Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2

  • 198 226
  • 4 416

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Paras viidestä tai seitsemästä, ei oikeastaan väliä. Superstar vaikeustaso ja normaali tyyli.
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Meikäläinen vois ton Anaheimin napata kun pisteautomaatti CreamHill samassa divisioonassa.

Anaheim Ducks
GT: Tankku73
 

Laksola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Florida Panthersille hep jos vaan vielä vapaana!

GT: Laksola

1) Best of 5 taitaa olla järkevin. Kunhan ei ainakaan lyhyempi.

2) Supertähti.

3) Normal.

-L-
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Be a GM Connectedin rostereista löytyy kyllä kaikki Yakupovit ja Granlundit, mutta esim. Tarasenkoa ei vaan näy. Vaihdot tulee voimaan aina seuraavassa pelijaksossa, eli parin pelin päästä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Voisin ottaa tuon Montrealin omaan komentooni. Gamertag: matson80
 

Anonymous

Jäsen
Nyt on meikäläiselläkin keskusteluoikeudet tänne palstalle, ja ensitöikseni ilmoittaudun tähän liigaan :)

Joukkue: Capitals

GT: WhiteArttu
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvin alkaa täyttymään tämäkin liiga :)

Uusille tiedoksi jos ei ole sattunut huomaamaan, niin pelaajavaihdoille ja kokoonpanoille löytyy oma ketjunsa: [thread=53439]Xbox360: NHL13 GM Connected-liiga #2, pelaajavaihdot & kentälliset[/thread]
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Jos kerta aloitellaan rosteripäivityksen jälkeen, niin koska tuo päivitys on tulossa, tai jos on kerrottu jo, niin mennyt ainakin ohi.
 

Anonymous

Jäsen
koska tuo päivitys on tulossa


Saamieni tietojen mukaan päivitys on tulossa vasta kauden alettua, jotenka eiköhän aleta laittaa sarjaa kohta pyörimään?
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Ensimmäinen rosteripäivitys tulee viimeistään, kun AHL kausi pyörähtää käyntiin!
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hei. Mahtava ku pääsi mukaan.

Miten tässä nyt säännöt sitten tarkalleen ottaen menevät, (mulle lähtökohtaisesti passais myös tuo 3 pv jakso) miten käy sitten jos joku ei ehdikään pelaan tai pelaajat ei ole samaan aikaan online? Onnistuuko liigan ylläpitäjältä simulointi siinä tapauksessa?

Best of 5 ehkä parempi mun mielestä, supertähti ja normaali pelityyli.

Millos nyt sitten aloitetaan ja joko liiga on luotu?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hei. Mahtava ku pääsi mukaan.

Miten tässä nyt säännöt sitten tarkalleen ottaen menevät, (mulle lähtökohtaisesti passais myös tuo 3 pv jakso) miten käy sitten jos joku ei ehdikään pelaan tai pelaajat ei ole samaan aikaan online? Onnistuuko liigan ylläpitäjältä simulointi siinä tapauksessa?

Best of 5 ehkä parempi mun mielestä, supertähti ja normaali pelityyli.

Millos nyt sitten aloitetaan ja joko liiga on luotu?

Jos ei pelaamaan ehdi, niin sitten ottelu simuloidaan (vastustajan ei tietääkseni ole pakko simuloida, vaan voi pelata pelin sitten tietokonetta vastaan).

Odotellaan tässä vielä roster updatea, ennen kuin liiga luodaan. Updaten uskotaan tulevan melko pian AHL-kauden startin jälkeen.
 

PotaitshukA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos ei pelaamaan ehdi, niin sitten ottelu simuloidaan (vastustajan ei tietääkseni ole pakko simuloida, vaan voi pelata pelin sitten tietokonetta vastaan).

Odotellaan tässä vielä roster updatea, ennen kuin liiga luodaan. Updaten uskotaan tulevan melko pian AHL-kauden startin jälkeen.

Okei, tämä kuulostaa hyvältä. Mutta tarkoitushan on pelata kaikki matsit ja voittaa osa :D
Alkua odottellessa. Ensituntuma peliin on se, että maalinteko pitää taas opetella osaksi uudestaan. 12:n kikat ei pure niin hyvin, esimerkiksi one timerit menevät harvemmin sisään..
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Täällä myös erittäin kova odotus, luottavaisin mielin ollaan pelaamaan lähdössä! Paria tradea vailla!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onhan se, jos aikasi vain riittää!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Kuinka moni haluaisi odottaa rosteripäivitystä ja kuinka moni, että liiga perustettaisiin heti?
 

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odottamisen kannalla olen. Voisihan siihen toki jonkun takarajan pistää, jos ei EA jaksa updatea nopeasti pistää ilmoille. Esim. ensi viikon torstai/perjantai?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Siihen päivitykseen voi mennä kuin kauan tahansa. Mistä tuost EA:sta tietää :-) Sanoisin myös että ensi perjantai tai viimeistään sitä seuraavana perjantaina voisi pelit laittaa pyörimään.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Itse en missaan tapauksessa paase pelailemaan ennen kuin 24. paiva, joten siihen asti haluaisin ainakin odotella. Minun puolesta voidaan odotella lokakuullekkin, ei talla niin kiire mielestani ole, mutta jos nyt aloitetaan niin joutunen jattamaan pari ensimmaista kierrosta valiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös