Xbox 360: NHL14 GM Connected Liiga

  • 46 947
  • 666

K33pr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
3. Katsotaanko seuraavanlaista maalia hyvällä: Hyökkääjä tulee n. 45asteen kulmasta maalia kohti, käyttää rystyllä niin, että maalivahti "väistää" ja etukulmaan aukeaa isohko rako, siitä sitten "tyhjiin". Jotkut sanovat bugiksi, toiset eivät. Helpostihan tuon voi toki puolustaa pois, että puolustavan joukkueen vikahan se on, imo. Toivottavasti joku tajusi mitä haen tässä.
Meinaakko läpiajoa? Jos meinaat niin eiköhän vika löydy peiliin katsomalla silloin :D

Pelissä on tasan yksi bugi ja se on kurkijalka vanhanaikainen. Onneksi näitä ei ole tullut vielä vastaan, jos tulee niin osaan olla ihan yhtä vittumainen sen kanssa ;)
 

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Meinaakko läpiajoa? Jos meinaat niin eiköhän vika löydy peiliin katsomalla silloin :D

Pelissä on tasan yksi bugi ja se on kurkijalka vanhanaikainen. Onneksi näitä ei ole tullut vielä vastaan, jos tulee niin osaan olla ihan yhtä vittumainen sen kanssa ;)

Ei muuten riitä tässä liigassa mukana olevien sormet laskeen tän pelin bugeja. En nyt siis puhu pelkästä maalinteosta. Mutta joo, se vanukas on kyllä aika kermanen kun veska jostainhyvästä syystä jäätyy siihen kurkijalkaan ja jättää kulman auki. Ei oo täälläkään tullu vielä oikeastaan mitään tämmösiä vastaan tässä liigassa.
 

janbo

Jäsen
Detroitin manageri on palannut juuri reissusta. Huomenna (MA) linjoilla pitkin päivää ja iltaa. Mikäli joukkueellasi on Detroitia vastaan peli, niin yksityisviestein lienee helpoin sopia pelit.

Se lienee selvää, ettei ensimmäistä jaksoa simuloida ennen kuin jokaisella joukkueella on manageri? Muuten bottijoukkueet laittavat ranttaliksi vapaiden agenttien kanssa.

Rantojen Miehen bugikysymykseen liittyen: Itse sanoisin että tuo on ehdottomasti bugi. Mikäli ymmärsin oikein mitä tarkoitit, niin sama tapa toimi jo edellisversisossa ja oikein toteutettuna olen saanut veskan imemään harjoitusmoodissa 14/15 laukauksesta. Peleissä en näitä todellakaan käytä, mutta tulen kyllä älähtämään jos vastustaja niin tekee.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Noniin, pari vastausta tulikin kysymykseeni ja sanotaanko niin, että ei helpottanu yhtään, sillä molemmat vastasi täysin eri.

Meinaakko läpiajoa?

Ei, en meinaa. Mun puolesta läpiajoissa saa yrittää ihan mitä tahansa, oma vika se vaan on jos näin on päässyt käymään.

New Vide | EA SPORTS

Tuota mä tarkoitan. (Olettakaa vaikka että siinä on 2-1 hyökkäys ja pakki pitää maalivahdin edessä syöttölinjaa).

Tuli kuitenkin huomattua, että kyseinen maalintekotapa ei toimi niin hyvin tässä kuin mitä muistelin, mutta NHL13:ssa se oli ns. varma.

E. Mitä mieltä siis ootte, jos meikäläinen täräyttää juuri sua vastaan seuraavassa kohtaamisessa maalin tuolla tavalla.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
New Vide | EA SPORTS

Tuota mä tarkoitan. (Olettakaa vaikka että siinä on 2-1 hyökkäys ja pakki pitää maalivahdin edessä syöttölinjaa).

Tuli kuitenkin huomattua, että kyseinen maalintekotapa ei toimi niin hyvin tässä kuin mitä muistelin, mutta NHL13:ssa se oli ns. varma.

E. Mitä mieltä siis ootte, jos meikäläinen täräyttää juuri sua vastaan seuraavassa kohtaamisessa maalin tuolla tavalla.
Ei tuo mun mielestä kyllä mikään bugi ole. Huonoo puolustamista, jos kaverin tommosille tonteille päästää! Läpäreissä kannattaa ottaa vaikka veska haltuun. Tietty se vituttaa, jos pelkkää backhand forehandia käytetään. Oma mielipide on, että ainoastaan tuo kurkijalka vanhanaikanen (jos sen osaa tehdä) ja säbäranne on bugeja.

Miksei muuten treidejä saa vielä tehdä, mutta vapaille pelaajille saa tarjota sopimuksia ?
Järkevämpi se olis ollut tehdä toisinpäin, että ne joukkueet joilla rosteri täysi ja/tai tarvinnut cappiin tilaa niin olis voinut tehdä rosteriinsa tilaa treidellä ennen kun vapaita pelaajia voi haalia joukkueeseen. Muutama pelaaja olis kiinnostanut vapaissa, mutta eipä paljoo tarjoilla, kun AHL täynnä turhakkeita. (saa poimia waivers-listalta)

Kausi lähtenyt mukavasti käyntiin saldolla 4-0-1. Tiukkoja ja rehtejä pelejä kaikki. Neljä ottelua venynyt jatkoajalle/rankkareille. Dallasille häviö jatkoajalla jäi kyllä kismittämään. Kaveri teki nollakulmasta maalin, kun yritti mun pakkia taklata, mutta laukaushan siitä tuli ja Bäckströmin selän kautta maaliin. (Y)

1. Mitäs meidän säännöt sanoo muuten tuosta maalivahdilla avaamisesta?
2. Onko pelaajien peliaikoja rajoitettu?
Näihin haluaisin saada myös vastauksen! Jatkuvaa veskalla availua oli ainakin havaittavissa ekoissa peleissä. Vituttihan se.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Löytyykö vapaita joukkueita vielä? Voisin lähteä mukaan jos vielä pääsee, kertaakaan en aiemmin ole ollut mutta tarkemmat infot varmaan löytynevät tätä ketjua lukemalla.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Ei tuo mun mielestä kyllä mikään bugi ole. Huonoo puolustamista, jos kaverin tommosille tonteille päästää! Läpäreissä kannattaa ottaa vaikka veska haltuun. Tietty se vituttaa, jos pelkkää backhand forehandia käytetään. Oma mielipide on, että ainoastaan tuo kurkijalka vanhanaikanen (jos sen osaa tehdä) ja säbäranne on bugeja.

Täysin samaa mieltä!
 

GoYote

Jäsen
Suosikkijoukkue
Coyotes, OEL, LFC
Miksei muuten treidejä saa vielä tehdä, mutta vapaille pelaajille saa tarjota sopimuksia ?
Järkevämpi se olis ollut tehdä toisinpäin, että ne joukkueet joilla rosteri täysi ja/tai tarvinnut cappiin tilaa niin olis voinut tehdä rosteriinsa tilaa treidellä ennen kun vapaita pelaajia voi haalia joukkueeseen. Muutama pelaaja olis kiinnostanut vapaissa, mutta eipä paljoo tarjoilla, kun AHL täynnä turhakkeita. (saa poimia waivers-listalta)

Elikkä siis onko nyt varma juttu, että saa tarjota sopimuksia vapaille agenteille? Itse en ole vielä tarjonnut, mutta olisi muutama pelaaja jolle sopimusta mielelläni tarjoaisin. Että ei vaan käy niin, että muut tarjoaa ja itse jättää tarjoamatta...

edit. Lisättäköön vielä, että koskas Philly saa managerinsa? Täällä odotellaan Detroitia ja Phillyä pelaamaan vielä.
 
Viimeksi muokattu:

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC

janbo

Jäsen
New Vide | EA SPORTS

Tuota mä tarkoitan. (Olettakaa vaikka että siinä on 2-1 hyökkäys ja pakki pitää maalivahdin edessä syöttölinjaa).

Tuli kuitenkin huomattua, että kyseinen maalintekotapa ei toimi niin hyvin tässä kuin mitä muistelin, mutta NHL13:ssa se oli ns. varma.

E. Mitä mieltä siis ootte, jos meikäläinen täräyttää juuri sua vastaan seuraavassa kohtaamisessa maalin tuolla tavalla.

Jos juuri tuolla lailla teet, niin fine. Itse tarkoitin samaa liikettä yläkaarelta, jolloin ainakin edellisessä upposi D. Sedinillä Luongolle 14/15. On jo huomattavasti vaikeampi puolustaa kokonaan pois, kun ei tarvitse päästä hyökkääjällä kuin kaarelle asti vrt. etutolpalle.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Nyt olen kyllä hukassa? Mikä on liigan nimi? Ei meinaa millään hiffata vai olenko vaan niin jäässä? =)
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Thänks, nimimerkit ei vaan vissiin oikein täsmänneet kun ajattelin että tää ei oo se oikea. Nyt laitettu request tulemaan NJ:n GM!
 

K33pr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huhhuh, Pittsburghin puolustus on kovilla. Eilisessä pelissä loukkaantui Niskanen kolmeksi peliksi, tänään taas Buffaloa vastaan joku täräytti Letangia vastapalloon ja Kris liittyi Niskasen seuraan 17 peliksi. Saa nähä kenet joutuu nostaa ylös, viimeks nousi Pouliot (60). Taitaa olla Olli Määtän ensimmäisen NHL pelin aika :)
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Noniin nyt on vihdoin peli hommattu. Kohta ensikosketukset ja tossa 21:30 -> varmaankin valmiina möykyttämään teitä!
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mitens usein näitä hyväksyntiä liigaan tehdään? Olisi mukavaa päästä vähän joukkuetta tsekkailemaan ja ottamaan ensimmäiset ottelut!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Mitens usein näitä hyväksyntiä liigaan tehdään? Olisi mukavaa päästä vähän joukkuetta tsekkailemaan ja ottamaan ensimmäiset ottelut!

Nyt hyväksyin kännykältä, mahtoikohan onnistua?

E: Mites nyt tehdään vapaiden pelaajien kanssa? Saako alkaa tarjoamaan vai onko joku eri mieltä? Ja olisiko oikealla seuralla etuoikeus pelaajaan?
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt hyväksyin kännykältä, mahtoikohan onnistua?

E: Mites nyt tehdään vapaiden pelaajien kanssa? Saako alkaa tarjoamaan vai onko joku eri mieltä? Ja olisiko oikealla seuralla etuoikeus pelaajaan?

Eilen kun kattelin niin oli muutkin jo tarjoillut, joten tarjosin muutamalle pelaajalle sopparia itsekin. Muuten sieltä oitaisiin viety parhaat päältä. Jos kaikki tarjoukset pystyy peruuttamaan niin fiksuinta olisi varmaan ekan simuloinnin jälkeen sallia vapaat pelaajat, että kaikki halukkaat saa vapautettua palkkakattoon tilaa.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Mites nyt tehdään vapaiden pelaajien kanssa? Saako alkaa tarjoamaan vai onko joku eri mieltä? Ja olisiko oikealla seuralla etuoikeus pelaajaan?
Mun mielestä ei tarjota vielä vapaille, jos komissaari siis pystyy ne perumaan. Tai sitten sallitaan myös normitreidit heti alusta asti. Oikealla seuralla ehdottamasti etuoikeus pelaajaan.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mites tuon ensimmäisen simuloinnin kanssa? Liigan paikat alkaa täyttyä, ja päästäisiin tekemään treidejäkin joskus.

Toivottavasti muuten simuloukkaantumiset ovat tässä versiossa järkevämpiä kuin 12:ssa ja 13:ssa. Konetta vastaan pelaaminen on pitemmän päälle vittumaista.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mites tuon ensimmäisen simuloinnin kanssa? Liigan paikat alkaa täyttyä, ja päästäisiin tekemään treidejäkin joskus.

Toivottavasti muuten simuloukkaantumiset ovat tässä versiossa järkevämpiä kuin 12:ssa ja 13:ssa. Konetta vastaan pelaaminen on pitemmän päälle vittumaista.

Ei nyt vielä ainakaan. 3 peliä vielä pelaamatta, kun ei vastustaja joukkueilla ole managereita, tai sitten eivät vielä ole liigaan hakeneet, jotta Petro voisi hyväksyä. Eli onko Edmontonin, Phillyn ja Calgaryn managereista mitään havaintoa, vai onko näille seuroille olemassa edes vielä?
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Voi hyvää päivää mitä säätöä liven kanssa. Live loppui tänään ja ostin heti uuden vuoden paketin, jota en saanut toimimaan vanhalla Gamertagilla Tankku73. Ehtisin tolla Tankku73:lla vissiin jo liittyä liigaan eilen, mutta kun siinä ei nyt tosiaan live toimi niin Petro viitsitkö potkia Columbukselta tuon mun vanhan gamertagin Tankku73 pois niin tulen gamertagilla Pitkaruma mukaan. Helvetin sekava selitys, mutta toivottavasti ymmärsit!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös