Xbox 360: NHL11 kevät-liiga

  • 9 219
  • 148

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kokeillaanpa pelata yksi turnaus alusta loppuun. Ajattelin, että arvotaan joko joukkueiden valitsemisjärjestys tai suoraan joukkueet pelaajille, mielipiteitä?

Sitten se kinkkisempi ongelma, eli pelataanko pelit aulapeleinä ja merkataan tulokset NHLgameriin(linkki gamerin sivuille) vai luotetaanko siihen ettei EA enää tunge ladattavaksi uusia rostereita ja tehdään liiga pelin sisälle?

Tässä vielä säännöt pähkinänkuoressa:

-1vs1
-5(?)min erät, voisi kokeilla esim. 6 tai 7 minuuttia.
-NHL-joukkueet
-Treidit sallittu jos pelataan liigana, ei sallittu jos pelataan haastepeleinä
-10 pelaajaa/joukkuetta, kahdeksan jatkoon
-Varsinaiset pleijarit paras viidestä tai seitsemästä, mielipiteitä?
-Fairplay, eli bugimaalit yms perseilyt pois.
-Uudet ja vanhat pelaajat tervetuloa!


Ei varata vielä joukkueita!

Pelaajat(10/10):

Varausvuorot:

1. Janbo - Boston Bruins
2. trap - Carolina Hurricanes
3. Peteliuz - Washington Capitals
4. Navy62 - Tampa Bay Lightning
5. Jääkaappi - Pittsburgh Penguins
6. Speed - New Jersey Devils
7. Fensba - Detroit Red Wings
8. #71 - Philadelphia Flyers
9. Siim72 - LA Kings
10. Hypodermic - Anaheim Ducks


LIIGA TÄYNNÄ
 
Viimeksi muokattu:

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Mukana ehdottomasti. GT: Kimifan44.

Pelaajamäärä kuulostaa aika suurelta, kun muistelee aikaisempia turnauksia. Toivottavasti nyt päästään ihan loppuun asti...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Vedetään vaan kymmenellä pelaajalla läpi, näin on suurempi todennäköisyys saada turnaus onnellisesti(ilman EA:n sekoiluja) läpi. Eli yksi mahtuu vielä mukaan!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No perkele, se yksi olen minä kun alunperin ekana tästä liigasta huutelinkin. ;) GT: john penaali

Aloittamaan pääsen aikaisintaan sunnuntai-iltana, kun palaan mökiltä.

Imo ois mukava kokeilla vähän pidempiä eriä, jos vaan helposti toteutettavissa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
No perkele, se yksi olen minä kun alunperin ekana tästä liigasta huutelinkin. ;) GT: john penaali

Aloittamaan pääsen aikaisintaan sunnuntai-iltana, kun palaan mökiltä.

Imo ois mukava kokeilla vähän pidempiä eriä, jos vaan helposti toteutettavissa.

Jees, hieno homma. Tuosta erien pituudesta sen verran, että en suoralta kädeltä muista että saiko liigaa tehdessä muutettua erien pituutta. Haastepeleissähän muuttaminen tapahtuu siinä vaiheessa kun ollaan muitakin sääntöjä valitsemassa.

Eli nyt sitten demokraattinen kansanäänestys: arvotaanko suoraan joukkueet pelaajille vai joukkueiden valitsemisjärjestys? Pelataanko liigana vai haastepeleinä? Itse en jaksa uskoa että EA enää lykkää rosteripäivitystä, mutta mene ja tiedä. Eli itse olen sen kannalla että arvotaan valitsemisjärjestys ja pelataan pelin sisäisenä liigana.
 

trap

Jäsen
Se että pelataanko liiga "fyysisesti" missä muodossa on minulle periaatteessa ihan sama. Vaikea tosiaan uskoa rosteriupdateen, vaikkakin esim Boogaardin kuoleman voisi ehkä vaikuttavan sellaisen julkaisemiseen, mene ja tiedä. Mielellään varausjärjestys joukkueille eikä suoraan arvottuja jengejä!
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Samaa mieltä edellisten kanssa.

Jahans, mukana myös pari itselle tuntemattomampaa vastustajaa, hyvä niin! Kyllähän se ärsyttääkin voittaa aina ne samat. ;) nimim. poff-paikka on mestaruus.
 

trap

Jäsen
Tässä on vissiin 6/10 puoltanut tuota jengien varausjärjestyksen arpomista, eli sen voisi kaiketi laittaa täytäntöön?

Paras viidestä -pleijarisarjat olisi mielestäni sopivin jos niitä mietitään.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Arvontatilaisuus suoritettu ja virallisena arpojana toimi 2-vuotias tytär.

Varausvuorot:

1. Janbo
2. trap
3. Peteliuz
4. Navy62
5. Jääkaappi
6. Speed
7. Fensba
8. #71
9. Siim72
10. Hypodermic


Saa alkaa varailemaan mainitussa järjestyksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös