Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 300
  • 4 416

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos simulaatio on tänään ysin maissa niin en paria vikaa enää ehdi pelata. Laitan CPU:n päälle niin pelatkaa mielummin sitten sitä vastaan.

Niin joo, Anaheim kyseessä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi huomenna illalla.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers valmis. Näyttää siltä, että kriisi alkaa hellittää, jakson saldona 4-0-1 ja ainoa kauneusvirhe jatkoajalla Kingsiä vastaan Lundqvistin haparoinnista.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Pääsen kympiltä töistä, joten sen jälkeen pelejä? Vastustajia en nyt muista, mutta toivon mukaan saataisin mahollisimman monta peliä pelattua tänään, sillä huominen aamu varattu ja illaksi töihin.

- Buffalon GM
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Montrealin GM Troolari laita YV:llä tai boksilla viestiä koska pelataan matsi ?

-Pittsburghin GM
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Huomenna tyttären synttärit, joten Capitals linjoilla vasta illalla 21-22 maissa. Laitan comin päälle tänään joten saa pelata sitä vastaan.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Phillyllä enää chicagoa vastaan peli tässä syklissä, niin GM ilmoittele tänne tai laita viestiä boksilla että mihin aikoihin pääset pelaamaan huomenna.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Phoenixilla viel Dallas sekä Columbus kohtaamatta. Kotona olen koko päivän, mutta tuskin boksi päällä koko päivää, niin laittakaa täällä YV peleistä.
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Phoenixilla viel Dallas sekä Columbus kohtaamatta. Kotona olen koko päivän, mutta tuskin boksi päällä koko päivää, niin laittakaa täällä YV peleistä.

Meikäläinen lähtee nyt töihin, joten en kerkeä enää päivällä pelaamaan. Laitoin CPU mahdollisuuden päälle!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä ole San Josea eikä Chicagoa näkynyt koko päivänä/iltana linjoilla. Itse lähden nyt leffaan ja tulen varmaan 23-24 aikoihin takaisin himaan, mutta siinä kohtaa onkin sitten varmaan jakso vaihtunut.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Pistetään tänne sama kuin toiseen ketjuun:
Meikäläinen pahoittelee viime päivien pelejä, jotka ei oikein ole jaksanut napata. Mulla vähän muut asiat pyörii mielessä ja siinä sitten kyllä änäri jää kakkoseksi, joten pelit on ollut melkoista kuraa ainakin mun omalta osalta.

Erityisesti Dissonanssia vastaan jälkimmäinen peli meni ihan pelleilyksi ja heitin ohjaimen jonnekkin ja katselin futista telkkarista, sori! En tiedä onko tässä liigassa joku jonottamassa, mutta jos on niin meikäläisen paikalle voi hypätä jos halua riittää.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pistetään tänne sama kuin toiseen ketjuun:
Meikäläinen pahoittelee viime päivien pelejä, jotka ei oikein ole jaksanut napata. Mulla vähän muut asiat pyörii mielessä ja siinä sitten kyllä änäri jää kakkoseksi, joten pelit on ollut melkoista kuraa ainakin mun omalta osalta.

Erityisesti Dissonanssia vastaan jälkimmäinen peli meni ihan pelleilyksi ja heitin ohjaimen jonnekkin ja katselin futista telkkarista, sori! En tiedä onko tässä liigassa joku jonottamassa, mutta jos on niin meikäläisen paikalle voi hypätä jos halua riittää.

Jonossa taitaa olla kaksi innokasta. Onko tämä viimeinen päätöksesi, jos näin niin paikka annetaan seuraavalle.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Nii tuleeko simulointi vielä tänään vai menenkö nukkumaan? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös