Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 422
  • 4 416

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko kysästä, kun tuli IRC:ssä puhetta; onko waiversit käytössä? Ihan näin vaan että uskaltaa siirrellä pelaajia edestakasin kun on tässä nyt tovi tullut mietittyä miten noita saisi fiksusti peluutettua.
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Buffalolla jakso valmis Winnipegia vaille valmis.

Tosiaan tuli vaihdettua tuo modeemiboksiin toiseen samanlaiseen, niin nyt alko pelittämään ja pystyin pelamaan niitäkin vastaan, joita en ole ennen pystynyt.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Olisiko täällä ollut innostuneita äänestäjiä toisen liigan tapaan NHL palkinnoista (Frank.J.Selke etc.) ja valinnaisista palkinnoista, kuten esim. vuoden kiukuttelija tai tuuliviiri. Jos innostuneita olisi yli puolet ainakin, niin voitaisiin kyseinen äänestys vielä pitää?, vaikka uusi kausi jo onkin.
 

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Juu tästä keskusteltiinkin tuolla ircin puolella ja kaikki siellä olleet olivat ehdottomasti sitä mieltä että palkintoja pitäisi jakaa. Dissonanssille oli muistaakseni joku palkinto jo aika varmaa ;)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuulostaa hyvältä idealta, kunhan palkinnot ovat hyvällä maulla toteutettuja :) 15 ääntä voisi riittää palkinnon saamiseen, jos äänet menevät vaikka 2-0 jossain kategoriassa niin sellaista on turha jakaa. Nimim. Vahva ehdokas "siirtomarkkinoiden aktiivisin" -palkinnon saajaksi. :D
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
QUOTE=Villemix;4434982]Juu tästä keskusteltiinkin tuolla ircin puolella ja kaikki siellä olleet olivat ehdottomasti sitä mieltä että palkintoja pitäisi jakaa. Dissonanssille oli muistaakseni joku palkinto jo aika varmaa ;)[/QUOTE]

Okei, tätä äänestystä voisi tuoda myös täällä esille, että kaikki voivat äänestää!

Simulointia voisi sittenkin tulla tänään illalla 23:00-24:00 muiden peleistä riippuen, koska aamulla ei kuitenkaan kukaan pelaa. Ilmoitelkaa minulle hiukan milloin olette jäljellä olevia pelejänne pelaamassa.

E: Jos niitä pelejä on paljon pelaamatta, niin sitten tulee vasta aamupäivällä. Pahoittelut sekaannuksesta, kuuluu perjantaihin!
 
Viimeksi muokattu:

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en tänään pääse viimeistä pelaamaan, kun Columbuksen GM lähti pikkujouluttelemaan. Joten jos simu tänään tulee niin mitä aiemmin, sitä parempi. Muuten kaikki hanskassa ja valmiina simua varten.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Tämä homma on varmaan jursmaa vaille valmis. Sillähän oli pari peliä (en tiedä onko oikein sovittu että pelataan nyt) ja se meidän treidi. Voin sanoa sille kun ollaan vielä yhteydessä, että ilmoittaa Petrolle kun on valmista.

Ehdottomasti palkinnot kehiin, en ole edes tiennyt että toisessä ketjussa on tälläisiä. Mutta ketä kiinnostaa jotkut Norrisit tai Selket, jaetaan palkinnot vaan managereille. Mielestäni tälläiset olisi ainakin hyviä:

- syksyn mestari
- vuoden tuuliviiri
- paras taistelija
- siirtomarkkinoiden voittaja
- vuoden kitisijä
- vuoden paras pelaaja (pelityyli)
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä homma on varmaan jursmaa vaille valmis. Sillähän oli pari peliä (en tiedä onko oikein sovittu että pelataan nyt) ja se meidän treidi. Voin sanoa sille kun ollaan vielä yhteydessä, että ilmoittaa Petrolle kun on valmista.

Ehdottomasti palkinnot kehiin, en ole edes tiennyt että toisessä ketjussa on tälläisiä. Mutta ketä kiinnostaa jotkut Norrisit tai Selket, jaetaan palkinnot vaan managereille. Mielestäni tälläiset olisi ainakin hyviä:

- syksyn mestari
- vuoden tuuliviiri
- paras taistelija
- siirtomarkkinoiden voittaja
- vuoden kitisijä
- vuoden paras pelaaja (pelityyli)


Melko omituisia palkintoja, miten määritellään esim. vuoden tuuliviiri. Vuoden kitisijä taas ei ole mielestäni hyvän hengen mukainen, vaan enemmänkin vittuilupalkinto. Olihan tossa hyviäkin, esim. siirtomarkkinoiden voittaja ja paras taistelija. Ehdottaisin myös mukavin vastustaja, vittumaisin vastustaja, sekä eniten vahvistunut -palkintoa.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko muita ehdotuksia vai äänestetäänkö näille palkinnoille manageria? Jokainen voisi miettiä hiukan millä perusteella palkinnon haluaa antaa. Esim. kuka on taistellut tilanteesta huolimatta ja noussut jo varmalta näyttäneissä tilanteissa vaan uudestaan pystyyn ja kenen pelityyli on ollut tehokasta ja samalla ihailtavaa katsottavaa.

E: Vuoden kehittyjä ja paki77:n mainitsemat vittumaisin ja kivoin vastustaja myös mukaan. Onhan näitä negatiivisia palkintoja täällä aina mukana. Ne täytyy vain osata ottaa tilanteen vaatimalla huumorilla vastaan:)
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Petro näyttää komissaarina esimerkkiä ja antaa itse palkinnot ensiksi. Laita vaikka tähän tyyliin:

Palkinto 1: perustelu
Plkinto 2:perustelu

jne.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pääsen vasta huomenna kunnolla näitä palkintoja pohtimaan, mutta pistäkää ihmeessä omat äänestyksenne tänne.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimim. Vahva ehdokas "siirtomarkkinoiden aktiivisin" -palkinnon saajaksi. :D

Kyllä mä annan hyvän vastuksen. Mulla on Vancouverissa enää kaksi "kovaa" nimeä, jotka ovat alkuperäisestä joukkueesta mukana. Raymond ja Higgins. Kaikki pakit on vaihdettu, maalivahdit on vaihdettu ja hyökkääjistä noiden kahden lisäksi on yksi jämämies, joka on alkuperäisestä joukkueesta.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mä annan hyvän vastuksen. Mulla on Vancouverissa enää kaksi "kovaa" nimeä, jotka ovat alkuperäisestä joukkueesta mukana. Raymond ja Higgins. Kaikki pakit on vaihdettu, maalivahdit on vaihdettu ja hyökkääjistä noiden kahden lisäksi on yksi jämämies, joka on alkuperäisestä joukkueesta.

Itselläni taitaa olla jäljellä Lundqvist, Hagelin, Stepan, Girardi ja Mcdonagh. Staal tulee takaisin, mutta on ehtinyt pelata 70 peliä Islandersissa, joten tästä lisäpisteitä kun tarvitsi 2 siirtoa Staalin saamiseen :D lisäksi monet pelaajat ovat siirtyneet joukkueeseen vasta useiden siirtojen jälkeen ja moni on jatkanut nopeasti matkaa. Varmaan arviolta ~20 treidiä olen tehnyt. Tarkan lukeman saisi kyllä laskettua pelaajasiirtoketjusta ja yksityisviesteistä, muttei jaksa nyt :D

E: Näköjään pelaajasiirtoketjuun olen raportoinut 12 treidiä, yllättävän vähän. :)
 
Viimeksi muokattu:

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Ehdottomasti Dissonanssille tämä kunnia. Milloin on rannetta käytetty häntä vastaan ja itsellä ei ole pelaajia joilla sitä voisi käyttää, ei ole prospecteja ja muilla on jne.
Ei millään pahalla.

Kyllä minä edelleen tuosta veiviranteesta "kitisen". Siis jos joku sitä viljelee koko aika, joskin tästä lähtien pistän yksinkertaisesti ohjaimen pöydälle. Missään vaiheessahan en ole sanonut, ettenkö sitä itse voisi käyttää. Tai siinä tapauksessa uskon sinun etsivän täältä lainaukset moiselle.

Ja tuo prospect-juttu nyt on ihan täyttä paskaa. :DDDD Nimenomaisesti OLEN sanonut, että prospecteja ja potentiaalia on yllinkyllin. Viime kauden jälkeen valitettavasti vaan siitä ei yhtään mitään (ellei MGginnia lasketa, nousi 78 -> 82 3,5*) realisoitunut. Joskin edelleen odotan, että Leijonasydän hakee näille lainaukset tai muussa tapauksessa lopettaa puhtaan paskanjauhannan.

Täällä on ylipäänsä käyty aika analyyttistakin keskustelua eri aiheista, joihin on myös tarjottu ihan puhdasta ja raakaa tilasto- ym. dataa. Kyseisen nimimerkin en ole sellaiseen nähnyt kontribuoivan kertaakaan. Toisaalta se on aika yleistä, että jos oma kompetenssi ei riitä keskustelemaan, leimataan toinen "kitisijäksi".
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Täällä on ylipäänsä käyty aika analyyttistakin keskustelua eri aiheista, joihin on myös tarjottu ihan puhdasta ja raakaa tilasto- ym. dataa. Kyseisen nimimerkin en ole sellaiseen nähnyt kontribuoivan kertaakaan. Toisaalta se on aika yleistä, että jos oma kompetenssi ei riitä keskustelemaan, leimataan toinen "kitisijäksi".
Sovitaan sitten niin, aloit poraa jo tästäkin vaikka laitoin tohon että ei millään pahalla. Tulee palstalle nii täällä taas tätä vanhaa kunnon porua. Unohda koko juttu.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Sovitaan sitten niin, aloit poraa jo tästäkin vaikka laitoin tohon että ei millään pahalla. Tulee palstalle nii täällä taas tätä vanhaa kunnon porua. Unohda koko juttu.

Esität väitteitä, joita et edes perustele mitenkään, vaikka tässäkin tilanteessa olisi aivan helppoa etsiä ne (väitetyt) lauseeni, joissa olen jotain kuvaamaasi "porannut".

Jos tosiaan kuvittelet, että jollain "ei pahalla"-disclaimerilla pystyt sivuuttamaan oman perusteluvelvollisuuteesi, niin aika kujalla olet. Parempi tosiaan unohtaa sinun kaikki vastaava osanotto, jos kontribuutio on tätä luokkaa.

Minua saa kritisoida surutta niin paljon kuin vain sielu sietää, se on ainoa tapa selvittää mitään asioita. Kuitenkin itseäni ärsyttää suunnattomasti juuri tuon tyyliset epämääräiset heitot (jotka ovat vielä osaltaan ihan puhdasta paskaa), joita ei edes perustella yhtään mitenkään. Kyllä minä kaikki "itkuni" tänne perustelen. Se ei taas ole minun vikani, jos jollakin ei käsityskyky tämän havainnoimiseen riitä.
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Esität väitteitä, joita et edes perustele mitenkään, vaikka tässäkin tilanteessa olisi aivan helppoa etsiä ne (väitetyt) lauseeni, joissa olen jotain kuvaamaasi "porannut".

Jos tosiaan kuvittelet, että jollain "ei pahalla"-disclaimerilla pystyt sivuuttamaan oman perusteluvelvollisuuteesi, niin aika kujalla olet. Parempi tosiaan unohtaa sinun kaikki vastaava osanotto, jos kontribuutio on tätä luokkaa.

Minua saa kritisoida surutta niin paljon kuin vain sielu sietää, se on ainoa tapa selvittää mitään asioita. Kuitenkin itseäni ärsyttää suunnattomasti juuri tuon tyyliset epämääräiset heitot (jotka ovat vielä osaltaan ihan puhdasta paskaa), joita ei edes perustella yhtään mitenkään. Kyllä minä kaikki "itkuni" tänne perustelen. Se ei taas ole minun vikani, jos jollakin ei käsityskyky tämän havainnoimiseen riitä.
Rauhotu, sanoin jo että unohda koko juttu, olet täydellinen ihminen etkä ole koskaan mitään sanonut. Jaksa jauhaa sun kans tästä :D
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Miten tuon simuloinnin kanssa? Tuleeko niinkuin alunperin on suunniteltu, että ma klo 21?

Itsellä vielä vastassa Galgary, joka pelataan illalla pois ja kaksi kertaa Dallas. Itse ainakin pääsen aikamääreisiin, tosin jos Dallakselle ei käy tänään illalla/huomenna aamulla niin omasta puolesta toivoisin siirtoa klo 23 jos Dallakselle kävisi huomenna kymmenen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös