Xbox 360

  • 190 759
  • 1 175

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kiitos vinkeistä. Paljonkohan noi lisäkovot maksavat tohon vempaimeen, kuten sanoin minulla ei ole entuudestaan juurikaan tietoa kyseisestä konsolista. Onko muilla toiminut toi Live:n tilaus netistä kivuttomasti?
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Mutta jos tuolla esim. dvd-leffoja joutuisi katselemaan, niin olisihan se siihen tehtävään aivan liian äänekäs.

Eihän tuo leffoja katsoessa mitään kovaa ääntä pidä. Elokuva levyä ei tarvitse pyörittää ollenkaan niin kovaa kuin pelilevyä ja minusta on ainakin ihan mukavan hiljainen leffa käytössä. Ei tietenkään niin hiljainen kuin normi dvd-soitin, mutta kuitenkin aivan eri melutaso kuin pelatessa.
 

Roark

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins
Kovalevylle vaan pelit, jos mahdollisuus. Latausajat lyhenevät ja boxi ei melua yhtään, samalla tasolla pelattaessa kuin dashboardilla. NHL09 vei muistaakseni sen 6GB tilaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Kovalevylle vaan pelit, jos mahdollisuus. Latausajat lyhenevät ja boxi ei melua yhtään, samalla tasolla pelattaessa kuin dashboardilla. NHL09 vei muistaakseni sen 6GB tilaa.

Smackdown vs Raw 2007 vei myös sen 6Gb joten ei tuohon normi kovoon mahdu kuin kolme peliä asentaa. Ei sillä että harvemmin tulee sen useampaa peliä pelattua kerrallaan.

Mitä tuli siihen ulkoisen kovalevyn liittämiseen boksiin niin asia olikin niin että olin aiemmin kokeillut vain muistitikulla ja siihen boksi ei reagoinut mitenkään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voiko xboxin liittää televisioon "ihan tavallisella" HDMI-johdolla, vai pitääkö hankkia joku microsoftin oma kaapeli? En tiedä onko sellaista olemassakaan, ajattelin vaan kun näin kaupassa ps3-HDMI-johdon. Jos tähänkin talouteen uuden vuoden tienoilla saapuisi uusi töllö putken tilalle.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Voiko xboxin liittää televisioon "ihan tavallisella" HDMI-johdolla

Kyllä voi, Microsoftilla on omansa joka mahdollistaa jotain - en tiedä mitä. Kuitenkin omiin tarpeisiin tuo normi HDMI on riittänyt enemmän kuin hyvin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onko muuten kaikissa HDMI-liitännällä varustetuissa xBoxeissa upscaling dvd-asema? Itselläni on Halo 3 LE-malli.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Tulipa pieni ongelma xboxin Elder Scroll IV:Oblivionin kanssa eli ostin siihen lisäosan Shivering Isles ja installoin sen boksille normisti (installoin myös updaten mikä tuli mukana ja Shivering isles sekä Knights of the Nine-downloadit) ja tein kaiken niinkuin piti, mutta lisäosan tehtäviin ei pääse käsiksi ja olen odottanut ihan tarpeeksi pelin sisäistä aikaa eli siitä ei ole kyse. Installoin paskan jo toiseenki kertaan ja kun oikean pelin lataa ni se heittää sekunniksi että "loading extra content" mutta se on vain todella pieni hetki. Onko jollain ollut samaa ongelmaa ja onko ratkaisua olemassa? Elder Scroll-wikistä ei ainakaan silmää osunut neuvoa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onko jollain ollut samaa ongelmaa ja onko ratkaisua olemassa? Elder Scroll-wikistä ei ainakaan silmää osunut neuvoa.

Jaa. Kuulostaapas oudolta. Ite latasin myös jonkun lisäosan siihen noin puoli vuotta sitten ja heti alusta toimi ihan normaalisti. Vaikuttaisiko tuo Boxin päivitys siihen, että lisäosa ei toimi vaan siihenkin pitäisi Bethesdan poikien vääntää vielä päivitys tai jotain.

Hulluutta (shivering joku) mulla ei tosin ole, mutta oletko kattonu jostain wikistä että miten sinne ylipäätään pääsee?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Jarzki

Jäsen
Jaa meikäläisen boxi sitten rupesi vittuilemaan ja vilautteli pariin otteeseen punaista valoa virtanapin ympärillä ja sitten sammutti itsensä. Ylikuumenemista siis lienee, vaikka boxin pitäisikin olla jo paranneltu versio juuri kyseistä ongelmaa vastaan. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Kuulemma microsoft hoitaa itse kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ja hakevat boxinkin kotoa huoltoon. Pitääkö paikkaansa?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Kuulemma microsoft hoitaa itse kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ja hakevat boxinkin kotoa huoltoon. Pitääkö paikkaansa?

Lue nyt vaikka muutama aikaisempi viesti mm. minun omista kokemuksistani ja muidenkin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Jaa meikäläisen boxi sitten rupesi vittuilemaan ja vilautteli pariin otteeseen punaista valoa virtanapin ympärillä ja sitten sammutti itsensä. -klips- Kuulemma microsoft hoitaa itse kaikki takuuseen liittyvät ongelmat ja hakevat boxinkin kotoa huoltoon. Pitääkö paikkaansa?
Kyllä. Tuossa kahdella edellisellä sivulla on juuri juttua samasta asiasta.

Itselläni on tällä hetkellä boxi huollettu, 12.päivä kävi lähetti hakemassa ja Saksasta odottaa nyt lähtöään Suomeen. Katsellaan kerkeisikö tuo jo tiistaille..
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jaa. Kuulostaapas oudolta. Ite latasin myös jonkun lisäosan siihen noin puoli vuotta sitten ja heti alusta toimi ihan normaalisti. Vaikuttaisiko tuo Boxin päivitys siihen, että lisäosa ei toimi vaan siihenkin pitäisi Bethesdan poikien vääntää vielä päivitys tai jotain.

Hulluutta (shivering joku) mulla ei tosin ole, mutta oletko kattonu jostain wikistä että miten sinne ylipäätään pääsee?

Jes, eli Anvilista pitäs alkaa Knights of the Nine kyselemällä ensin NPC:ltä rumoursista ja Shivering alkais Niben Baysta peliajassa vuorokauden jälkeen, mutta kumpaakaan ei tapahdu. Voi olla että jokin patch puuttuu, pitää vaikka laittaa niille mailia sinne Bethesdalle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jes, eli Anvilista pitäs alkaa Knights of the Nine kyselemällä ensin NPC:ltä rumoursista ja Shivering alkais Niben Baysta peliajassa vuorokauden jälkeen, mutta kumpaakaan ei tapahdu. Voi olla että jokin patch puuttuu, pitää vaikka laittaa niille mailia sinne Bethesdalle.

Niin voi ihan hyvin olla että niillä on siellä jääny tuo Oblivioni vähemmälle huomiolle kun ovat Fallouttia vääntäneet. Jos kehtaat ilmotella sit saatko toimiin kun oon iteki meinannu ladata noi lisäosat.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Saako headsetin mikin volumea säädettyä jotenkin? Isoveljen kanssa tässä ollaan iltana muutama pelailtu verkossa, mutta minulla on mikki niin helvetin pienellä että pitää käytännössä huutaa siihen, jotta jotain kuuluu toisessa päässä. Olen yrittänyt katsella kaikki mahdolliset asetukset läpi, mutta ei sieltä yhtäkään mikin äänensäätöön liittyvää asetusta mielestäni löytynyt.
Että jos joku nyt tietää mistä sitä voi säätää, niin ottaisi ohjeet tähän kiitollisena vastaan.

EDIT: Kyseessä on siis ihan perus headset joka on tullut boksin mukana.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kyllähän siinä "plugin" pohjassa on ihan manuaalinen säädin. Sitä rullaa muistaakseni vastapäivään niin tulee volyymia lisää.

No siinä tapauksessa vaikuttaa siltä, että tämä minun headset oli paskana jo ennen ensimmäistäkään käyttökertaa. Tuo kyseinen manuaalinen säädin on meinaan ollut täysillä(tuota tuli muuten säädeltyä pelin aikana, ja tuntui vaikuttavan vain kuulokkeen volumeen), eikä puhe siltikään mene vastapuolella asti, ellei sitten huuda siihen mikkiin. Ja yöllä ei hirveästi kehtaisi huutaa, eikä kyllä sen puoleen päivälläkään.
Itselleni sentään tulee vastapuolen puheet perille hyvin ihan normaalilla puheäänellä.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No siinä tapauksessa vaikuttaa siltä, että tämä minun headset oli paskana jo ennen ensimmäistäkään käyttökertaa. Tuo kyseinen manuaalinen säädin on meinaan ollut täysillä(tuota tuli muuten säädeltyä pelin aikana, ja tuntui vaikuttavan vain kuulokkeen volumeen), eikä puhe siltikään mene vastapuolella asti, ellei sitten huuda siihen mikkiin. Ja yöllä ei hirveästi kehtaisi huutaa, eikä kyllä sen puoleen päivälläkään.
Itselleni sentään tulee vastapuolen puheet perille hyvin ihan normaalilla puheäänellä.

Kannattaa tämmösissä tapauksissa soitella XBox-tukeen ja selittää ongelma. Suurella todennäköisyydellä lähettävät sulle maksutta uuden toimivan headsetin.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Itselläni on tällä hetkellä boxi huollettu, 12.päivä kävi lähetti hakemassa ja Saksasta odottaa nyt lähtöään Suomeen. Katsellaan kerkeisikö tuo jo tiistaille..

Tänään palasi Suomen kamaralle boxi, n. 2 viikkoa meni kaiken kaikkineen. Ei osunut aikataulut ihan kohdilleen lähetin kanssa tänään, mutta huomenna on boxi kotona.

Katsotaan onko kokonaan uusi vehje vai vain huollettu versio..
 
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
No niin, nyt iski Red Ring Of Death tännekin ja olihan se suuri ylläri, että takuuhan on menny umpeen jo joulukuussa 2007, näin sanoi netti.

Sekään ei ollut yllätys, että vikailmoitusta en voinut tehdä netissä ja täten pitää soittaa tukeen, joka on avoinna vain rajoitetun ajan ja arkisin.

Onko kokemuksia siitä paljonko huolto maksaa kun takuu on mennyt umpeen yms.? (vaikutusta sillä, että käytössä boxin persiissä on vieläpä Nyko:n lisätuuletin?)

Melekein voisi sanoa, että onneksi lähden tiistaina Sloveniaan 9. viikoksi... eihän sitä ennen tietenkään olisi mieli tehny pelatakaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No niin, nyt iski Red Ring Of Death tännekin ja olihan se suuri ylläri, että takuuhan on menny umpeen jo joulukuussa 2007, näin sanoi netti.

Eiks boxille oo oma takuunsa ja sit tolle RROD:lle vielä pitempi, joku kolme vuotta? Ekaa kertaa kyllä kuulen että jollaki tulee RROD noin pitkän ajan jälkeen.

E: Niin ja kannattee joka tapauksessa soitelle niille Viron naisille jos vaikka huoltaisivat ilmaiseksi vaikka takuu olisikin mennyt.
 
Suosikkijoukkue
Big and Bad & KalPa
Jahas, olipa taas asiointia tuon virolaispuhelintytön kanssa. (ois melekein pitäny treffit sopia)

Ääni kuulu sieltä päästä niin hiljasella kuin olla ja voi, vaikka tietääkseni minulla ei kauheita kuulovaurioita ole vielä kohdalle sattunut ja ääntähän ei neiti saanut lisättyä.

Kovasti kyseli ostopvm:ää mutta enhän mie sitä tietenkään "muista" joten rahtikirjat tulevat postissa sopivasti silloin kun en ole enää Suomessa, pitää koittaa joku kaveri laittaa asialle niin saa boxin joskus jopa takaisin.

Kellään ei varmaan ole ollut tapausta, että eivät ole korjanneet/korvanneet tätä RROD kohtauksen saanutta boxia? Ilmeisesti kovoa ja mitään muitakaan osia ei tarvitse laatikkoon tunkea mukaan, jos puheesta oikein selvää sain. (jännä muuten että xboxin alkuperäinen laatikko ei kelpaisi rahtilaatikoksi tämän asiakaspalvelijan mukaan, siinähän on suojat ja varoitustarratkin jo valmiina)

Miksi en aikoinaan hommannutkaan PS3:sta... PS2:kin toimii vieläkin kuin unelma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös