Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 292
  • 4 416

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
PHX taisi ilmoittaa olevansa maakunta matkailemassa, joten ei kyse ole mistää kokoajan offlinessa olevasta managerista. Tämä viikonloppu menee vaan ilmeisesti matkaillessa.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
En voi pelata Carolinaa enka Philadelphiaa vastaan, koska heilla on jotain ongelmia kokoonpanojen kanssa.
 

janbo

Jäsen
PHX taisi ilmoittaa olevansa maakunta matkailemassa, joten ei kyse ole mistää kokoajan offlinessa olevasta managerista. Tämä viikonloppu menee vaan ilmeisesti matkaillessa.

Näissä tapauksissa olisi hyvä, jos joukkueen GM asettaisi joukkueensa pelit pelattavaksi konetta vastaan poissa ollessaan. Simuloiduissa matseissa kun tuntuu pelaajia tippuvan sairastuvalle aika kiitettävästi.
 

Roach

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dallasilla vielä Edmonton peli pelaamatta, saa mun puolesta mennä seuraavaan jaksoon. Jos Edmonton vielä tänä iltana/yönä linjoilla niin pelataan toki peli pois.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Sen verran on pelejä osalla joukkueista pelaamatta, että simulointi tulee huomenna 23:00. Yrittäkää pelata pelinne siihen menessä!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Sen verran on pelejä osalla joukkueista pelaamatta, että simulointi tulee huomenna 23:00. Yrittäkää pelata pelinne siihen menessä!

Pystytkö tekemään jotain Carolinan tai Philadelphian kokoonpanoille? Vai pystyvätkö nämä jo huomenna pelaamaan itse?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
En pysty, toivotaan että huomenna pystyvät.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Olisiko mahdollista aikaistaa tuota simua? Vaikka klo 18. Aikainen herätys ma-aamuna opiskelureissun takia. Ma,TI,KE en pääse linjoille. Olisi mukava pelatakkin osa peleista seuraavalla jaksolla.
 

Anonymous

Jäsen
Joo se klo 15-18 vois olla ihan hyvä ajankohta simuloida?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Milloin Montreal ja Phoenix pystyvät tänään pelaamaan? Sen verran voisi odottaa, että nämä kaksi ja Washigton sekä Carolina saavat pelattua?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Montreal ei millään pysty tänään pelaamaan otteluitaan. Paska viikonloppu töissä joten en pääse ihmisten aikaan linjoille. Joten jos joku haluaa pelata niin saa pelata konetta vastaan. Milloin jakso vaihtuu?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rangers ja Washington pelaavat klo 14. Montrealista ei ole kuulunut joten puolestani sen jälkeen voi simuloida.

Näköjään tuossa yläpuolella kuuluu :D
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Washingtonia vastaan yhteys oli niin laginen että simulointiin vaan. Viimeksi saatiin 2 peliä vietyä läpi vaikka silloinkin pätki mutta nyt 2 kertaa katkesi yhteys toisessa erässä.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Jos sitten odotellaan sinne myöhempään iltaan, että Phoenixkin saa hiukan pelejään pelattua.
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten voi olla mahdollista että mulla on skinner ja pääjärvi loukkaantunu 46 ja 18 ottelua vaikka yhtään peliä ei oo pelattu mun viime käynnin jälkeen!? ihmettelen suuresti
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten voi olla mahdollista että mulla on skinner ja pääjärvi loukkaantunu 46 ja 18 ottelua vaikka yhtään peliä ei oo pelattu mun viime käynnin jälkeen!? ihmettelen suuresti

Kuulostaa käsittämättömältä. Oletko varma etteivät he loukkaantuneet viime pelissäsi tai että joku olisi pelannut konetta vastaan?
 

Hunajata28

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ottawalla edelleen pelaamatta Edmonton ja Buffalo, laitoin eilen sen systeemin, että voi pelata mun konetta vastaan, mutta eipä herrat ole pelanneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös