Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 292
  • 4 416

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointia olisi tulossa noin klo. 23.00!
 

Anonymous

Jäsen
Ei perhana tosissaan en oo tota Spotifya ottanu huomioon... Ellei minua ole potkittu jo ulos sarjasta, niin voisin kokeilla tänää klo 21 sillee että spotify ei ole päällä.

Kaikkee sitä sattuu kun ei ajattele, vaan vouhottaa vaan..

Nimittäin nyt kun muistelen että sillon kun on lagannu saatanasti, niin sillon on ollu kyllä spotify päällä...
 

Anonymous

Jäsen
Eei, kun WSH on/oli meikäläisen joukkue
 

Anonymous

Jäsen
Juu klo 21 ollaan linjoilla.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Eiköhän Washigtonin nettiä katsota vielä, eiköhän se toimi:) Simulointi tulee klo. 22:00 ja Blues on paikalla 23.30 jälkeen!

E: Jos Anonymous itse vain haluaa.
 

Anonymous

Jäsen
Kyllä kyllä kyllä kyllä.

Eiköhän se ala pelittämään kun muistaa laittaa spotifyn pois päältä ennekun alkaa pelaamaan!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Simulointi tulee vasta 23:30, sori viivästys.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Toronto häviöllä Tampaa vastaan 3-0 ensimmäisessä erässä ja päätti sitten manageri häippästä pelistä. Ei nyt ole mitään vastaillut viesteihin niin mitäs tässä pitäisi tehdä...
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toronto häviöllä Tampaa vastaan 3-0 ensimmäisessä erässä ja päätti sitten manageri häippästä pelistä. Ei nyt ole mitään vastaillut viesteihin niin mitäs tässä pitäisi tehdä...

Taitaa kundia ottaa tappiot tiukille, kun minullekkin tuli hirveetä itkua munkista voitettuani pelin.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Asiaa tässä juuri yritetään selvitellä. Näihin lähtemisiin on sovittu tiukka sääntö ja samoin niiden hoitamisiin! Älkää liittykö koko liigaan, jos ei pää kestä häviämistä, aina ei ole hauskaa, mutta älkää silti lähtekö peleistä.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Harmittaa vaan ku kerranki oli unelma alku pelille :D. Nooh toivotaan, että kaveri hoitaa homman ja päästään pelaamaan peli loppuun.
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tuosta voisi varoituksen pistää, vaikka hoitaisikin matsin jälkikäteen pois. Sen verran paljon näistä on ollut täällä puhetta ja luulisi maalaisjärjelläkin ymmärtävän, et peleistä ei quitata.

Ja jos ei asia korjaannu, niin tylysti monoa. Ei mulla oo kyseistä tyyppiä vastaan mitään, yks hyvä matsi ollaan vastakkain pelattu, mut jos ei sääntöjä totella ni pihalle vaan.
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jep, vaikka välillä änärissä saa pään melko hyvin jumiin niin kyllä silti pitäisi jotenkin läpsytellä pelit loppuun. Tietysti koskaan ei tiedä mitä tapahtuu toisessa päässä (vaikka tyttöystävä sammuttaa bpxin) joten ekasta varoitus on hyvä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Yleensä kyllä jos käy vahinko (kuten mulla Murrayn kanssa), niin asia hoidetaan heti pois reilusti, eikä jatketa pelaamista viesteihin vastaamatta. Kun kyse on tahallisesta lähtemisestä, niin varoituksen jälkeen kyllä herkästi joutuu pihalle. Jos taas lähtenyt manageri ei viitsi edes kyseistä peliä hoitaa tavalla, jolla ne on sovittu hoidettavaksi, voidaan miettiä uudestaan.
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Kävi nyt tällainen ongelma Islandersin GM:n kanssa:

Olin tehnyt tarjouksen jo aiemmin Dallasin GM:n kanssa koskien Santorellia. En ollut saanut minkäänlaista vastausta ja ajattelin, että ilmeisesti ei kiinnostanut.
Aloin sitten neuvottelemaan hieman myöhemmin Islandersin kanssa ja pääsimmekin yhteisymmärrykseen treidin suhteen ja Villemix taisi jo ehtiä julkistaakin sen tänne. Nyt sitten jakson vaihduttua huomasin, että tätä Islanders-treidiä ei ollutkaan tapahtunut vaan tuo Dallasiin aikasemmin ehdotettu vaihto.

Ei tämä minun tilannettani täysin murskannut, mutta jälleenrakentavalta Islandersilta puuttui nyt 2 hyökkääjää kokoonpanosta ja 6 miljoonan puolustaja istuu 7. pakkina.

Ehdotankin siis että tästä lähtien jos saatte treidiehdotuksen, niin pitää ilmoittaa jotain kautta jos hyväksytte sen että tietää varautua. Toki ihan hienoa olis jos jaksais ilmoittaa heti hylkäämisestäkin. Itselläni on ainakin ollut se käyäntö, että jos hyväksyn ehdotuksen niin ilmoitan joko jatkoajalla tai liven kautta. Jos ehdotuksen hylkään ja varsinkin jos se on joku pienemmänpuoleinen treidi niin en aina jaksa vastata.
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin tehnyt tarjouksen jo aiemmin Dallasin GM:n kanssa koskien Santorellia. En ollut saanut minkäänlaista vastausta ja ajattelin, että ilmeisesti ei kiinnostanut.

Jostain syystä en ole laittanut sulle mitään viestiä treidin hyväksymisestä, pahoittelut siitä niin sulle kuin Islandersin managerillekin. Muissa treideissä olen tämän tehnyt (no ainakin hyväksytyissä) ja se onkin ainoa oikea tapa connectedissa, kun noita hylättyjä ja hyväksyttyjä treidejä ei näe mistään ennen kuin jakso on vaihtunut, jolloin se on jo myöhäistä.

Eli tästä edespäin meitin pitääkin muistaa ilmottaa jokaisesta treidiehdotuksesta jotain ehdotuksen lähettäjälle. Toivottavasti tosiaan muutkin tekee näin!
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Onko muuten Washingtonille tulossa manageria?

Washingtonin lisäksi vielä Winnipeg ja Buffalo vastassa. Niin ja tuo Torontokin totta kai ja toivotaan että hoitaa asiansa niin kuin ollaan sovittu. Ihme kyllä jos ei nyt hoida, koska kyllähän siellä kausi hyvin alkanut.
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Kyllä se sen hoitaa, tulee luultavasti joskus neljän jälkeen linjoille.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Juu oli pistänyt viestinkin, että homma hoidetaan niin kuin sovittu. Hyvä näin niin saadaan pidettyä yksi sarjakärjistä mukana liigassa :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös