Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 300
  • 4 416

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Phoenixia vastaan sain pelin pelattua. Dallas, Nashville ja itkupotku Devils jäänee sitten simuun.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ottakaa rauhassa ja yrittäkää pelata pelejä vielä tänään. Simulointi tulkoon poikkeuksellisesti huomenna aamulla.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Islandersilla jää Dallas simuloitavaksi. Enkä ole näköjään ainoa. Toivotaan ettei Dallas menetä koko joukkuetta loukkaantumisiin. Ei näkynyt samaan aikaan linjoilla mun kanssa. Jätin kuitenkin comin päälle et olis voinu pelaa, ilmeisesti kiireitä siellä kun ei pelannut.
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dallas nyt online! Iltavuoroviikko meneillään, joten meikäläistä näkynyt melko myöhään onlinessa. Aamulla/aamupäivällä ei ole kerinnyt boxia käynnistelemään. Lätkin Islandersin konetta vastaan pelin pois. Jos New Jersey tai Washington jaksaa vielä pelata niin olen pelivalmiudessa.
 

janbo

Jäsen
Ottakaa rauhassa ja yrittäkää pelata pelejä vielä tänään. Simulointi tulkoon poikkeuksellisesti huomenna aamulla.

Ei kai tässä näillä näkymin jäisi kuin NJD-WSH pelaamatta, ja tuskin sitä aamullakaan ennen simulointia pelaisivat, eli miten olisi jos vain simuloitaisiin jo tänään? :)
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Saanen kysya, mita tarkoitat talla?

"GMC"
30s myöhemmin
"jaa ei sit, simuun menee"

Näit varmaan että aloitin pelin Phoenixin kanssa, jonka olin sopinut aloitettavaksi n. klo 21. Mutta ei mitään henkilökohtaista, älä ota vakavasti :)
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
"GMC"
30s myöhemmin
"jaa ei sit, simuun menee"

Näit varmaan että aloitin pelin Phoenixin kanssa, jonka olin sopinut aloitettavaksi n. klo 21. Mutta ei mitään henkilökohtaista, älä ota vakavasti :)

Jep, ja kuten tanne aiemmin kirjoitin, niin en enaa ehtinyt pelata, joten sanoin asiat niin kuin ne olivat. Itkenyt en tietaakseni mistaan :)

Ja no hard feelings, kunhan ihmetytti sananvalintasi
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jep, ja kuten tanne aiemmin kirjoitin, niin en enaa ehtinyt pelata, joten sanoin asiat niin kuin ne olivat. Itkenyt en tietaakseni mistaan :)

Ja no hard feelings, kunhan ihmetytti sananvalintasi

Voisin väittää että et, mutta enhän minä sitä voi tietää ;D Toivotaan että seuraava kohtaaminen natsaa molemmille :)
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Calgary online, vastassa: LA, ANA, PHO, NSH, CBJ, CHI, TOR, SJ.

Joukkueen tapahtumat ruudulta: "CGY hankki vapaan pelaajan, P Keith Seabrook allekirjoitti pitkän 7 vuoden paperin" Muuten hyvä, mutta miestä ei näy rosterissa. EA, mitä nyt taas? Johan tässä on Horak ja Greening mystisesti kadonnut mun rosterista ja koko pelistä. Ei siinä, en mä noista kaipaa kuin Horakkia, kehittyisi varmaan yli 80 tasolle 1-2 kauden jälkeen.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Calgary online, vastassa: LA, ANA, PHO, NSH, CBJ, CHI, TOR, SJ.

Joukkueen tapahtumat ruudulta: "CGY hankki vapaan pelaajan, P Keith Seabrook allekirjoitti pitkän 7 vuoden paperin" Muuten hyvä, mutta miestä ei näy rosterissa. EA, mitä nyt taas? Johan tässä on Horak ja Greening mystisesti kadonnut mun rosterista ja koko pelistä. Ei siinä, en mä noista kaipaa kuin Horakkia, kehittyisi varmaan yli 80 tasolle 1-2 kauden jälkeen.

Ettei Horak lähteny KHL:ään kun huomas joutuvansa hierarkiassa neloseen? Mutta huhhuh, itselläni onneks mitään tärkeää ainakaan kadonnut, mutta onhan tuo nyt ihmeellistä. Eikö tuo cap-tilannekkin ole nyt parempi kuin ennen? Meinat ettei peli hävitä noita pelaajia jos capin kanssa kiikun kaakn ja tulee kokoonpanomuutoksia?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Vittujen kevat... Kahdesta simuloidusta pelista 0 pistetta joukkueilta jotka olisivat olleet ihan voitettavissa. Sen siita saa, kun on joka paiva n. 12-21 boxilla paivystamassa. Onneksi kukaan ei sentaan loukkaantunut pahemmin (Zubrus day-to-day).

Tassa jaksossa vastaan asettuu Winnipeg, Buffalo, Tampa Bay, Detroit, Edmonton ja Rangers. Millonka kaverit ovat paikalla? Itse arviolta tanaan klo 19->, huomenna koko paivan ja lauantaina 14.30-17, 19-19.30 ja 21.30-> tai muuhun aikaan tarvittaessa (etukateen sovittuna).

Winnipegin manageri ilmoittanut uutisiin etta jattaa sarjapaikan. Mitas muut tietavat tasta?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Ettei Horak lähteny KHL:ään kun huomas joutuvansa hierarkiassa neloseen? Mutta huhhuh, itselläni onneks mitään tärkeää ainakaan kadonnut, mutta onhan tuo nyt ihmeellistä. Eikö tuo cap-tilannekkin ole nyt parempi kuin ennen? Meinat ettei peli hävitä noita pelaajia jos capin kanssa kiikun kaakn ja tulee kokoonpanomuutoksia?

Tuskin johtuu Cap tilanteesta, Capissa tilaa 1,2 milj. Mutta peli voi ottaa nokkiinsa siitä, että Poti on AHL:n puolella. Ei ollu Montun kanssa päästy samaan aikaan linjoille tekemään treidiä. Treidineuvottelut ovat vireillä siihen suuntaan, siis muutakin treidissä liikkuisi toteutuessaan kuin Poti. Lisäksi kokoonpano täynnä Montun tekoälyn sekoilun takia.

Carlen kanssa sain sopparin tehtyä viimeisimmän simuloinnin yhteydessä, ihme juttu. Tarjosin Carlelle sopparia sen takia kun huomasin, että Boston oli mun jälkeen käyny tarjoon kanssa Keith Seabrookista ja oletin, että se nokitti mun tarjouksen (annoin mitä pyysi).

E: rosterissa on sopimuksen alaisia pelaajia 47/50. Joten ei se voi johtua siitä, että rosteri täynnä.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nopeella googletuksella näyttäis olevan semi-yleinen bugi, johon EA:n puolelta ei oo tullu (itse en pikasella vilkasulla löytäny) mitään selitystä. Eli pelaaja vaan katoaa. Todella paska flaksi sulla on käyny ja on se nyt kumma ettei ne saa ikinä mitään tehtyä laakista edes sinne päin.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Detroit linjoilla iltamyöhään asti.
Buffalo linjoilla nyt.
Phoenix linjoilla nyt reilun tunnin verran.
 

janbo

Jäsen
Boston linjoilla mikäli Montreal tai Dallas sattuisi olemaan pelivalmiudessa. Olen hereillä tänään luultavasti melko myöhään, joten jos minua ei näy Livessä, niin laittakaa YV:tä tai viestiä tänne ketjuun.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers linjoilla; Islanders, Tampa, Washington, Edmonton ja New Jersey vastassa.

Ilmeisesti ei tänään enää ketään ole tulossa. Huomenna voin pelata kello kolmeen saakka. Pistäkää viestiä täällä tai boxilla milloin teille sopii. (ennen kolmea)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös