Xbox360: NHL10 Talviliiga

  • 15 889
  • 242

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
En quitannut, vaan peli veti alotusbugit jonka seurauksena olin valmis lähtemään ja luovuttamaan voiton sulle mutta ehdit ennen mua lähteä. Ehkä onni onnettomuudessa, että peli ei laskenut tuosta mulle luovaria.. :)

Ahaa, okei. Pahoittelen siis vääristä syytöksistä. En ole paljoa pelannut netissä ja en ole ikinä törmännyt tuommoiseen bugiin. Pelistä en mielestäni lähtenyt ennen kun tuli ilmoitus että "you have lost connection to your opponent" tai jotain. Eipä siinä, ei nää niin vakavia pelejä ole että tuolla olisi väliä. Siinä vaiheessa nakersi kun luulin, että lähdit vaan kylmästi menemään pelistä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Miksi tässä liigassa ei ole treidejä mukana? Tarvitsen jostain vähemmän imuroivan suppilon maalille kiekkoja väistelemään.. Krankea vastaan illan toisessa pelissä paloi hermot toisen erän jälkeen ja viimeisessä keskityin ainoastaan hakkaamaan kaikkea mikä liikkui, tuloksena 53 minuuttia jäähyjä, muutama game misconduct ja pari vastustajan loukkaantumista päälle.

Ihan hyvä ettei ole treidejä mukana. Näitäkin nähty, että palaa pinna pelin tai kahden jälkeen ja sitten "treidataan" koko ykkösketju yhteen jämäpelaajaan eikä itse jatketa liigassa sen jälkeen...

Jotenkin oli havaittavissa, että kasetti meni hiukan sekaisin tuossa vikassa matsissa... 6 min 5vs3 yvtä ja boksin ovet kävi jatkuvasti. Ilmeisesti jossain vaiheessa tulee sielläkin rajat vastaan kun tuomarit lakkas antamasta jäähyjä vaikka kuinka huidoit.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Miksi tässä liigassa ei ole treidejä mukana? Tarvitsen jostain vähemmän imuroivan suppilon maalille kiekkoja väistelemään..

Anaheim voisi tässä asiassa auttaa, sillä Giguere tai Hiller olisi kaupan, mielellään jokin leftin kätinen hyökkääjä vaihdossa tilalle.


Jos joku haluaa nyt päivällä tulla pelaamaan, niin liven kautta viestiä niin laitan nhl:n sisään ja tulen pelaamaan.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelit Pittsburghia vastaan pelattu:

1-2 ja 5-4 tappiot Phillylle. Molemmista olisin pisteitä ansainnut, mutta ei voi mitään kun vastustaja tekee melkein jokaisen maalin samasta kohdasta ranteella ylänurkkaan. Bugiran... Huh huh. Onnea kuitenkin.

Edit:

Myös Montrealia vastaan ottelut saatiin pelattua:

3-0 ja 3-2 ot voitot Phillylle. Ensimmäinen oli selvää kauraa, mutta toisessa olin kaksi ekaa erää ihan kusessa. Jatkoajalla maalivahti lahjoitti mulle voiton pistämällä kiekon omiin. Kiitokset jargonille!
 
Viimeksi muokattu:

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Pelit Pittsburghia vastaan pelattu:

1-2 ja 5-4 tappiot. Molemmista olisin pisteitä ansainnut, mutta ei voi mitään kun vastustaja tekee melkin jokaisen maalin samasta kohdasta ranteella ylänurkkaan. Bugiran... Huh huh. Onnea kuitenkin.

Jaa, enpä tiennyt, että tuo on bugimaali. Ilmeisesti muut pelaajat ovat olleet sen verran fair play hengellä mukana, että mua vastaan noita ei juurikaan ole näkynyt. Syysliigassa oli "herrasmiessääntö" että pitää hakea jotain muutakin kun one timeria takatolpalta, joka on kieltämättä aika varma tapa tehdä maali. Rannelaukauksista ei silloin ollut puhetta. Kuten jo aikaisemmin sanoin, en ole livepelejä juurikaan pelannut, joten en ihan näitä kaikkia hommia tiedä. Pahoitteluni siis mahdollisesta bugin hyväksikäytöstä.

Siitä olen samaa mieltä, että pisteitä olisit ansainnut, etenkin jälkimmäisestä pelistä. Ärsyttävän hyvin osaat suojata kiekkoa ja varmasti moni puolustus tulee olemaan yhtä ihmeissään kuin minä miten se sama jantteri pyörii kiekon kanssa vaikka kuinka pitkään. Kiitokset peleistä!
 

Schadowan

Jäsen
Jaa, enpä tiennyt, että tuo on bugimaali. Ilmeisesti muut pelaajat ovat olleet sen verran fair play hengellä mukana, että mua vastaan noita ei juurikaan ole näkynyt. Syysliigassa oli "herrasmiessääntö" että pitää hakea jotain muutakin kun one timeria takatolpalta, joka on kieltämättä aika varma tapa tehdä maali. Rannelaukauksista ei silloin ollut puhetta. Kuten jo aikaisemmin sanoin, en ole livepelejä juurikaan pelannut, joten en ihan näitä kaikkia hommia tiedä. Pahoitteluni siis mahdollisesta bugin hyväksikäytöstä.

Siitä olen samaa mieltä, että pisteitä olisit ansainnut, etenkin jälkimmäisestä pelistä. Ärsyttävän hyvin osaat suojata kiekkoa ja varmasti moni puolustus tulee olemaan yhtä ihmeissään kuin minä miten se sama jantteri pyörii kiekon kanssa vaikka kuinka pitkään. Kiitokset peleistä!

Joo, noi säbäranteet voisi munkin puolesta unohtaa koko pelistä, aika helposti ne uppoo sisään ja siis... ne on säbäkiertoranteita. Niitä näkee tarpeeksi tuolla livepeleissä, joten mielellään nämä liigat pelaisi ilman niitä jos mahdollista. Ja tietty muitakin bugeja (eli siis reboundmaalit, joissa siis vedetään löysä kiekko veskarin patjoihin ja siitä rebound sisään, toimii hemmetin hyvin, veskari jäätyy aika totaalisesti...ei ribareissa muuten mitään vikaa ole) saa olla tekemättä.

"varmasti moni puolustus tulee olemaan yhtä ihmeissään kuin minä miten se sama jantteri pyörii kiekon kanssa vaikka kuinka pitkään" Hyvä piikki tuo:) Nuo yhden kaverin kiertelyt ja kaartelut on kohtuu raivostuttavia. Laittakaa se kiekko liikkeelle.

Lackua vastaan pari loistopeliä, joista voitto ja tappio. Huikea oli tuo Odyuan veto, jonka heitit tokassa pelissä. Itsellä jokunen paikka tuossa tokassa matsissa, mutta kädet jääty joka kerta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoitteluni siis mahdollisesta bugin hyväksikäytöstä.
No ei siinä mitään, en tiedä itsekään, onko tuo nyt niin varma bugimaali, mutta hyvin tuntui uppoavan ainakin meidän matseissa :)

Itse myönnän sen, että välillä kaartelen sillä yhdellä pelaajalla ihan liikaa, kun en vaan osaa päättä mitä tekisi. Etenkin jargon peitti syöttöpaikat niin hyvin, että oli vaikeaa löytää avoimia syöttöpaikkoja hyökkäysalueella.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
No ei siinä mitään, en tiedä itsekään, onko tuo nyt niin varma bugimaali, mutta hyvin tuntui uppoavan ainakin meidän matseissa :)

Pleikkarin puolelta työnnän nenäni tähän, antakaa anteeksi.

Musta toi bugirannari, ei näissä liigapeleissä ole läheskään niin tappavan tehokas, kuin EASHL, jossa sen osaavat laittavat tietokonepakkeja vastaan vedot noin 70 prosentin varmuudella yläpeltiin. Johtuuko sitten siitä, että liigapeleissä pakkina huseeraa yleensä siinä vaiheessa ihminen.

Itselleni on enemmänkin aiheuttanut vitutusta etukulmasurvaisut, jotka nekin menevät aika suurella prosentilla sisään.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Musta toi bugirannari, ei näissä liigapeleissä ole läheskään niin tappavan tehokas, kuin EASHL, jossa sen osaavat laittavat tietokonepakkeja vastaan vedot noin 70 prosentin varmuudella yläpeltiin. Johtuuko sitten siitä, että liigapeleissä pakkina huseeraa yleensä siinä vaiheessa ihminen.

Samaa mieltä, en oo hirveesti näissä 1vs1 peleissä nähnyt että ne olisi mennyt sisään, pelaa sitten liigaa tai live pelejä. Reboundeistakaan ei paljoa haittaa ole ollut kun yleensä yrittää sillä pakilla ajaa sen lähimmän hyökkääjän pois ja varsinkin näissä 1vs1 tuntuu et siinä maalin edessä saa antaa aika rauhassa sitä poikkaria.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jotenkin toi rannelaukaus on vähän kinkkinen homma, sillä jos miettii tilanetta, että joku NHL:n huippusnaippperi pääsee lataamaan vapaasti ranteella parhaasta sektorista niin kyllähän siinä helposti verkko heiluu. Sama tilanne toki takatolppaonetimerien yms. suhteen. Se, että meneekö noi liian helposti on sitten tietysti makuasia. Erikoiselta vaan tuntuu kielto jolla estetään rannelaukaus parhaasta vetopaikasta. Laukaus toki näyttää tyhmältä kun toi viritys näyttää nimenomaan salibandylaukaukselta. Jos taas tökkää tatin suoraan eteenpäin niin veto on semmonen ripuliranne, että sillä ei maalia tehdä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Erikoiselta vaan tuntuu kielto jolla estetään rannelaukaus parhaasta vetopaikasta. Laukaus toki näyttää tyhmältä kun toi viritys näyttää nimenomaan salibandylaukaukselta. Jos taas tökkää tatin suoraan eteenpäin niin veto on semmonen ripuliranne, että sillä ei maalia tehdä.

Siis tää bugirannarihan on -ainakin oman näkemyksen mukaan- sellainen, että sitä aletaan virittelemään jo siniviivalta ja liu'utaan maalia kohti. Tietokonepakit peruuttelevat hämmästyneinä tämän taidon näytteen edessä, eikä osaa mitään tehdä, paitsi tehdä kamalan maskin maalivahdille. Voisi kuvitella, että siinä vaiheessa puolustaja osaisi joko tökätä kiekon pois tai lanata tämän Janne Tähkän.

Itse en ole huomannut, että "normaali" rannari olisi mitenkään liian altis menemään sisään, vaan nimenomaan nämä todella pitkällä virityksellä varustetut.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Joukkue: Carolina Hurricanes

GT: Jkaappi

Pistinpä tätä ennen yv:lläkin jo jonkun ilmoittautumisen, no ei väliä. Luetaan se avausviesti kunnolla.
 

Schadowan

Jäsen
Siis tää bugirannarihan on -ainakin oman näkemyksen mukaan- sellainen, että sitä aletaan virittelemään jo siniviivalta ja liu'utaan maalia kohti. Tietokonepakit peruuttelevat hämmästyneinä tämän taidon näytteen edessä, eikä osaa mitään tehdä, paitsi tehdä kamalan maskin maalivahdille. Voisi kuvitella, että siinä vaiheessa puolustaja osaisi joko tökätä kiekon pois tai lanata tämän Janne Tähkän.

Itse en ole huomannut, että "normaali" rannari olisi mitenkään liian altis menemään sisään, vaan nimenomaan nämä todella pitkällä virityksellä varustetut.

Jep, about tollanenhan se on. Itse olen ottanut nollatoleranssin koko kiertorannarin suhteen. Ne on nyt pyörineet 07:sta asti eri muodoissa näissä peleissä. Aika nähty juttu, eikä tuollainen ranne liity mitenkään lätkään. Mielummin vetelen noita ripuliranteita sitten mielummin, vaika kyllähän se vituttaa, ettei niissä saa juuri minkäänlaista voimaa vedon taakse. Ihka oikeassa elämässä jengihän paukuttelee aivan poskettomia svenssoneita joka pelissä, varsin pienellä liikkeellä. Mutta tässä pelissä sellaiset vedot eivät ole oikein mahdollisia.

Anaheimia vastaan otin pari matsia. Ensiksi pitää sanoa, että harmittava lagi oli molempien pelien aikana, joka tietysti verotti varmaan molempien peliä jonkun verran. Kaveri laitto kuitenkin hemmetin hyvin kiekkoja reppuun, itse jäädyin vastaavissa tilanteissa. Tokan matsin voittomaali oli sellainen d-junnun lämäri siniviivalta, jonka laitoin pikku paniikissa, kun meinasin vaihteeksi jäätyä alimpana pelaajana. Puhdas vahinkomaali siis. Ekan hävisin jatkojalla, kai..en muista. Mutta voitto ja häviö siis näistä peleistä. Kiitokset ankkalammelle pelistä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Calgarya vastaan molemmat matsit:

Phi - Cal 6-0
Cal - Phi 0-3

Kiitti matseista. Olisit säkin muutaman maalin ansainnut, mutta nyt oli tuurikin mun puolella.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Nyt joku päätös olisi mukava, että saako rannelaukausta virittää vai ei. Oli hieman outo pelata kun oli hyvä vetopaikka mutta ei tiennyt onko tuota rannelaukauksen virittämistä hyväksyttävää käyttää.
 

Tuamas

Jäsen
Jos tässä nyt jotain sääntöjä tai rajoituksia aletaan sopimaan, niin ne pitäisi sitten kerätä listaksi vaikka tuohon avausviestiin.

Lisäksi mielestäni esim. tuo "bugirannari" on 1 vs 1 -pelissä ihan hyväksyttävä tapa tehdä maali, koska se on niin helppo pelata pois. Aivan eri asia kuin esim. tietokonetta vastaan pelattaessa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt joku päätös olisi mukava, että saako rannelaukausta virittää vai ei. Oli hieman outo pelata kun oli hyvä vetopaikka mutta ei tiennyt onko tuota rannelaukauksen virittämistä hyväksyttävää käyttää.
Antaa paukkua vaan. Turha tässä mitään rajoituksia on alkaa tekemään. Sitten se menee taas turhaksi vääntämiseksi oliko sallittua vai ei jne. Omantunnon mukaan sitten tekee maalit miten tekee. Vai?
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
NHL:n huippusnaippperi pääsee lataamaan vapaasti ranteella parhaasta sektorista niin kyllähän siinä helposti verkko heiluu. Sama tilanne toki takatolppaonetimerien yms. suhteen.

Mun mielestä tuossa on se asia jota itsekin olen näiden kanssa ajatellut. En tosin itse osaa niin hyvin tuota käyttää/päästä tuollaiseen tekopaikkaan ainakaan tähän asti näissä peleissä.

Mutta mitä muissa olen noita maaleja nähnyt niin kyllä siellä aina on ollut hyvä laukoja ampumassa. Heatley/Ovechkin/Carter etc etc.... Yritäpä ampua se jollain kolmos-/nelosketjun pörrääjällä ei uppoakaan enää niin tiheään.

Joten itse sanon myös et antaa paukkua jos paikan saatte mua vastaan.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Mukaan jos mahtuu niin LA Kings ja Gamertag: Munkki90

E: Minusta saa helpot pisteet, viimeiset 5 peliä pelattu 2 kuukauden tauon jälkeen livessä ja maaleja olen tehnyt 3. (vastustaja maalannut 11)
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen yhden ottelun sain pelattua:

Philadelphia - Vancouver 3-2

Sellainen peli. Istuin boxissa varmaan puolet ottelusta, mutta onneksi Kranken ruuti oli märkää. Ei uponnut vanhanaikaiset, ei ;) Kiitokset matsista.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Muutamat matsit tullut pelattua lisää.

Lackusta 4-1 voitto muistaakseen. tasainen oli mutta kolmannessa erässä sain sitten pari maalia ja näin ollen ratkaistua voiton itselleni.

Sitten kaksi peliä sarjakärki Blizin Pittsburghia vastaan joista molemmista ehkä hieman yllättäen sain raavittua voitot. Ensimmäinen ottelu päättyi runsasmaalisesti vasta jatkoajalla Sharksien 1-0 voittoon kun Heatley iski ylivoimalla ratkaisun.
Toinen peli oli vähintäänkin yhtä tasainen joka ratkasi vasta rankkareilla 4 tai 5:ssä parissa kun Thornton sai kiepaitettua spinaramalla Fleuryn längistä kiekon sisään.
Bliz meni ensin 1-0 johtoon ylivoimalla Thorntonin istuessa 5min rangaistustaan korkeasta mailasta. Marleau kuitenkin tasoitti ottelun vielä samassa erässä 1-1 joten jatkoaika oli edessä.

Mukavat pelit kyllä oli Bliziä vastaan ja näiden takia näitä pelataankin. Reilua, tasaista vääntöä ja molemmilla mahdollisuudet voittoon.
Kiitos paljon vastustajalle.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Bliz meni ensin 1-0 johtoon ylivoimalla Thorntonin istuessa 5min rangaistustaan korkeasta mailasta. Marleau kuitenkin tasoitti ottelun vielä samassa erässä 1-1 joten jatkoaika oli edessä.

Mukavat pelit kyllä oli Bliziä vastaan ja näiden takia näitä pelataankin. Reilua, tasaista vääntöä ja molemmilla mahdollisuudet voittoon.
Kiitos paljon vastustajalle.

Oli kyllä mukavat pelit tosiaan. Luvut ei sinänsä kerro ihan totuutta peleistä. Tasaisia ne toki olivat mutta pari maalia enemmän molemmilla olisi ollut ihan oikeutettuja. Jälkimmäisessä toivoin että ratkeisi edes johonkin suuntaan jatkoajalla. Vihaan noita rankkareita missä pitää olla itse maalissa. Ehkä paistoi läpi että ei ollut ihan hirveen tuttua puuhaa se. Kaikki kunnia toki hyville harhautuksille myös. Kiitoksia peleistä!
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös