Xbox 360: NHL14 GM Connected Liiga

  • 46 521
  • 666

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Noniin. Tein treidin Fasth-Moulson, eikä Moulsonia näy missään. Ei ole loukkaantunut, ei ahl:ssä, eikä vapaissa pelaajissa. Mistähän tämän kaverin löytäisin takaisin ruotuun?
On muutenkin sairastuvalla 5-hyökkiä, joten ois mahtavaa saada vähän hyökkäysvoimaa.

Onko treidi varmasti toteutunut? Onko pelaaja jonka treidasit vielä omassa kokoonpanossasi? Aiemminkin hyväksyin yhden treidin niin se ei silti jostain syystä toteutunut.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, nyt olis tuo GTA V kaluttu lähestulkoon läpi niin voisin lähteä liigaan mukaan jos vielä otetaan? Pingviinit on ilmeisesti vapaana, onko joukkueen rosteria kovin pahasti raiskattu?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Noniin, nyt olis tuo GTA V kaluttu lähestulkoon läpi niin voisin lähteä liigaan mukaan jos vielä otetaan? Pingviinit on ilmeisesti vapaana, onko joukkueen rosteria kovin pahasti raiskattu?

Eipä oo taidettu yhtään treidiä tehdä. Löytyy myös idän ja koko liigan kakkospaikalta sarjataulukossa.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tämä selvä, laitan illalla liigakierroksen jälkeen liittymispyyntöä joko Detroitiin tai Pingviineihin.

Ok. Oletko perillä liigan säännöistä? Simulointiaikataulu on nyt ollut Maanantaisin ja Torstaisin klo 12 päivällä. Ei säbärannareita, alivoimalla ei saa tehdä rakennettuja hyökkäyksiä, vaan ainoastaan esim. kiekonriistosta siniviivalla saa alivoimalla hyökätä. Poikkeuksena 3 erän viimeiset 5 min, jos olet häviöllä. Maalivahdilla ei saa laittaa kiekkoa peliin, jos siinä on vastustajan pelaajia vieressä. Näillä säännöillä pyritty lisäämään hieman realistisuutta tuohon pelaamiseen. Muut managerit varmaan lisäävät, jos jotain jäi mainitsematta.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ok. Oletko perillä liigan säännöistä? Simulointiaikataulu on nyt ollut Maanantaisin ja Torstaisin klo 12 päivällä. Ei säbärannareita, alivoimalla ei saa tehdä rakennettuja hyökkäyksiä, vaan ainoastaan esim. kiekonriistosta siniviivalla saa alivoimalla hyökätä. Poikkeuksena 3 erän viimeiset 5 min, jos olet häviöllä. Maalivahdilla ei saa laittaa kiekkoa peliin, jos siinä on vastustajan pelaajia vieressä. Näillä säännöillä pyritty lisäämään hieman realistisuutta tuohon pelaamiseen. Muut managerit varmaan lisäävät, jos jotain jäi mainitsematta.

Juu säännöt on selvät, yhdessä toisessa liigassa jossa olen mukana käytetään suurinpiirtein samoja sääntöjä.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Mites on, saako jatkoajalla hyökätä alivoimalla? Tarkoitan pelin rakentelua yms. normaalia hyökkäyspeliä.

Oma kantani on, että saa. Olen pelannut 2-3 jatkoaikaa ja kahdessa kone on ottanut jäähyn. Voin kertoa motivaation olevan huipussaan kun ajatusmaailma on "no sinnitellään rankkareihin asti". Muutenkin henkilökohtaisesti vihaan noita rankkareita.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Olen samaa mieltä Kiekkomiehen kanssa. Lisätään sen verran, että on AV hyökkäämisessä jatkoajalla suurempi riski kuin normaalilla peliajalla. Jos oma AV hyökkäys ei tuota maalia tai pelikatkoa, on aika todennäköistä, että omissa kolisee kun kaveri pääsee 3-1 yv hyökkäyksestä rokottaan.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Anaheimilla vastassa Caps ja Edmonton, millon pääsette linjoille? Itellä onnistuu pelaaminen klo 19.00 mennessä.

Capitals voi tulla nyt linjoille.
E: vapaapäivä siis ja lähes koko päivän oon boxilla joko änärin tai gta:n parissa.
 
Viimeksi muokattu:

Islandhill

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, USA:n maajoukkue
Winnipeg olis tänään innokkaasti pelaamassa pelejä ihan tämän viestin lähetyksestä lähtien. Pelejä vielä pelaamatta kun eilen en päässyt boxille :)
Minnesota, Columbus, Florida, Vancouver ja pari muuta pelaamatta
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Montrealilla tosiaan Florida vielä jäljellä. Jos et jouda itse tänään pelaamaan, niin käy laittamassa konepeluu päälle. Jos pääset, niin itse olen tässä päivän mittaan vapaana pelaamaan. Ainoastaa illalla tuossa 18.45-20.30 välillä en pääse paikalle näillä näkymin.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
New Jerseyllä vielä Chicago, Columbus ja Islanders vastassa, Onko joku tänään vielä peleillä? Itse isken klo 20 koneelle.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Jersey jo nyt peleillä hetken aikaa! Islanders pelin voi varmaan pelailla pois kun edelleen GM kateissa.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Pakko vielä tiedustella että onko nyt se tilanne että kun huomenna tulee klo 12:00 simu niin tänään voi pelit pelailla pois tavalla tai toisella?

Tosin Chicago sekä Columbus eivät ole asettaneet konepeluuta päälle joten nuo pelit menevät simuun jos emme niitä saa pelattua pois, mutta noin niin kuin yleisesti ajateltuna onko väärin pelata pelit esim nyt pois jos GM:t eivät ole paikalla ja konetta vastaan peluu on asetettu päälle?
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Flamesilla jäljellä Blues, Oilers ja Rangers. Ehtiikö asianosaiset pelailemaan?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Käykääpäs kaikki kirjottelemassa kokoonpanoja treidiketjuun!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös