittanut peleistään jotain tänne. Kaikki pelit nyt pelattuna.

Menet tuohon "peliluola" otsakkeeseen, sitten klikkaat ketju-sarakkeen kohdalta sitä "lähetetyt viestit"-osion numeroa- Siihen tulee omaan ikkunaan lista kaikista siihen ketjuun viestinsä lähettäneistä nimimerkeistä ja vieressä on lähetettyjen viestien määrä. Klikkaat sitä lähetettyjen viestien numeromäärää, niin tulee haku, jossa on kronologisessa järjestyksessä ko. nimimerkin kaikki ketjuun lähettämät viestit.
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Chicago täällä myös. Ja Dallas, mutta taitaa olla jonkunsortin yökyöpeli kyseessä ja itte en kovin myöhään koskaan viitti valvoa kun viiden maissa pitää jo aamulla painaa duunin puolelle.

Laitan CPU:n tästä eteenpäin mutta oon kuitenkin linjoilla. Mutta jos Dallas yöllä tulee ja kerkee vielä pelaan ni pelaa ihmeessä pois.

Jeps, ite painan iltavuoroa tämän viikon, ilmeisesti et ole enää linjoille tulossa niin läpsyttelen konetta vastaan.

Columbus lähtenyt tyylikkäästi liigasta. Etusivulle "CGY vois opetella häviimään" ja perään quittaus. Props! Elikkä Columbus jälleen vapaana.

Edit: Empäs pelaakkaan konetta vastaan, Anaheimilla ongelmia kokoonpanon kanssa. Simuun sitten vuan.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jeps, ite painan iltavuoroa tämän viikon, ilmeisesti et ole enää linjoille tulossa niin läpsyttelen konetta vastaan.

Columbus lähtenyt tyylikkäästi liigasta. Etusivulle "CGY vois opetella häviimään" ja perään quittaus. Props! Elikkä Columbus jälleen vapaana.

Hahahaha :D Melkoinen sketsihahmo kyseessä :D Mielikuva joka kaverista on muodostunut on täydellinen ES-Jonne, jolla räppikäppi väärinpäin päässä ja 6 purkkia ES:ää pöydällä, jotka isoveli on ostanut kun lähimarketissa energiajuomaa ei myydä yli 15-vuotiaille. Pelaa NHL:ää ja Codia isin maksamalla netillä ja goldilla yläkerran huoneessa, jonka äiti on juuri käskenyt siivoamaan ja kämppii Codissa hakien 30:n killing streakia, jota on tavoitellut jo pelin ilmestymisestä saakka, mutta on aina mennyt viime vaiheessa pieleen paskojen joukkuekavereiden vuoksi, jolloin on luonnollisesti lähettänyt pari "Fucking kay" -voicemailia livessä.

NHL:ssä taas katsotaan juutuupista kaikki parhaat glitchit joita pelistä löytyy ja opetellaan niitä monta tuntia päivässä, kunnes ollaan valmiita online -matseihin jotka ovat pelkkää glitchien toistoa. Sitten kun on keksitty connected -liigat, niin onhan niitä nyt pakko päästä pelaamaan ja näyttämään kuinka hyvä on. Sitten kun on saavuttanut uljaan voiton, niin katkera ja huono häviäjä, fuking gay, on kertonut muille pelaajille, ettei tuota uutta tyyppiä saa päästää liigaan koska se on liian hyvä. Sitten nämä muut tyypit ovat tietysti fucin kei, ja haukkuvat ilkeästi Jonnea, joka päättää jatkossa keskittyvänsä online matseihin, joissa ranking onkin jo alle sadan.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Columbus lähtenyt tyylikkäästi liigasta. Etusivulle "CGY vois opetella häviimään" ja perään quittaus. Props! Elikkä Columbus jälleen vapaa.

Nyt kun täällä tapellaan seuraavan version joukkuejaosta, niin nyt kannattaisi keskittyä pitämään edes tämä liiga käsissä. Aivan liikaa ollut viime viikkoina vaihtelua. Jotenkin tuntuu, että tämä liiga on koko ajan teho-osastolla tekohengityksessä ja kohta tulee lääkäri (komissaari) joka viheltää pelin poikki. Tätä en tietenkään toivo.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun täällä tapellaan seuraavan version joukkuejaosta, niin nyt kannattaisi keskittyä pitämään edes tämä liiga käsissä. Aivan liikaa ollut viime viikkoina vaihtelua. Jotenkin tuntuu, että tämä liiga on koko ajan teho-osastolla tekohengityksessä ja kohta tulee lääkäri (komissaari) joka viheltää pelin poikki. Tätä en tietenkään toivo.

Käytännössä samat joukkueet täällä on kiertäneet, ainoastaan Tampalle tuli ikävä yllätys, jolle nyt ei voi mitään. Kuitenkin toi Montreal ja Columbus ovat vaihtaneet jatkuvasti manageria + laken sekoilut, joten se lisää tuota "kaikki lähtee" fiilistä enemmän kuin mitä oikeastaan on tapahtunut. Kertoo myös siitä, että kuinka tärkeää olisi pyrkiä pitämään kaikki jengit suht tasokkaina.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Aika janna, etta ensin isolla kirjoitetaan, etta simulointi tulossa kello 24:00. Sitten kello 23:29 sanotaan: "Simulointi viiden minuutin paasta". Huomaan taman viestin kello 23:31. Kello 23:32 olen iPadilla tarkoituksenani tarkistaa, ettei ole tullut viime hetken treidiehdotuksia. App kuitenkin valittaa, etta jakson paattamisprosessi kaynnissa.

Ei mulla mitaan sita vastaan tosin ole, etta tuo simulointi suoritettiin aikaisemmin, tuskin mitaan menetin. Just sayin'
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös