Xbox 360: NHL 10 Liigakarsinnat™ (Season 2)

  • 2 396
  • 25

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
On aika "kevään" ratkaisupelien! Nyt on tosipaikka kyseessä, sillä panoksena on paikka NHL 11-taivaassa. Neljä kuudesta karsijasta saa liigapaikan.

Karsijoiden lista on tässä:
Chicago Blackhawks - masa-66 (isomaha990) (liigan 9.)
Phoenix Coyotes - Hypodermic (john penaali) (liigan 10.)
Edmonton Oilers - Jääkaappi (Jkaappi) (divarin 1.)
Florida Panthers - TurtleDef (lutsero) (divarin 2.)
Minnesota Wild - Mikke11 (Massz0) (divarin 3.)
Buffalo Sabres - Navy62 (Viltzup) (divarin 4.)

Sanokaa suoraan, jos on ongelmia, kuten Xbox Live Goldin puute, vähäinen kiinnostus etc, niin katsotaan tarvitaanko edes mitään karsintoja pitää.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ilmeisesti yksinkertainen sarja?

Ja tätä vartenhan olen pitänyt pitkän tauon ja nyt on sitten patterit varmasti ladattu tulevia koitoksia varten! Hah.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Semmonen pikku korjaus että isomahan ja meikäläisen joukkueet on tuossa aloituspostauksessa väärin päin.

edit: Liigaan liitytty. Ehtisikö joku ottamaan peliä lauantaina tai sunnuntaina aamu - klo 14 välillä? Muina aikoina ei oikein ehdi pelata, tai sunnuntai-iltana ehkä. Laittakaa yv:tä jos onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Chi-Min 1-0. Minnesotan pelaaja veti viime minuuteilla tolppaan. Pientä lagaamista muutamassa kohtaan

Olihan tuo Niemi muutamassa kohdassa mies paikallaan. Ja sitten toki se ikävä tolppa loppuun. No ei voi mitään, GG.

Seuraava peli olisi jo kannattavaa voittaa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ne jotka eivät ole vielä Phoenixia kohdanneet, laittakaa yv:tä ja ehdottakaa ennakkoon jotain tiettyä päivää ja kellonaikaa pelille. Esimerkiksi huomenna maanantaina sopinee mihin aikaan vain.

Lähden keskiviikko-iltana viikon ulkomaan reissulle eli mikäli en ennen tuota saa karsintapelejä pelattua, menee tässä vielä (ainakin) parisen viikkoa...

edit:

Phoenix aloitti karsinnat ihan kohtalaisesti. Kahdesta pelistä tuloksena kaksi niukkaa voittoa.

Phoenix @ Buffalo 2-1 so.
Phoenix @ Chicago 2-1

Molemmat pelit oli tiukkoja ja etenkin Buffalo-matsissa olin jotenkin ihan jäässä, nuo rankkarit nyt on sitten ihan tuuripisteitä, kiinnostus nolla. Chicago sai vielä 2-1 kavennuksen aikaan reilu 10s ennen loppua halvalla tavalla ja tuonkin jälkeen onnistuin melkein sössimään kaverille vielä 2-1 hyökkäyksen mutta onneksi ei enää tasoihin kaveri päässyt.

Kiitos peleistä!
 
Viimeksi muokattu:

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Buffaloa vastaan hoidetaan karsintapeli huomenna puoliltapäivin alta pois. Ehtisikö joku muu huomenna pelaamaan? Mikäli näin on, laittakaa yv:tä ja ehdottakaa jotain kellonaikaa.

Lähden keskiviikko-iltana viikon ulkomaan reissulle eli mikäli en ennen tuota saa karsintapelejä pelattua, menee tässä vielä (ainakin) parisen viikkoa...

edit:

Phoenix aloitti karsinnat ihan kohtalaisesti. Kahdesta pelistä tuloksena kaksi niukkaa voittoa.

Phoenix @ Buffalo 2-1 so.
Phoenix @ Chicago 2-1

Molemmat pelit oli tiukkoja ja etenkin Buffalo-matsissa olin jotenkin ihan jäässä, nuo rankkarit nyt on sitten ihan tuuripisteitä, kiinnostus nolla. Chicago sai vielä 2-1 kavennuksen aikaan reilu 10s ennen loppua halvalla tavalla ja tuonkin jälkeen onnistuin melkein sössimään kaverille vielä 2-1 hyökkäyksen mutta onneksi ei enää tasoihin kaveri päässyt.

Kiitos peleistä!

Phoenix-Chicago 2-1. Ei kulkenu itselläni/joukkuellani missään vaiheessa. Kaveri sai kiekon karvaamalla todella helposti. Tuntui että aina kun sai tökättyä kiekkoa tai taklattua vastustajan kaveri niin kiekko liuku aina seuraavalle kaverille. Muutenkiin pelaajat tuntui ihmeen jäykiltä, tosin saattoi vain johtua että olin itse huono. Ainsaitut pisteet Phoenixille, vaikka halvalla tavalla tuli maalit omaan päähän (Tosin Chicagon maali oli vielä halvempi!)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaippa muuten tänänkin pitäis joku deadline asettaa(?), niin että jos johonkin tiettyyn pisteeseen mennessä on pelejä pelaamatta niin se on ns. voivoi.

NHL 11 saapuu kauppojen hyllylle jo kuukauden päästä (muistaakseni), joten itse ainakin ajattelin pistää tämän NHL 10:n piakkoin myyntiin ja keskittyä hetken testaamaan uuden pelin demoa ja sitten odottamaan kokoversiota postiluukusta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix @ Edmonton 4-1

Hyvin siis jatkuu Phoenixin karsintataival kohti NHL 11 -taivasta. Oli kyllä pääosin erittäin mukava peli kun kaveri pelaa peliä joka näytti jääkiekolta eikä pelkkää saman maalikikan hieromista tms. Ei olis esim. tasuri missään nimessä ollut vääryys vaan itselläni meni aika hyvällä prosentilla maalit sisään, tosin kerran 20cm päästä maalista onnistui pelaaja vetämään tyhjistä tolppaan. :P

Koskas Mikken Minnesota ehtis pelaamaan? Laitahan yv:tä koska sopis. Tänään voin pelata koska vaan jos ehdit.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix pois linjoilta taas pe-su.

Onko tässä nyt jotain deadlinea jolloin pistetään sarja poikki? Että saatais jotain järkeä tähän hommaan kun NHL 11 pukkaa pian.

edit: Tuo masan ehdottama kuun loppuun -deadline on ihan sopiva imo.
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Imo tämän vois napsaista jo poikki, kuten masa tuota 31.8. deadlinea ehdotti - joka siis oli eilen. Eiköhän tässä ois pitänyt olla ihan tarpeeksi aikaa pelata... Itsekin olen ollut parisen viikkoa yhteensä reissun päällä mutta sain pelit pelattua. Turtledef/lutsero ei taida olla edes vielä liittynyt liigaan...
 

Navy

Jäsen
Imo tämän vois napsaista jo poikki, kuten masa tuota 31.8. deadlinea ehdotti - joka siis oli eilen. Eiköhän tässä ois pitänyt olla ihan tarpeeksi aikaa pelata... Itsekin olen ollut parisen viikkoa yhteensä reissun päällä mutta sain pelit pelattua. Turtledef/lutsero ei taida olla edes vielä liittynyt liigaan...

Joo voisi pistää jo poikki minunkin mielestäni.
Mikä on pistetilanne? Minulla ei ole mahdollisuutta sitä tarkistaa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Löytyykö täältä halukkaita perustamaan uuden liigan ja divarin kunhan NHL11 ilmestyy? Ite palailen työreissulta vasta lokakuun alkupuolella joten voitais vasta silloin aloittaa uudet liigat/divarit niin sais kaikki vähän rauhassa tutustua uuteen peliin. Muutenkin oikeastaan oma aika mennee hyvin pitkälti EASHL:n parissa ainakin alkuun.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Löytyykö täältä halukkaita perustamaan uuden liigan ja divarin kunhan NHL11 ilmestyy? Ite palailen työreissulta vasta lokakuun alkupuolella joten voitais vasta silloin aloittaa uudet liigat/divarit niin sais kaikki vähän rauhassa tutustua uuteen peliin. Muutenkin oikeastaan oma aika mennee hyvin pitkälti EASHL:n parissa ainakin alkuun.

Mä melkein voin laittaa liigan pystyyn, mutta tuossakin olis ideaa, että odotellaan tuonne lokakuun puolelle liigan/divarin aloitus. Varmaan kaikki haluu ensin tutustua tekeleeseen.

Tai voihan sen tietysti laittaa pystyyn ja vetää ensimmäisen "kauden" pidemmällä aikavälillä?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tai voihan sen tietysti laittaa pystyyn ja vetää ensimmäisen "kauden" pidemmällä aikavälillä?

Ei tuokaan huono idea. Kyllähän tohon runkkariin voi laittaa esim. jonku kuukauden pitusen deadlinen tai jotain sinne päin. Uskon muutenki et aika moni haluaa näin alkuun pelailla muitaki pelimuotoja eikä välttämättä aikaa riitä liigapeleihin niin hyvin.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tuokaan huono idea. Kyllähän tohon runkkariin voi laittaa esim. jonku kuukauden pitusen deadlinen tai jotain sinne päin. Uskon muutenki et aika moni haluaa näin alkuun pelailla muitaki pelimuotoja eikä välttämättä aikaa riitä liigapeleihin niin hyvin.

Itseäni nämä liigapelit on aina kiinnostaneet kovasti joten olen sillä kannalla että ei muuta kuin heti kärkeen liiga pystyyn pitkällä aikatähtäimellä tai sitten joku "kaljaliiga". On nuo kuitenkin pääsääntöisesti parempia pelejä kuin random online-matsit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös