Xbox 360: NHL 14 GM Connected Liiga JATKOAIKA2

  • 46 041
  • 612

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Pelatkaa nyt vaan ne konepelit pois, ellei ole molempien joukkueiden kannalta ratkaiseva peli. Saa pelata nekin jos ei ole kaverista mitään kuulunut.

Mulla onkin huomenna aamuvuoro, joten en jaksa tänään valvoa myöhään. Simuloin huomenna ~14:30. Eipä tässä Poffeihin ole mikään kiire jos Chicago pääsee vasta loppuviikosta pelaamaan.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Loppu pelit sitten siihen. Vittu mä sanon tota tietokonetta!! Voitin siis Washingtonin kovan väännön seurauksena 4-1 ja otin pataan Detroitilta 6-1. Tilanne siis ennen viimeistä ottelua St.Louis 81 peliä 76p. San Jose 81 peliä 77p.

Mulla peli Minnesotaa vastaan ja San Josella Phoenix.

Ajattelin että pelaan tuon Minnesotan koneen pois kun GM:stä ei mitään ole kuulunut ja tosiaan johdin ottelu 2-0 kunnes, 4min ennen ottelun loppua ampuu Suter viivasta kavennuksen. Siitä hetki 2 min peliä jäljellä tasoitus ja kirsikaksi kaukn päälle 3,4 sekuntia ennen loppua Heatley 2-3!!

Ei terve!! Koko peli ihan täysin hanskassa kun vastustaja saa jonkun megabuustauksen! Olis siis ollut tsäänssit poffeihin voitolla, jopa sillä 1 pisteellä, mutta ei.

Raakaa touhua sanon mä, mutta joo koittakaahan saada ne poffit pelattua nopeesti niin pääsee taas jatkamaan. =)
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Carolinalla ja Montrealilla molemmilla kokoonpanot päin prinkkalaa ni ei pääse pelaamaan konetta vastaan. Kikkaisitko että pääsen pelaamaan vikat matsit pois.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Onko jollain POF joukkueella vielä pelaamatta pelejä? Kokoonpano-ongelmia? Simuloinko päivästä vai illasta?
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Detroitilla edelleen Montreal ja Carolina kun kavereilla kokoonpanoissa ongelmia. Jos ne saa potkittua niin pääsen pelaamaan matsit klo 16-17 välisellä ajalla.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Detroitilla edelleen Montreal ja Carolina kun kavereilla kokoonpanoissa ongelmia. Jos ne saa potkittua niin pääsen pelaamaan matsit klo 16-17 välisellä ajalla.

Asia kunnossa. Eli näillä näkymin kuuden aikaan päästään jatkamaan Playoffeihin, jos ei muilla ole vastaavanlaista ongelmaa?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Asia kunnossa. Eli näillä näkymin kuuden aikaan päästään jatkamaan Playoffeihin, jos ei muilla ole vastaavanlaista ongelmaa?

Edmontonilla, San Josella ja Tampa Bayllä näyttäisi olevan myös ottelu pelaamatta.

Edit/ komento takas, eipä oo enää
 
Viimeksi muokattu:

Anenthran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Tampereen Ilves
Detroitilla edelleen Montreal ja Carolina kun kavereilla kokoonpanoissa ongelmia. Jos ne saa potkittua niin pääsen pelaamaan matsit klo 16-17 välisellä ajalla.

Kävin myös laittamassa kokoonpanot kuntoon jotta voi pelailla. En todennäköisesti pääse 16-18 maissa linjoille, joten voi hakata bottia vastaan tuon runkosarjan päätösmatsin.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Hyvä homma ettei tarvinnut potkia ketään pois väliaikaisesti. Simulointi tulee kohta, kunhan Detroit saa pelattua nuo kaksi konepeliä pois. Toisin sanoen reilun puolen tunnin päästä!
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kevät tuli aikaisin Washingtoniin, sekä lumi että Neuvirth suli. Pelkällä puolustuspelaamisella ei pitkälle pötkitty ja oikeutetusti 4-0 pataan. Ei voi mitään kun itse ei osaa tehdä maaleja ja kaveri pistää joka helvetin paikasta / puolustuksen virheestä sisään.

Pahin floppaaja Neuvirthin jälkeen oli Schenn, kun kaverista mentiin jatkuvasti vasemmalta ja oikealta ohi. Täysi pujottelukeppi koko jätkä! Washingtonin manageri päästi koko joukkueen vapaalle kuukaudeksi, paitsi Neuvirthin, jolle maksettiin rantaloma Hawaijille ja annettiin kasa rantapalloja mukaan. Schenn puolestaan passitettiin Summasen luistelukouluun.

E: Kiitoksia vielä Detroitin managerille playoff sarjasta, pelit oli yllättävän tasaisia vrt. Runkosarja
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kevät tuli aikaisin Washingtoniin, sekä lumi että Neuvirth suli. Pelkällä puolustuspelaamisella ei pitkälle pötkitty ja oikeutetusti 4-0 pataan. Ei voi mitään kun itse ei osaa tehdä maaleja ja kaveri pistää joka helvetin paikasta / puolustuksen virheestä sisään.

Pahin floppaaja Neuvirthin jälkeen oli Schenn, kun kaverista mentiin jatkuvasti vasemmalta ja oikealta ohi. Täysi pujottelukeppi koko jätkä! Washingtonin manageri päästi koko joukkueen vapaalle kuukaudeksi, paitsi Neuvirthin, jolle maksettiin rantaloma Hawaijille ja annettiin kasa rantapalloja mukaan. Schenn puolestaan passitettiin Summasen luistelukouluun.

E: Kiitoksia vielä Detroitin managerille playoff sarjasta, pelit oli yllättävän tasaisia vrt. Runkosarja

Kiitos itsellesi, oli oikein hyvää puolustamista teikäläiseltä. Ei meinannut millään aueta Detroitin hyökkäyspeli, kun paikat oli vähissä. Matsit mukavan tasaisia!
 

Islandhill

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, USA:n maajoukkue
Calgaryn konetta vastaan voi POFfit pelata, en pääse boksin äärelle tällä viikolla kiireiden takia valitettavasti :( harmin paikka, mutta ensi kaudella sitten uudestaan :)
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Meikäläinen varmaankin lopettanee tämän pelimuodon pelaamisen tähän kauteen.

Tällaiselle pelaajalle, jolle viihdyttävä ja realistinen peli on itse lopputulosta tärkeämpi, tämä liiga ei tunnu olevan kovinkaan mielekästä pelattavaa. Runkosarjassa satunnaiset järkyttävät poke check -mailaviidakot ja jatkuvat rysty-kämmenen hakuyritykset vielä jaksoi katsella siinä mukavien pelien lomassa, mutta playoffeissa meni maku koko hommaan jo ensimmäisestä pelistä lähtien.

Jatkuva poke checkaus ja toistuvalla rysty-kämmenellä värkätyt maalit vaan tappaa ilon pelata näitä pelejä, sillä tällöin peli näyttää aivan järkyttävältä hässäkältä pelaajia kentällä tökkimässä kiekkoa eikä muistuta lähimainkaan nhl-kiekkoa. Olikin melkoista pakkopullaa koittaa jaksaa pelata edes tämä yksi playoff-sarja loppuun.

Kiitokset kauden peleistä ainakin Phillylle, Pensille, Washingtonille ja Bruinsille - oli aina hyviä matseja teitä vastaan! Viihdyttävää ja vauhdikasta hokia kerta toisensa jälkeen. Monia muitakin vastaan varmasti oli, mutta nämä nyt on jääneet päällimmäisinä mieleen.

P.S. Voin mielelläni hoitaa Columbuksen kesän sopimuskuviot, mutta uuden kauden pelaamista epäilen.
 
Viimeksi muokattu:

huoh

Jäsen
Juuh, Rangers jatkoon mukavan pelisarjan päätteeksi. Muistaakseni tein kaksi maalia rusty-kämmen-kombinaatiolla, ja toisessa oli mokke pelaajan hallussa. Pokecheck nillitystä en kyllä ihan allekirjoita, kai tässä pelissä saa kuitenkin puolustaa mahdollisimman hyvin? Sen sijaan mokella avaamiset ja alivoimalla pelinrakentelu jäi itselle vastustajasta mieleen, mutta eipä niilä enää mitään väliä ole. En nyt tiedä onko se sen realistisempaa, jos joka hyökkäyksestä haetaan laukausta patjoihin ja reboundeja-mene ja tiedä, mutta itse pelasin jännittävät ja mielenkiintoiset pelit.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Meikäläinen varmaankin lopettanee tämän pelimuodon pelaamisen tähän kauteen.

Älä lopeta! Uusi kausi ja uudet kujeet, kyllä se vitutus siitä laantuu. Menee itselläkin hommaan mielekkyys jos hyviä tyyppejä alkaa tippumaan liigasta.

Eipä tässä liigassa itselle ole tullut v-mäisiä vastustajia vastaan. Tosin parille managerille olen huomauttanut pelityylistä, mutta ei se nyt niin vakavaa ole :)
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Meikäläinen varmaankin lopettanee tämän pelimuodon pelaamisen tähän kauteen.

Joo älä ihmeessä häivy koska täytyyhän St. Louisin päästä CBJ:n kanssa vaihtomarkkinoille. Kyllä se vitutus laantuu, omalta osalta ainakin uutta kautta odottaa kuin kuuta nousevaa!
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Lehdistötiedoite - Boston Bruins

Kieltämättä täälläkin mietitään jatkoa. Tampa-sarja oli tosi hyvää jääkiekkoa, mutta hallitsin jokaista peliä n. 3 minuuttia ja lauoin 5-10 kertaa enemmän kuin Tampa. Olin siis parempi. Jääkiekossa ei aina parempi voita (huomattu niillä useilla vääryystappioilla runkosarjassa), mutta kyllä mun mielestä paras seitsemästä-sarjassa parempi kuuluu mennä jatkoon. En koe sitä enää omaksi huonoudeksi, jos Lindbäck hyppii kuin mikäkin pelle mun jokaiseen one timeriin, ihan sama mistä ne lähtee. Tai jos Sidney "EA:n koodi" Crosby heittää game ykkösessä alivoimalla jonkun lerppuranteen laidan vierestä melkein kulmasta ja Tuukka "Tumppu" Rask imaisee se putkista.

Tämä saatanan vääryys mikä ei ikinä tunnu loppuvan ja Hekon esille tuomat poketukset+puukäsi yritykset ovat nyt laittaneet miettimään kunnolla. Miksi tuhlaa aikaa tälläiseen? On ollut mukavat kolme päivää tässä kun ei ole tarvinnut kyseistä "jääkiekkopeliä" miettiä.

Runkosarjassa vääryystappiot (tyyliin hallinta ja kudit 8-3min ja 20-5) vituttuvat enemmän kuin tämä tippuminen Tampalle. Pelattiin rehti sarja, kumpikaan ei yrittänyt puukäsiä läpiajossa. Olin hieman parempi, mutta Tampa eteni maalivahdin avulla jatkoon. Se on kiekkoa se. Eri asia on, miksi vitussa Rask imee maaleja ja keskitason Lindbäck on niin huikea. Se on EA:ta se.

Pidetään mietintämyssy päässä ja katsotaan löytyykö kiinnostusta. Ainakin kesän hoidan kunnialla vielä.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kieltämättä täälläkin mietitään jatkoa.
Äläs nyt sinäkään lähde minnekään! Tässä lähtee kohta harkintaan oma mielenkiinto liigaan, jos äijät lähtee pois liigasta.

En pääse PE & LA boxille, eli laitanko tänään myöhään illasta kärpälle komissaarin oikeudet? Missä vaiheessa teillä menee playoffit?
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Äläs nyt sinäkään lähde minnekään! Tässä lähtee kohta harkintaan oma mielenkiinto liigaan, jos äijät lähtee pois liigasta.

En pääse PE & LA boxille, eli laitanko tänään myöhään illasta kärpälle komissaarin oikeudet? Missä vaiheessa teillä menee playoffit?

Juu voit laittaa niin minä simuloin jos nuo ekan kierroksen pelit saadaan pelattua.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Kävin juuri laittamassa Raaka-Arskalle komissaarin oikeudet.

Läntinen konferenssi, koittakaas nyt saada ne pelit pelattua! Toivottavasti olette jo yv:llä sopinut pelien ajankohdat, jos ette niin olisiko korkea aika? Niin ja saa tännekin ilmoitella koska meinaatte pelata, että muutkin tietää missä mennään! Toivottavasti päästään tämän vuoden puolella uudelle kaudelle...
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikä nyt on tilanne muiden joukkueiden osalta? Ehtisikö Calgary pelaamaan maanantaina? Olen läpsytellyt nyt 2 matsia bottia vastaan ja tilanne sarjassa on 1-1, melkoista tervanjuontiahan tämä tietokonetta vastaan pelaaminen on. Jos Calgary pääsee onlineen ennen kuin muut joukkueet ovat saaneet sarjansa pelattua, pelaisin mieluummin ihmispelaajaa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös