Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 292
  • 4 416

janbo

Jäsen
Montrealin GM:n päivystysaikoja tiedustelen. Melko vähän näkynyt Livessä, olisi minun puoleltani suotavaa, kivaa ja käytännöllistä saada tänään jakso pakettiin! Ilmoittelehan liikkeistäsi jos mahdollista. -Bruins
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mites tuo Devils kun on konepeluu päällä? onkos matkoilla vai jäänyt vain päälle?

En ole matkoilla mutta en paase myoskaan liveen. Lisaksi olen aika kovassa kuumeessa, joten en ole siltakaan osin pelikunnossa. Voi pelatta konetta vastaan jos nayttaa silta ettei pelia pystyta ennen jakson vaihtumista pelaamaan.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
En ole matkoilla mutta en paase myoskaan liveen. Lisaksi olen aika kovassa kuumeessa, joten en ole siltakaan osin pelikunnossa. Voi pelatta konetta vastaan jos nayttaa silta ettei pelia pystyta ennen jakson vaihtumista pelaamaan.

Ilmoittele vaikkapa tänne pelikunnostasi niin katsellaan miten toimitaan :)
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Ottawaa vastaan jäljellä. Olen linjoilla melkein jatkuvasti välillä 10-18. T Rangers

Olen nyt onlinessa, vastassa on toronto, nyr, islanders ja montreal. Treenit 19-21, muuten tavoitettavissa koko päivän. Pistäkää täällä yv, jos en ole livessä.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ottawaa vastaan siis 2 peliä jäljellä. Olen linjoilla tänään noin kello 4:stä aina puoli 7:ään asti, joten toivottavasti saadan tällä välillä pelit pelattua. Jos ei mitenkään silloin ole mahdollista, niin voin tulla joskus ennen 23:a pelaamaan pelit pois.

E: Näköjään samaan aikaan laitettiin viestit :D
 

janbo

Jäsen
Flyersilla vielä Montreal ja Jets vastassa. Saako tuota Jetsin bottia vastaan pelata vielä tässä syklissä vai miten homma menee?

Myös Bostonilla Montreal jäljellä. Mies voisi vaikka vastata Livessä lähetettyihin viesteihin ja pelata pelit pois.

E: Taas sama juttu. Montreal Livessä ja navigoi menuja -> lähetän viestin -> Montreal laittaa itsensä offline tilaan. Mitä vittua? Uutta manageria sisään jos ei kiinnosta.
 
Montreal linjoilla hetken päästä uudelleen. Tuossa 14:30. Satunnaisesti onnistuu pelit pitkin päivää.

edit. Ja heti men netti poikki ku piti tulla pelaamaan. Ihana asiakaspalvelurumba edessä...

Edit2. Dnalla myös asiakaspalvelu täysin mykkä. Muilla samoja ongelmia?
 
Viimeksi muokattu:

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Floridalla tuplapeli Devilsin kanssa, pelikuntoa tänään voi ilmoitella jossain kohtaa niin tietää sitten pelaileeko konetta vastaan.
 

janbo

Jäsen
Montreal linjoilla hetken päästä uudelleen. Tuossa 14:30. Satunnaisesti onnistuu pelit pitkin päivää.

edit. Ja heti men netti poikki ku piti tulla pelaamaan. Ihana asiakaspalvelurumba edessä...

Edit2. Dnalla myös asiakaspalvelu täysin mykkä. Muilla samoja ongelmia?

Boottaa modemi. Niin ne käskisi sielä asiakaspalvelussakin tekemään. Ei niihin kannata soitella.
 
Boottaa modemi. Niin ne käskisi sielä asiakaspalvelussakin tekemään. Ei niihin kannata soitella.

True dat. Itsekin olen alalla niin tiesin ettei piuhoissa ollut vikaa, mutta se siitä, saivat homman toimimaan. Enää Philly ja Isles jäljellä :).
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Floridalla tuplapeli Devilsin kanssa, pelikuntoa tänään voi ilmoitella jossain kohtaa niin tietää sitten pelaileeko konetta vastaan.

Pelaa konetta vastaan jos aika rupeaa loppumaan kesken. Todennakoisesti en viela tanaankaan paase liveen
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dallas online! Vastassa vielä Phoenix, Minnesota ja Anaheim. Jos pääsette tänään linjoille niin viestiä tänne inboxiin, mikäli meikäläistä ei livessä näy.
 

MaybeTomorrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Haluttu Muutos.
Kerkesin 1 ottelun pelata Devilsin konetta vastaan ja kun toista yritin niin tuli kokoonpano-ongelmasta ilmoitus, mites puuhataan? Kävin loukkaantumislistan läpi ja siellä oli Adam Larsson 4 matsia sivussa, en tiedä tuliko tuossa pelissä sitten. Poistaako Petro väliaikaisesti GM:n pois, vai mitäs?

Ja tänään simu?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi tulee 23:00. Boxille tulen 9 aikoihin, jolloin hyväksyn myös wpg:n liittymispyynnön.

E: Ei ole Winnipegin paikalle tullut liittymispyyntöä.

E2:San Jose ja mahdollisesti myös Anaheim vielä vapaana!
 
Viimeksi muokattu:

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Devilsillä ongelmia kokoonpaanon kanssa ja tunnin päästä simulointia niin mites nyt toimittaisiin. Olisiko se potku liigasta ja ensi kierroksella kutsu takaisin ettei tuo peli nyt simulointiin menisi ja tulisi noita pahoja loukkaantumisia.?
Ei tainnut devilsin kaveri enää tänään päästä linjoille itse korjailemaan jos nyt oikein muistan.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Jouduttiin tekemään Calgaryn kanssa semmoinen ratkaisu, että back-to-back-pelit pelataan kumpikin konetta vastaan, koska lukuisista yrityksistä huolimatta ei saatu yhteyksiä toimiin.

Nyt sitten kuitenkin tuon oman tekoälymatsini kolmannessa erässä (olin häviöllä 1-0) tulee boxin ilmoitus, että cd-levy on likainen tms. ja peli menee poikki. Otin sen pois ja putsasin, toimi hetken taas mutta sitten tuli jälleen eikä nyt suostu edes menemään tuota alkua, jossa tulee boxin logo, eteenpäin.

Koitan saada homman pakettiin ennen simulointia jatkaen tuosta samasta tilanteesta. Sovittiin tästä jo Calgaryn kanssa.

Joten omat cpu-tilastot nyt "rumenevat" tuon myötä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös