XBox360 NHL08-turnaus vol.viimeinen

  • 18 000
  • 306

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
NSH 3 - ATL 4
ATL 4 - NSH 1

Olipa taas pitkästä aikaa harvinaisen paskaa peliä Nashvilleltä. Eka peli nyt meni jotenkuten mutta toinenoli uskomatonta kuraa. Hävettää ihan. Tosin toisessa pelissä se pelihuumori katosi kahden Atlantan tekemän lirumaalin jälkeen..

33laukausta toisessa pelissä..kuka väittää että viimeistely ontuu. Kiitokset hyvistä peleistä. Vielä kun sitä San Joseaki vastaan sais joskus pelattua..?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calgary 1 - 2 Montreal
Calgary 4 - 3 Montreal RL
Calgary 2 - 3 Montreal

Kiitokset peleistä, tiukkaa oli ja olisi noista enemmänkin ollut pisteitä otettavissa paremmalla tuurilla mutta parempi voitti tällä kertaa. Vähän liian monta siniviiva rannaria tuli päästettyä sisään mikä tietenkin tuppaa aina vähän harmittamaan. Taidanpa juoda kostoksi vähän lisää viinaa.

Calgary 4 - 0 Chigago

Ekassa erässä repsahti 3-0:aan ja sen jälkeen pelailtiin loppumatsi leppoisasti pois. Kiitokset myös tästä.
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Calgary 1 - 2 Montreal
Calgary 4 - 3 Montreal RL
Calgary 2 - 3 Montreal

Kiitokset peleistä, tiukkaa oli ja olisi noista enemmänkin ollut pisteitä otettavissa paremmalla tuurilla mutta parempi voitti tällä kertaa. Vähän liian monta siniviiva rannaria tuli päästettyä sisään mikä tietenkin tuppaa aina vähän harmittamaan. Taidanpa juoda kostoksi vähän lisää viinaa.

Calgary 4 - 0 Chigago

Ekassa erässä repsahti 3-0:aan ja sen jälkeen pelailtiin loppumatsi leppoisasti pois. Kiitokset myös tästä.

Kiitokset peleistä! Tiukka peli oli kyllä ja tuntu vastustajalla toi maalinteko olevan vähän vaikeaa tällä kertaa (minullahan se tökkii joka pelissä). Ehkä puolustin hyvin tai sitten hyvä tuuri vaan oli mun molarilla. Sen verran paikkoja kuitenkin oli, että enemmän maaleja siitä olisi helposti saanu.

Taisin tehdä joku yksi siniviiva rannari per matsi. Tosin niitä joutuu vetämään 10-15 per maali, joten ei kovin kannattavia pitemmän päälle, jos vastustaja osaa tehdä myös maaleja. Tolpat kilisi myös usein molemmissa päissä.

Ehkä se tästä lähtee tai sitten ei.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Kaivataan lisää pelaajia linjoille. Ulkona sataa niin sekään ei voi olla mikään selitys!


Mä koitan illalla tulla pelaan muutaman pelin. Mun selitys on se että mulla on muksut tän viikonlopun joten tarvii niiden kans tehdä muuta kun pelata NHL:ää. Kelpaako toi selitykseks jos sade ei käy? ;)
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Pääseekö tähän vielä mukaan? Ite vois pitkästä aikaa kaivaa pelin kaapista näin tylsän lauantai-illan kunniaksi, ei ketään kiinnostaisi antaa kuninkaille kunnolla turpiin? Eli siis joukkue olisi LA Kings ja linjoilla joskus puolenyön maissa, ehkä vähän aikaisemmin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pääseekö tähän vielä mukaan? Ite vois pitkästä aikaa kaivaa pelin kaapista näin tylsän lauantai-illan kunniaksi, ei ketään kiinnostaisi antaa kuninkaille kunnolla turpiin? Eli siis joukkue olisi LA Kings ja linjoilla joskus puolenyön maissa, ehkä vähän aikaisemmin.

Tuskin kellään on mitään sitä vastaan. Playoffit on siis sovittu alkavaksi 1.9 että suosittelen melko aktiivisesti pelaamaan jotta ehdit joukkoon iloiseen :D En kyllä edes tiedä kuinka monen joukkueen kesken ne pelataan.

Nashville on varmaan linjoilla taas jossain vaiheessa yötä ja mukava jos joku muukin pelailee pikkutunneilla.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tuskin kellään on mitään sitä vastaan. Playoffit on siis sovittu alkavaksi 1.9 että suosittelen melko aktiivisesti pelaamaan jotta ehdit joukkoon iloiseen :D En kyllä edes tiedä kuinka monen joukkueen kesken ne pelataan.

Nashville on varmaan linjoilla taas jossain vaiheessa yötä ja mukava jos joku muukin pelailee pikkutunneilla.

Joo, mun piti se määrä ilmottaa mut en oo muistanu ees koko asiaa. Katotaan kuun lopussa mitä sovitaan. Mä availen kohta koneen, alkaa noi muksut putoon sänkyyn.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pari matsia Calgarya vastaan:

PIT - CGY 0-3 mulla katkes netti

PIT - CGY 4-3ja.


On se vaan niin hienoo pelata näitä Tampereen paikalliskamppailuita :) tasasta ja varmaa viihdettä vaikka ei edes tapella.

ps. Haitko tappelua ottamalla nelosen kentälle jossain välissä?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari matsia Calgarya vastaan:

PIT - CGY 0-3 mulla katkes netti

PIT - CGY 4-3ja.


On se vaan niin hienoo pelata näitä Tampereen paikalliskamppailuita :) tasasta ja varmaa viihdettä vaikka ei edes tapella.

ps. Haitko tappelua ottamalla nelosen kentälle jossain välissä?

Joo kyllä mä koitin pari kertaa kattoa jos kiinnostais hanskaus mutta sillä kertaa ei tainnut olla sulla Y-nappi painettuna.

Tosta ekasta näköjään merkattiin mulle voitto. Toka peli oli hyvä vaikka jatkoajalla tulikin noutaja aika nopeaan.

Ja kolmas kerta toden sanoo:

PIT 4 - 0 Cal. Ei mitään jakoa tässä ainakaan tolla meikäläisen viimeistelyllä.

Oli muuten suht hyvä Tampereen paikalliskamppailu eilen. Olitkos katsomassa?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
NSH 3 - NJ 2
NJ 3 NSH 2 rl.
CGY 2 - NSH 4

Ensimmäinen peli Devilsiä vastaan oli ihan uskomattoman tasainen! Todella mahtava peli, ei voi muuta sanoa. Toinen peli sitten jouduttiin valitettavasti arpomaan jatkoajan jälkeen ja voittajaksi selvisi Devils. Loistavia matseja molemmat.

Calgarya vastaan sitten oli kyllä Nashvillen pojilta ihan unelmapeli! Ensimmäisen erän jälkeen laukaukset tais olla jotain 2-9 (?) ja tuntui että koko ajan pysyi peli hallinnassa. Selvitin jopa kaksi peräkkäistä ylivoimaa. Perkele vain ku tuli se turha huitomisjäähy kun tarkoituksena oli vain esittää kutsua Calgaryn miehille.

Pahoittelen myös Tootoon maalia, toivottavasti sellasia ei enää 09:ssä nähtäisi.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tuli tahkottua aika monta matsia. Osa tossa jo tulikin ja tässä loput:

CGY 3 - 2 NJ

Kiitokset MetalMacille, mukava oli pelata niinkuin aina sua vastaan. Ihan ei sun kiri riittänyt tällä kertaa ;)

CGY 2 - NSH 4

Pahoittelen myös Tootoon maalia, toivottavasti sellasia ei enää 09:ssä nähtäisi.

En kyllä muista millainen maali se oli mutta ilmeisesti jotain persuksen läpsimiseen viittaavaa? No ei se haittaa, ansaitsit kyllä voiton tosta pelistä, ei siinä mitään.

Aika hyvin on kyllä pysyneet slap-passit kurissa tässä turnauksessa. Yhtään en ole itse tehnyt eikä ole kukaan vastustajistakaan sitä viljellyt. Tekee pelaamisesta paljon rennompaa ja hauskempaa kun koittaa kikkailla maalit jollain muulla tapaa. Bugirannari toimii aina :)

Sitten vielä täysi sarja Los Angelesia vastaan:

CGY 2 - 1 LA
CGY 1 - 2 LA
CGY 6 - 2 LA

Tosi tasaisia ja mukavia pelejä kaikki. 2 ekaa tosi trillereitä loppuun asti mutta vika vähän repsahti 3. erässä. Kiitokset peleistä Clowe29:lle!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
En kyllä muista millainen maali se oli mutta ilmeisesti jotain persuksen läpsimiseen viittaavaa? No ei se haittaa, ansaitsit kyllä voiton tosta pelistä, ei siinä mitään.

Aika hyvin on kyllä pysyneet slap-passit kurissa tässä turnauksessa. Yhtään en ole itse tehnyt eikä ole kukaan vastustajistakaan sitä viljellyt.

heh..ei vaan se oli sellainen perinteinten löysä veto siniviivalta ja vielä niin oikeasta laidasta kaukaloa kuin mahdollista. Ei nyt ihan pahin räkä-maali, mutta sitä luokkaa kutienkin.

Slap-passeja ei tosiaan ole tullut yhtään vastaan enkä sitä ole itse edes opetellut. Ellei joskus tule vahingossa kun yrittää valelämärin jälkeen ihan normisyöttöä johonkin suuntaa.

EDIT: Onko tässä liigassa muuten otettu loukkaantumiset pois? Vai eikö niitä ylipäätäänkään ole Live-peleissä? Ajaelin nimittäin Devilsin miehiä ainakin tusinan kertaa lonkkataklauksella..
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ottawa - Los Angeles 3-0

Kaksi ekaa erää maalittomana, kolmannessa rummutus viimein tuotti tulosta kun yllätys yllätys Dany Heatley pääsi värkkäämään kaksi pikamaalia ja Stillman yhden lisää. Tosi tasainen peli noin yleisesti ottaen, kiitokset vastustajalle.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Joo kyllä mä koitin pari kertaa kattoa jos kiinnostais hanskaus mutta sillä kertaa ei tainnut olla sulla Y-nappi painettuna.

Tosta ekasta näköjään merkattiin mulle voitto. Toka peli oli hyvä vaikka jatkoajalla tulikin noutaja aika nopeaan.

Ja kolmas kerta toden sanoo:

PIT 4 - 0 Cal. Ei mitään jakoa tässä ainakaan tolla meikäläisen viimeistelyllä.

Oli muuten suht hyvä Tampereen paikalliskamppailu eilen. Olitkos katsomassa?

Sorry, jäi tosiaan tappelut vähiin mut ehtiihän noita sit vielä. Eka meni sulle joo ja hyväksyn sen, mun netti se oli mikä poikki meni piru vie.

Kolmas peli oli kyllä jotenkin helponlainen siitä syystä että sain peitettyä sulta kauheen kasan laukauksia ja jopa nekin pelaajat peitti niitä joita en ite edes "ohjannu" sillä hetkellä. Mut voitto kun voitto :)

Enpäs ollu Ilveksen ja Tapparan pelissä ollenkaan, aikataulut töissä sellaset ettei siihen ehtiny. Keskiviikkona katoin HPK-BLU ja Tappara-Dinamo, to HPK-Tappara.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pari peliä päivällä:

CBJ - VAN 4-2
VAN - CBJ 5-2

Ensimmäisessä olin niskan päällä lähes koko pelin ajan halliten mm. laukauksissa selvästi, toisessa taas Berube oli oppinut kaikki niksini tai sitten unohdin miten pelataan, koska en saanut mitään aikaan, laukauksiakin todella vähän. Vancouver vei nimiinsä kaikki tappelut, joita olikin ihan kiitettävästi. :)
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Pari peliä päivällä:

CBJ - VAN 4-2
VAN - CBJ 5-2

Ensimmäisessä olin niskan päällä lähes koko pelin ajan halliten mm. laukauksissa selvästi, toisessa taas Berube oli oppinut kaikki niksini tai sitten unohdin miten pelataan, koska en saanut mitään aikaan, laukauksiakin todella vähän. Vancouver vei nimiinsä kaikki tappelut, joita olikin ihan kiitettävästi. :)

Joo hyvät matsit! Ekassa tosiaan ei ollut mitään sanaa, CBJ vei miten tykkäsi. Jälkimmäinen taas oli mielestäni turnauksen tähän asti paras pelini. En toisaan ymmärrä miten tuo jälkimmäinen peli kääntyi nii selvästi minulle, mutta en valita :). Oli tosiaan mukava ottaa noita myllyjä, kun vastustajalla riittää "kiviä" aina pudottaa hanskat, vaikka joka kerta tuli kuokkaan. Ja mukavasti löytyi silmää siihen aina kun heitin nelosta kentälle, niin sieltä lähti kanssa nelonen poksiin. Ja heti vaan alotuksesta hanskat jäähän. YEAH!

btw oliko se muuten meidän kolmas peli?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Nonni. Yhden pelin pysty pelaan kun kaikilla muilla näköjään on "parempaa" tekemistä.

Buffalo - Pittsburgh 1-8


Oli aika kylmä tulos, pahoittelut tästä Buffaloon päin että jouduit kohteeksi mun suurimmalle voitolle liigoissa ikinä. Tuntu uppoovan lähes kaikki onetimerit :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Iltasella vielä Minnesotan kanssa pari peliä otettiin:

Minnesota - Pittsburgh 5-0
Minnesota - Pittsburgh 3-4ja.


Ekassa ajoin jokaiseen miinaan ja hyvä kun pääsin edes hyökkäysalueelle, tappelut hävisin (3kpl) ja sokerina pohjalla tappeluista Laraque hävis Veilleux`lle, huh huh :)

Toiseen peliin päätin muuttaa omaa taktiikkaa pikkusen ja pysyin jotenkin edes kyydissä mukana ja jatkoajalla kävi tuurikin jo. Ai niin ja se tasotus, 3,3sek. ennen summeria.

Kiitos peleistä!!!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eilen tuli pelattua muutama peli tosiaan.

Buf - Min 1-4

Peli oli kokoajan mielestäni hallinnassani mutta, silti kolmanteen erään mentiin Buffalon johtaessa 1-0. Sitten kolmannessa sain vapauttavan maalin ja sitten löinkin melkein samantien kolme heti perään ja näin lopputulokseksi syntyi 4-1.

Velho tuossa jo sanoikin noista kahdesta muusta. Eli eka peli tosiaan oli aivan täyttä hallintaani. Toisessa taisi käydä perus ylimielisyys ja peli olikin todella tasainen. ja viimeinen maali eli tasoitus joka tosiaan tuli n.3 sekuntia ennen loppua oli aivan ansaittu puolin ja toisin. Kiitos hyvistä matseista.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oli tosiaan mukava ottaa noita myllyjä, kun vastustajalla riittää "kiviä" aina pudottaa hanskat, vaikka joka kerta tuli kuokkaan. Ja mukavasti löytyi silmää siihen aina kun heitin nelosta kentälle, niin sieltä lähti kanssa nelonen poksiin. Ja heti vaan alotuksesta hanskat jäähän. YEAH!

btw oliko se muuten meidän kolmas peli?

Siitä lähdetään, että haasteisiin vastataan, kävi miten kävi. Kyllähän alan miehet lähtee heti kun kiekko putoaa jäähän. ;)

Meillä on vielä yksi peli jäljellä.

Illalla oli jälleen tiukka matsi Chicagoa vastaan:
CBJ-CHI 3-2
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Columbuksen kanssa pelailtiin eilen tosiaan myös treenipelejä muutamat ja siellä tosiaan pitää kiitosta antaa tähän tappelu hommaan ei paljoa tarvitse kaveria houkutella hanskaamaan!! Aivan loistavaa siis.
Treenimatsit oli tiukkoja ja hienoja pelattavia kuten aina Bobin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös