Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 292
  • 4 416

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Washington kaipailee vieläkin New Jerseya

Olisin tallakin hetkella livessa, mutta en tieda tulisiko pelaamisesta mitaan, kun tanaan on ollut katkeileva ja patkiva yhteys. Huomenna olen jakson loppumiseen asti online ja yritan saada mahdollisimman paljon pelattua
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Olisin tallakin hetkella livessa, mutta en tieda tulisiko pelaamisesta mitaan, kun tanaan on ollut katkeileva ja patkiva yhteys. Huomenna olen jakson loppumiseen asti online ja yritan saada mahdollisimman paljon pelattua

Pääsen itse kasin paikkeilla vasta.
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Washington kaipailee vieläkin New Jerseya, Dallasia, Phoenixia ja Nashvillea peleille.

Itekin oon koittanu päivittäin livessä päivystellä ja tänään kun pääset illalla niin täytyy itse lähteä treeneihin.

Montreal gm vois laittaa viestiä kun pääsee pelaamaan.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues

Korjataan vielä sen verran, että simuloinnit pyrin suorittamaan 21:00 jollei joku ole peliä sopinut myöhemmäksi.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Chicagoa vastaan vielä pelaamatta. Viestiä olen sinne suuntaan lähettänyt ja kun sieltä vastaus tulee, niin saadaan toivottavasti peli sovittua.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi tulee tänään viimeistään 21:00. Muuten saattaa mennä huomiselle, kun en ennen pääse boxille.
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Simulointi tulee tänään viimeistään 21:00. Muuten saattaa mennä huomiselle, kun en ennen pääse boxille.

No voi kakka. Mulla jäi tämän jakson pelit vähän tiukille iltavuoroviikosta johtuen, piti tänään illalla kympin aikoihin pelata pari matsia. Mut ei voi mitään, laitan CPU:n päälle ja loput vastustajat voi pelata konetta vastaan pelin pois jos intoa riittää.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Columbus ei tänään kyllä ehdi linjoille, illalla tiedossa työpaikan pikkujoulut. Oon kyllä koko viikon roikkunu linjoilla, mut ei oo sitte kaikki vastustajat sattunu samaan aikaan. Menee siis pari matsia simuun jos tänään vaihtuu jakso.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Täältä myös kannatus simuloinnin siirtämiseksi. On kauppa Dallasin kanssa Dallasin treidihyväksyntää vaille valmis. Kyseessä molarikaupat, joten puhutaan tärkeistä asioista.
 

Dissonanssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moderaattorit
Buffalo ja Dallas jäljellä.

Dallas ilmeisesti laittamu cpu-mahollisuuden, Buffalosta ei oo kuulunu mitään. Jos siirretään, en pelaa Dallasin cpu:ta vastaan vielä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Älkää pelatko Dallasin konetta vastaan! Siirretään simulointia huomiseksi.

E:Tarkka ajankohta huomenna aamulla noin klo. 11.00. Näin ehtii vielä tänään illalla/yöllä hyvin pelaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Columbus myös simuloinnin siirtämisen kannalla. Huomenna illalla linjoilla, kunhan krapuloistani selviän.

Tuo kuulostaa kyllä paljolta tuo huomisen päivälle. Mun puolesta voidaan kyllä simuloida klo 21 ennemmin kuin huomenna. No Petro tämän asian päättää.

Kannattaa peleistä lähetellä viestiä täällä jatkoajassa, jos tuntuu ettei toinen ole koskaan paikalla. Itsellänikin oli sama homma viime jaksossa ja pistin täällä viestiä, niin vastaukset tuli heti ja pelitkit pelattiin vielä samana iltana.

Edit. Petro näköjään tehnyt päätöksen. Tuon viestin voisi vielä tummentaa!
 

Zucker #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Ilves
Buffalo tän illan linjoilla, joten toivon mukaan vastustajatkin ilmaantuis tänään boksille niin saatas pelit pelattua ennen simua. Ja kun itellä on ollu noita ongelmia netin kanssa, niin katotaan sitten tilanteen mukaan miten menetellään. Tossa jo kahen jengin annoin pelata AI:ta vastaan.
 

Rappion Possu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, Kärpät, Jymy
Ottawan jakso valmis.
Mukava jakso, johon mahtu pari astetta maukkaampaa voittoa ja vastapainoksi kirveleviä tappioita. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös