Xbox360: NHL 10 Kevätliiga (16 pelaajaa)

  • 13 568
  • 179

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Philadelphia

Yrittää olla tänään ja huomenna linjoilla about klo 18.00 alkaen.
Pahoittelen linjoilta poissaoloa, mutta tuli muutto päälle ja ei ole ollut "linjoja".
Mutta kokeilaan josko saisi pelejä pelattua pois tänään ja huomenna.

-S
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tätäkin liigaa tuli pitkästä aikaa pelattua yksi matsi: Tampa Bay - Carolina 2-6. Itse peli ei ollut yhtään meikäläisen makuun mutta onnistuipahan kerrankin maalinteko ja pari ihan suht komeaakin häkkiä tuli heitettyä. Tampan maalivahdilla oli siivouspäivät (imurointi) menossa joten lukemat lopussa vähän repesi. Ward taas omalla maalilla pelasi aika hyvän ottelun.

Vielä olis toinen peli Tampaa vastaan pelaamatta ja yksi peli tuon lisäksi, en nyt muista mitä joukkuetta vastaan.

Muistuttaisin kaikkia siitä, että tänään ja huomenna on viimeiset päivät pelata runkosarjan pelejä. Playoffit laitetaan alulle lauantaina 1.5. Joskin sillon välttämättä ei hirveän aktiivista pelaaminen ole jostain kumman syystä... ;) Toivottavasti saadaan playoffit pelattua kunnialla, vaikka nyt jo toinenkin nhl-liiga pyörähti käyntiin.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Pittsburgh ja Philadelphia, tänään matsia? Los Angeles on tainnut lopettaa liigan pelaamisen. Harmi sinänsä, kun taitavat pleijarihaaveet kaatua juuri noiden Los Angeles-pelien puuttumiseen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Öö kai nuo pudotuspelit voi laittaa käyntiin vaikkei kaikkia pelejä ole pelattu? Eka kerta kun oon liigan GM ja tuosta pudotuspelihommasta ei oo kyllä mitään hajuakaan...
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Öö kai nuo pudotuspelit voi laittaa käyntiin vaikkei kaikkia pelejä ole pelattu? Eka kerta kun oon liigan GM ja tuosta pudotuspelihommasta ei oo kyllä mitään hajuakaan...

En tiedä tuosta. Tarkoitin sitä, että omat pleijarihaaveet saattavat kaatua kun en noita Kings-pelejä saa pelattua ja sitä kautta tarvittua pistemäärää.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Öö kai nuo pudotuspelit voi laittaa käyntiin vaikkei kaikkia pelejä ole pelattu? Eka kerta kun oon liigan GM ja tuosta pudotuspelihommasta ei oo kyllä mitään hajuakaan...

Mielestäni ei valitettavasti taida voida. Eli tässä varmaan joutuu tekemään vanhana tukkimiehen työnä, eli katsotaan sijoitukset ja pelataan aulan kautta.

TAI sitten voi miettiä olisiko millainen idea että potkii sellaiset pois jotka ovat jättäneet kesken liigan, mutta tässä käy niin että sijoitukset varmasti tulevat hieman muuttumaan.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Minut täytyy varmaan potkia pois, sillä Boxi lopetti tänään toimimisen ja lähtee huoltoon joten en ole pelailemassa playoffeja
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TAI sitten voi miettiä olisiko millainen idea että potkii sellaiset pois jotka ovat jättäneet kesken liigan, mutta tässä käy niin että sijoitukset varmasti tulevat hieman muuttumaan.

No minusta tuossa ei ole mitään pahaa että meneteltäisiin noin. Ainut vaan että pitäis tietää ne varmasti kesken jättäneet / muuten vaan liian epäaktiiviset, että osaa potkia oikeat tyypit pois? Perkeles.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
En ole liigaa keskeyttänyt, pelasin mm. eilen tätä liigaa. Enkä mielestäni epäaktiivinenkaan ole. Mutta itkuraivareita en saa, vaikka potkut liigasta tulisi.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liiga jää väkisinkin mun osalta kesken, eli mut saa potkia pois. Olen pahoillani että näin käy, mutta tässä uudessa kotiosoitteessa toimii netti vielä niin helvetin epävarmasti että ei nyt voi pelata noita ilman että menee hermot.

Sori

-S
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitenkähän helvetissä tän kanssa nyt tehtäis että saadaan poffit käyntiin, oisko vaikka McJokke:lla ideoita?

Poistin nyt liigasta make-88-/Longmake (oli muuten kärkipaikalla, harmin paikka siis), Sammy/HemmoPA, Schadowan/darkmanki (pelejä liian vähän). Seuraavaksi liipasimella on ainakin Tommy/MustardTommy, pelejä edelleen pelattuna vain 18.

Mutta miten hitossa tiedän kenellä kaikilla pelejä on vielä pelaamatta... Nyt liigassa on jäljellä 13 joukkuetta joten eikös se niin ole että 24 peliä pitää jokaisen pelata. Itseltäni siis puuttuu vielä kaksi, Tampa Bay (joka siis luultavasti saa monoa...) ja Washington!

Perkele kun menee taas vaikeaksi, ois se IHAN KIVA edes kerran kymmenestä liigasta pelata noi playoffitkin...
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Jos aiotte hankkia uudet pelaajat noiden potkittujen tilalle, niin täältä löytyy yksi, joka voi pelata vaikka kellon ympäri, kun opiskelutkin alkavat olla tältä vuodelta ohi...
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos aiotte hankkia uudet pelaajat noiden potkittujen tilalle, niin täältä löytyy yksi, joka voi pelata vaikka kellon ympäri, kun opiskelutkin alkavat olla tältä vuodelta ohi...

Mukava kuulla. ;) Mutta nyt koitetaan saada playoffit pyörimään tavalla tai toisella, joten ei valitettavasti enää tässä vaiheessa uusia pelaajia oteta mukaan. Joko a) playoffit käyntiin tai b) pannaan tämäKIN liiga kesken kaiken pakettiin.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenkähän helvetissä tän kanssa nyt tehtäis että saadaan poffit käyntiin, oisko vaikka McJokke:lla ideoita?

Jos deadlineksi oli sovittu 30.4, niin eikös se ole helpointa että huomenna katsot 8 parasta ja siitä sitten playoff parit.

Pelit voit pelata lobbyn kautta tai sitten lisää vastustajan kaveriksi ja ottaa matsit "play a friend" vaihtoehdon avulla.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jos deadlineksi oli sovittu 30.4, niin eikös se ole helpointa että huomenna katsot 8 parasta ja siitä sitten playoff parit.

Pelit voit pelata lobbyn kautta tai sitten lisää vastustajan kaveriksi ja ottaa matsit "play a friend" vaihtoehdon avulla.

Itse olen myös samaa mieltä Jargonin kanssa. Kuitenkin päivämäärät on sovittu.

Tuokin on ihan "helppo" tapa pelata frendi peleinä. Ainoa mikä siin saattaa osaa harmittaa on ettei tule achievemttiä pleijareihin pääsystä ja mestaruudesta (mestaruus koskee vain minua).
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Multa puuttuu ne 4 peliä (Tampa 2x, WSH ja PEN 1x) muttei ole löytynyt yhteistä aikaa niitä pelata. Tänään en yllättäen pysty pelaamaan koska vappuhumut huutavat nimeäni :). Toivottavasti saadaan jokin fiksu ratkaisu että päästään pelaamaan ihan tuon sarjasysteemin kautta niitä pleijareita...

-Dallas/utaNishu
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Toivottavasti saadaan jokin fiksu ratkaisu että päästään pelaamaan ihan tuon sarjasysteemin kautta niitä pleijareita...

-

Ainoa mahdollisuus tuossa taitaa olla tehdä niin, että katsoo ketkä on pleijaripaikalla ja sitten loput potkii pois. Tosin en tiedä onnistuuko noinkaan ja miten pahasti sotkee parit.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainoa mahdollisuus tuossa taitaa olla tehdä niin, että katsoo ketkä on pleijaripaikalla ja sitten loput potkii pois. Tosin en tiedä onnistuuko noinkaan ja miten pahasti sotkee parit.

Niin, ja pleijaripaikoilla eli 8 parhaan joukossa voi olla sellaisia epäaktiivisia / kesken jättäneitä pelaajia, eli sit menee taas homma persiilleen.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Rangers ainakin innolla mukana playoffseissa. Ja varmaankin tosiaan pitää päättää playoffseihin menijät siten, että kahdeksan parasta jotka käyvät tänne "ilmoittatumaan" mukaan. Pareilla ei itselleni ainakaan ole mitään väliä, vaikkei tulisikaan ihan oikeita pareja jotka sarjasijoituksen mukaan pitäisi tulla.


Otteluita itsellä on kaksi pelaamatta. Toinen Tampa Bay:tä vastaan ja toinen Jurgua, joukkuetta en tähän hätään muista.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhden pelin sain eilen pelattua kun Washington kaatui Carolinan toimesta tiukan matsin jälkeen 2-1 - jos nyt oikein tuloksen muistan. :D

Helppoahan tuosta tosiaan on 8 parasta katsoa mutta eri asia on se, onko kaikki noista enää aktiivisesti mukana. Katson kuitenkin parit tän päivän aikana ja listaan tänne. Tosiaan hoidetaan pelit vaikkapa niin että lisätään vastustaja kaveriksi ja pelataan "kaveripelinä" pelit. Ja playoffithan oli paras seitsemästä. Jos joku ei pelejä pelaa (=ei liiga enää kiinnosta) niin sitten noista viidestä playoffien ulkopuolelle jääneistä nostetaan pelaajia tilalle järjestyksessä.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Olisiko MunkADunkilla aikaa pelata tänään? Voitaisiin ratkaista tuo viimeinen pleijaripaikka ihan pelaamalla kun voitolla nousisin sun ohi. ;)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Yksi matsi olisi pelaamataa utaNishun Dallasia vastaan. Olen tässä nyt yrittänyt haastaa ja laittaa viestiä siihen suuntaan, mutta ei kuulu vastausta. Taitaa olla kaverin kanssa offlinematsit menossa.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Yksi matsi olisi pelaamataa utaNishun Dallasia vastaan. Olen tässä nyt yrittänyt haastaa ja laittaa viestiä siihen suuntaan, mutta ei kuulu vastausta. Taitaa olla kaverin kanssa offlinematsit menossa.

Joo, en ollut itse konsolin äärellä vaan kaverini ja hän ei mikään tekniikan ihmelapsi ole joten ei edes maininnut asiasta minulle. Sori :)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tosiaan eilen jo piti olla runkkari pelattuna ja pleijarit käynnissä mutta nyt on itellä sen verran kiirusta että menee huomisen puolelle että saan tsekattua 8 parasta. Laitan sitten vaikka tänne pleijariparit ja mikäli pelit lähtee pyörimään niin hyvä. Jos ei niin tosiaan sitten niistä viidestä pleijareista ulos jääneistä varmaan löytyy korvaajia... Tosiaan jää achievementit nyt haaveeksi kun pakko kai noi on kaveripeleinä pelailla poijes, eli älkää sitten huijatko tuloksissa vaan reilu henki! ;) On se vaan harmi ettei noista liigapeleistä tule sähköpostiin niitä statistiikkoja automaattisesti, olis mycket kätevämpää laittaa sitten tuloksia tänne copypaste-menetelmällä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös