Xbox 360: NHL 10 Divari™ (Season 2)

  • 14 068
  • 242

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ei olis kellään halua vaihtaa joku kolmossentteri joko Chris Clarkiin tai Kristian Huseliukseen. Siis sellainen sentteri, joka osaa myös aloittaa. Sen jälkeen saisin vähän pelivaraa nuihin muihin neuvotteluihin. :) Pistäkää tarjouksia tulemaan!
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TB 0-2 CAR

Hemmetti kun tiukkaa vääntöä oli tämäkin. Hirveästi ei maalipaikkoja ollut kummallakaan mutta harmittavasti pääsi Carolinan hyökkääjä, kuka olikin, luikertelemaan parin pakin välistä ja tekemään johtomaalin. Kolmannessa oli pari hyvää paikkaa tasoittaa mutta ei ja muutama sekunti ennen loppua 2-0 tyhjiin. Jouduin avaamaan oven siinä ekassa erässä ja pelikatko ei riittänyt joten kiitoksia kun et tehnyt maalia sinä aikana kun olin poissa boxilta!

TB 4-1 DET

Vajaa pari erää oli todella tasaista mutta toisen erän lopun 3-1 maalin jälkeen helpotti eikä Detroit päässyt enää iholle. Ei ollut Detroitin maalivahdilla (en nyt huomannut kumpi oli) ihan paras päivä kun 3 maaleista taisi tulla rannareilla tai snapshoteilla suht kaukaa. Tai lähinnä sijoittumisessa oli sen verran feelua että jäi tilaa ylänurkkiin kun yleensä veskat aika hyvin tuollaiset napsii. Kiitos pelistä Daywalker75!

EDIT:

TB 0-1 NYR

Ei vittu mikä peli. Itsellä muutama tolppa ja noin 10 "varmaa" paikkaa mutta kun ei uppoa niin ei. Onnittelut voitosta, sitkeää puolustusta Rangersilta.
 
Viimeksi muokattu:

Pelisilmä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Tampa Bayta vastaan oli uskomatonta vääntöä. Kovasti olin helisemässä välillä. Lopussa pari paikkaa missasit ja pääsin laittamaan 0-2 tyhjiin. Aika tukkosta oli. Huomasin tosiaan, että poistuit paikalta hetkeksi joten annoin pelin olla paikoillaan. Reilua sanoisin. :)
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Ja loistavat otteet jatkuu...

Canadiens-Red Wings 2-3
-Koko pelin ajan olin jyrän alla, lukemat mairittelevat kyllä minua. Onnekseni Halak & Price pelasi mahtavan pelin, eikä lukemat venähtäneet pahemmiksi. Täytyy kyllä olla ylpeä tästä 2-3-1 saldosta, niin paljon paskempi olen ollut joka pelissä. Eikä minua mikään nouseminen edes kiinnosta, kunhan nyt olen kahdenkymmenen parhaan joukossa tässä sarjassa.

Älähän nyt. Kolmas erä oli suurta tuskaa..
1-3 tilanteessa ajattelin, että tämä peli on taputeltu minulle, mutta Canadiens pääsi alivoimalla, ei edes vaarallisen näköiseen, 2-1 hyökkäykseen ja tuikkasi häkin. Peli kääntyi siinä vaiheessa vastustajalle ja lähes koko kolmas erä kyllä oltiin minun päässä. Viimeiset minuutit oli sitten täyttä trilleriä ja sain kuin ihmeen kaupalla säilytettyä voiton..
Kiva peli, kiitos!

Sitten, kaivattaisiin vasenta laitahyökkääjää. Kätisyys right ja nopeat jalat. Ei tarvitse olla mitenkään tekninen kaveri, kunhan vaan jaksaa polkea niin helvetin kovaa. Vaihdossa olisi tarjolla: Johan Franzén ja Drew Miller. Muitakin hurreja voitte havitella.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
TB 0-2 CAR
TB 4-1 DET

Vajaa pari erää oli todella tasaista mutta toisen erän lopun 3-1 maalin jälkeen helpotti eikä Detroit päässyt enää iholle. Ei ollut Detroitin maalivahdilla (en nyt huomannut kumpi oli) ihan paras päivä kun 3 maaleista taisi tulla rannareilla tai snapshoteilla suht kaukaa. Tai lähinnä sijoittumisessa oli sen verran feelua että jäi tilaa ylänurkkiin kun yleensä veskat aika hyvin tuollaiset napsii. Kiitos pelistä Daywalker75!
Joo, löpsähti peli jotenkin ihan totaalisesti. Yleensä tämä minun taktiikka, kilpparipuolustus, pettää siinä, että se antaa tulla älyttömän lähelle maalia. Pakit vetäytyy niin lähelle maalia, että hyväkätinen vetäjä kyllä tekee niistä maalin. Sitten kun lennossa rupeaa nostamaan puolustusta ja karvausta niin vituksihan se menee. Ei mitään, oli viihdyttävä peli, kun sinä et ole niitä "kulmanyhjääjiä".. Kiitti myös sinne!
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
MIN 5 - 2 BOS

Aluksi tiukka vääntö, joka sitten kolmannessa kääntyi lopulta Minnesotalle. Yksi maali puhtaasti Bostonin puolustusnukahduksen piikkiin, mutta eipä tuolla erolla jäänyt mitään jossiteltavaa. Bostonin päähän nähtiin myös yksi kenttämestarin erikoinen, jonka vastustaja reilun pelin hengessä hyvitti ottamalla molarin pois yhden osuman ajaksi. Kiitokset pelistä!

BOS 0 - 1 MON

Tiukka matsi Kimifania vastaan, joka ratkesi sitten yhteen maaliin, jossa pitkälti omista koostuneen maskin takaa ammuttu veto yllätti Raskin. Bostonin maalinteko ei vaan toiminut, johon yhtenä isona vaikuttajana poikittaissyöttöjä kovalla prosentilla katkonut Montreal-puolustus. Jännitys säilyi loppuun asti, kiitokset vastustajalle!

Näiden tappioiden myötä Boston vetäytyy juhannustauolle rillaamaan ja ottamaan hiivaa, jäille paluu näillä näkymin sunnuntai-iltana.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TB 1 - 2 FLO ja

Pahasti näytti että Walkerin oma maali (huitaisi kiekon maaliin veskan edessä) jäisi Floridan voittomaaliksi mutta lopussa sain jotenkin pidettyä kiekon hyökkäysalueella ja Ryan Malone tälläsi tasoihin ajassa 19.29. Jatkoajalla ATK-pelaaja huitoi jäähyn ja Florida pääsi ylivoimalle. McCabe sitten tälläsi voittomaalin viivalta ja kokonaisuudessaan ihan ansaittu voitto TurtleDefille. Kiitoksia vaan hyvästä pelistä!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Floridalle pistetty treidipakettia. Toivottavasti paketti kelpaa sellaisenaan. Yksi korkea-arvoisempi tänne ja kolme korkea-arvoista pelaajaa sinne.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
4-3-2 - Kurssin kääntämiseksi olin Trashersin kanssa kaupoilla, ja jengistä ulostettiin pahimmat edarit veke.

Andrei Kostitsyn <-> Maxim Afinogenov
Jaroslav Halak <-> Ondrej Pavelec
Dominic Moore <-> Rich Peverley
Andrei Markov <-> Pavel Kubina

Voittoputki haussa.

edit. Niin kuinka isolla porukalla noita liigakarsintoja sit pelataan? Top -3/5/8?
 
Viimeksi muokattu:

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jos oikein tulkitsin niin tuolla olisi pari jengiä vielä vapaana. Änärin pelaamisesta on jo sen verran taukoa, että maistuisi joku jatkoaika-sarja taas. Höntsäilin pari liigaa + olympiaturnauksen, joten kuviot on aika tuttuja. Sopivan lyhyt yksinkertainen sarja kuulostaa sopivalta, ja tuo treidimahdollisuus on itselle mukava uusi tuttavuus. Jos vielä hieman jälkijunassa sopii ilmottautua niin voisin lähteä mukaan kinkereihin joukkueella Toronto Maple Leafs.
Juhannuksena en istu boksin ääressä mutta muuten olen kyllä linjoilla usein ja pelaan varmasti pelini loppuun.

GT: MaholaJJ
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
4-3-2 - Kurssin kääntämiseksi olin Trashersin kanssa kaupoilla, ja jengistä ulostettiin pahimmat edarit veke.

Andrei Kostitsyn <-> Maxim Afinogenov
Jaroslav Halak <-> Ondrej Pavelec
Dominic Moore <-> Rich Peverley
Andrei Markov <-> Pavel Kubina

Voittoputki haussa.

edit. Niin kuinka isolla porukalla noita liigakarsintoja sit pelataan? Top -3/5/8?

Heitäppä Peverley samantien tänne. Kristian Huselius ja Chris Clark nyt ainakin ovat saatavilla. Voimme neuvotella muistakin.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
^Jooh kattellaan tossa illemmalla noita treidejä kun pääsen duunista, t. Konttorirotta
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Tai Påhlsson+Huselius+Hejda <-> Cogliano+Gagner+joku paska pakki(Strudwick?)?

Laitoin ehdotuksen..

Edmonton etsii edelleen rightin laitahyökkääjää, sekä puolustajaa! Vaihdossa on tarjota Comrie (83) ja Moreau (80), sekä puolustajista lähes kuka vain.

EDIT: Comrie vaihdettu Hejdukiin! Vielä se rightin puolustaja jostain!
 
Viimeksi muokattu:

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Huhuillaanpa nyt uudestaan. Mikä tilanne on, eli pääseekö vielä jälkijunassa mukaan peleihin?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Huhuillaanpa nyt uudestaan. Mikä tilanne on, eli pääseekö vielä jälkijunassa mukaan peleihin?

Huutelen tässä liigan puolelta, mutta ainakin näyttäisi olevan tilaa parin joukkueen verran. Ahkeralla tahdilla varmasti saa muut kiinni. Miten lie divarissa pelit alkaneet, montako ahkerimmilla on tähän mennessä alla?
 
Viimeksi muokattu:

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kokeillaan uudestaan:

Coloradolle pistetty treidipaketti, LA:lle Kovalev <-> Frolov.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Hyvän aloituksen omaava sentteri olisi vielä hakusessa, mutten joukkue on valmis. Jos jollain on sentteriosastolla liikaa miehiä, niin ehdotelkaahan jotain.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Must win, part III

Sabres @ Canadiens 0-3
-Pientä lagia oli kahdessa ensimmäisessä erässä, mutta onneksi parani kolmanteen, eikä muutenkaan nyt ihan diashowta ollut. Kolmatta erää ehdittiin pelata vain 10sek, kun Cammaleri lämäs lähietäisyydeltä Canadiensin johtoon. Tämän jälkeen jouduin aikamoisiin ongelmiin jäähyjen kanssa, mutta onneksi tästä selvittiin, ja vikalla minuutilla sain veilä kaunisteltua numeroita.

Kolmas pakkovoitto putkeen. Perkele kun olisi edes yhden noista katsatrofi -tappioista hoitanut himaan, mutta ei...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös