Xbox 360: NHL 14 GM Connected Liiga JATKOAIKA2

  • 46 026
  • 612

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Detroit ja Washington näköjään vähän aika sitten lähteneet Boxilta. Vieläkö janarit tulee pelaileen? Carolina siis kyselee.
 

Leijonasydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Kaks peliä pelaamatta, Caps ja Joukkuetta en muista mutta GT oli rotko 4ever. Jälkimmäiselle viestiä laitoin mutta ei vastannut mitää. Koska simu?
 

larenso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitkäs ne syklit olikaan simujen kanssa? Ja tuossa Lasileuan kanssa juteltiin, että olisi tänne olisi laittaa ne pelisäännöt kertaukseksi?

Ja niin, etten ihan turhaa hakuammuntaa tee noiden tradejen kanssa, niin olisiko kellään mahdollisesti +86 ykkössentteri kaupan? Annan Laddin yms. vaihdossa.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Mitkäs ne syklit olikaan simujen kanssa? Ja tuossa Lasileuan kanssa juteltiin, että olisi tänne olisi laittaa ne pelisäännöt kertaukseksi?

Simuloinnit ovat torstaina ja maanantaina klo 12. Tämä viikko on poikkeus, simut ilmeisesti vasta myöhemmin.

Säännöistä:
- kakkosveskarin piti pelata vähintään 10 ottelua
- herrasmiessäännöt: ei puuroranteita, pitkiin kiekkoihin menoa ei viivytellä
- maalivahdilla ei saa laittaa kiekkoa peliin jos vastustajalla 2-3 ukkoa edessä (tulkintakysymys..)
- hyökkääminen alivoimalla kielletty. Realistisuutta, tottakai riistosta saa hyökätä mutta ei aleta rakentamaan peliä. Kolmannen erän viimeisellä vitosella saa hyökätä jos on tappiolla. Lisäksi (ilmeisesti) jatkoajalla saa hyökätä alivoimalla.

Oliko niitä nyt muita?
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Minkäs tähden jatkoajalla saa hyökätä alivoimalla ? Yhtä helppoahan se on 3vs4 AV:lla rakentamalla omista hyökätä kuin 4vs5 ellei jopa helpompaa..

Sharp88 ja Hjalmarsson85 etsii uutta kotia! Saa laittaa vaihtoehdotuksia. Leveyttä ei kuitenkaan tarvita, joten samantasoisia pelimiehiä vaihdossa.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Minkäs tähden jatkoajalla saa hyökätä alivoimalla ? Yhtä helppoahan se on 3vs4 AV:lla rakentamalla omista hyökätä kuin 4vs5 ellei jopa helpompaa..

Tästä oli aikaisemminkin jo puhetta. Itselläni vanhassa liigassa oli neljä jatkoaikaa, joista kahdessa kone otti jäähyn. Siinä on todella mukava pelata alivoimalla kun päässä miettii, että "sinnitellään nyt rankkareille". Muutenkin nuo rankkarit ovat täyttä paskaa kun itse joutuu maalissa olemaan.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Tästä oli aikaisemminkin jo puhetta. Itselläni vanhassa liigassa oli neljä jatkoaikaa, joista kahdessa kone otti jäähyn. Siinä on todella mukava pelata alivoimalla kun päässä miettii, että "sinnitellään nyt rankkareille". Muutenkin nuo rankkarit ovat täyttä paskaa kun itse joutuu maalissa olemaan.
Ite oon ainakin vahvasti sitä mieltä, että ALIVOIMALLA EI HYÖKÄTÄ edes jatkoajalla. Koneen ottamat jäähyt on kyllä perseestä, omakohtaista kokemusta löytyy viimeaikoina lähes jokapelistä!

Parempihan se on, että siellä ite ollaan maalissa. Muutenhan koneveskoille tehtäis vaan bugimaaleja pilkuilla. Jos ei maalissa olo ole tuttua puuhaa niin onlinerankkarikisaan vaan reenamaan. :)
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Tämän torstain simu muuten sitten vasta myöhemmin päivällä, kun jo aamusta pitää taas lähteä liikkeelle, niin simu poikkeuksellisesti sitten vasta myöhemmin päivällä.

Simu tänään siis myöhemmin päivällä.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Toronto pyytää anteeksi sitä, että olen päässyt huonosti boksille nyt tämän viikon aikana. Viikonloppuna en vielä juurikaan pääse boksille, mutta sunnuntai-iltana tai maanantaina viimeistään tilanne parantuu. Käyn tnä laittamassa konepeluun päälle ettei tarvitse simuun mennä.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Toronto pyytää anteeksi sitä, että olen päässyt huonosti boksille nyt tämän viikon aikana. Viikonloppuna en vielä juurikaan pääse boksille, mutta sunnuntai-iltana tai maanantaina viimeistään tilanne parantuu. Käyn tnä laittamassa konepeluun päälle ettei tarvitse simuun mennä.

Kerkeetkö sunnuntai iltana pelaamaan pelejä vai voiko torontoa vastaan jo pelata? Maanantainahan on jo seuraava simu.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Pääsiskö jo uudelle jaksolle? Täällä ootellaan! =)
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Simulointi suoritettu. Faith v vanco on nyt tampan managerina, mutta ilmoittakaa tänne jos tapahtuu jotain vastaavaa mitä viime liigassa väitettiin tapahtuneen.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mistä mä saan ton konepeluun päälle? Ej jymmärrä? Ja eikö se ollu nimenomaan idea että se on kaikilla päällä?
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mistä mä saan ton konepeluun päälle? Ej jymmärrä? Ja eikö se ollu nimenomaan idea että se on kaikilla päällä?

No konepeluu ei tarvitse olla päällä, jos tiedät että tulet olemaan paljon boksilla ja voit käydä laittamassa tarvittaessa koneen päälle silloin kun tiedät, ettet esim. seuraavan syklin aikana ole paikalla. Sen saa päälle niin, että kun painat jonkun jäljellä olevan vastustajan kohdalla siinä alkuvalikossa a:ta, niin siinä on yhtenä vaihtoehtona se ota käyttöön joukkuettani vastaan pelattava konepeluu/simulointi mahdollisuus tai joku tuommonen. En muista ulkoa miten se siinä lukee. Mutta ei ole pakko laittaa päälle, jos tiedät että tulet olemaan aktiivisesti boxilla.
 

huoh

Jäsen
Caps, devils ja flyers olisi jäljellä. Flyersin manageri ei ole edelleenkään ottanut joukkueensa ohjaksia haltuun. Tälle iltaa pääsen vielä pelailee, sen jälkeen olen langoilla vasta maanantaina, laitan cpun päälle.

E: Ja Flyersin gm ollut online 5 days ago..
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Caps, devils ja flyers olisi jäljellä. Flyersin manageri ei ole edelleenkään ottanut joukkueensa ohjaksia haltuun. Tälle iltaa pääsen vielä pelailee, sen jälkeen olen langoilla vasta maanantaina, laitan cpun päälle.

E: Ja Flyersin gm ollut online 5 days ago..

Jos jatkuu samalla lailla vielä, niin voisi laittaa tuon Flyersin taas vapaaksi, jos sille löytyisi aktiivisempi gm.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Laitetaan nyt tännekkin tämä mainos tuolta joukkueen tiedoista, eli nyt olisi halvalla myynnissä B.Orpik. 85 kokonaisuuden puolustajajyrä. Hieman turhan hyvä 3 parin pakiksi, joten mielellään otetaan tilalle esim. joku 80 kokonaisuuden kieppeillä oleva kehittyvä pelaaja. Saa olla jokin vanhempikin pelaaja ja kaupassa voidaan liikuttaa myös joitain hyökkääjiä halutessa.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Los Angeles linjoilla vielä 1-2 tuntia, vastassa:

Tampa
Nashville
Dallas
Edmonton

Olen huomisesta sunnuntaihin poissa, joten jos simu tulee sunnuntaina aikaisin niin pelit menee joko simulointiin tai cpu peliksi. Laitan konepeluun kyllä päälle.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Pääsiskö joku taas aamupeleille? Itse oon linjoilla 14.00 asti. Vastassa: EDMx2, NYR, CBJ, WPG ja CGY

Seuraavan kerran ollaan sitten linjoilla vasta sunnuntaina (krapuloissa), kun huomenna täytyy lähtee Raumalle kattoon peliä ja illasta / yöstä ei enää pelikunnossa olla :)
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
CBJ voi tulla hakemaan alkuasetelmia huomiseen sirkukseen ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös