Xbox 360: Jatkoajan NHL 09 MM-turnaus

  • 19 079
  • 202

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Turnauksella on nyt luotu Live-liiga:

Liigan nimi: Jatkoajan MM
Lyhenne: JMM
Salasana: jatkismm
Max käyttäjiä: 16
Pelejä: 3
Pleijarit: Ei ole
Pelinopeus: Tavallinen
Säännöt: Kansainvälinen
Luodut pelikuviot: Käytössä

Live-liigan sarjataulukkoa ei tosiaan tule tuijottaa. Liigan kautta on vain helpompi sopia otteluista ja se on ainoa tapa nostaa reservistä pelaajia pelaavaan joukkueeseen. Keskinäisiä otteluita on mahdollista pelata kolme, kyseinen ominaisuus on pudotuspelejä varten.

Lukaiskaa liigan säännöt ketjun ensimmäisestä viestistä. Muistakaa ilmoittaa ottelun tulokset web-lomakkeen kautta. Ellette muuta sovi, niin ottelun kumpikin osapuoli ilmoittaa tuloksen. Pyrin lisäämään tulokset tietokantaan aina päivän päätteeksi.
 
Viimeksi muokattu:

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Muuten loistava systeemi ja järjestely, mutta eikö tuota pelinopeutta voisi nostaa pykälällä?

Illemmalla Livessä.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Muuten loistava systeemi ja järjestely, mutta eikö tuota pelinopeutta voisi nostaa pykälällä?

Illemmalla Livessä.
Kyllähän tuota pelinopeutta tuli mietittyä, mutta päädyin tavalliseen. Nythän nopeuserot esimerkiksi B-lohkon Venäjän ja Ranskan pelaajien välillä ovat aika suuria, ja en tiedä mitä vaikutuksia pykälää nopeammalla tasolla olisi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut aloittaa pelaamisen huomenna. Tänään en valitettavasti pääse pelailemaan Liveen.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Itse en ole änäriä vähään aikaan pelannut, joten onko jonkinlaisia maaleja mitä ei saa tehdä ?
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Eikös tuossa voisi pelata harjoitusotteluita muita liigassa olevia vastaan? Siis niitä, jotka eivät ole lohkossasi.

Ajattelin vaan että, olisi kiva testailla erilaisia kokoonpanoja jne.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Eikös tuossa voisi pelata harjoitusotteluita muita liigassa olevia vastaan? Siis niitä, jotka eivät ole lohkossasi.

Ajattelin vaan että, olisi kiva testailla erilaisia kokoonpanoja jne.

Jokaista vastaan voi halutessaan pelata ainakin yhden harjoitusottelun. Pudotuspelejä varten tulee kuitenkin varata se yksi keskinäinen ottelu. Sarjataulukot ja tilastot ovat nyt nähtävissä osoitteessa http://www.dotodemo.com/

BrendanShanahan kirjoitti:
Itse en ole änäriä vähään aikaan pelannut, joten onko jonkinlaisia maaleja mitä ei saa tehdä ?

Jos ne maalin takana pyörimiset --> vippi etukulmaan jätetään väliin, niin mulla on ok.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos ne maalin takana pyörimiset --> vippi etukulmaan jätetään väliin, niin mulla on ok.

Asiahan ei mulle kuulu, mutta etukulmaan uppoaa nyt päivityksen jälkeen niin heikosti ettei sitä mitenkään voi laskea bugimaaliksi. Sen sijaan bugirannari elää ja "veska-sivusta-kyljelleen" toimii edelleen.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Asiahan ei mulle kuulu, mutta etukulmaan uppoaa nyt päivityksen jälkeen niin heikosti ettei sitä mitenkään voi laskea bugimaaliksi. Sen sijaan bugirannari elää ja "veska-sivusta-kyljelleen" toimii edelleen.

Miten tällaisia maaleja voi välttää, ettei ole väärin tehty? Mikä on bugirannari? Mikä on "veska-sivusta-kyljelleen"? En ole pelannut tätä(kään) änäriä puhki maalikikkoja etsien.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Miten tällaisia maaleja voi välttää, ettei ole väärin tehty? Mikä on bugirannari? Mikä on "veska-sivusta-kyljelleen"? En ole pelannut tätä(kään) änäriä puhki maalikikkoja etsien.

Tuota samaa olen itsekkin miettinyt, eli mitä nuo "bugimaalit" oikein on?

tänään illemmalla livessä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Bugimaalit:

Veska kyljelleen ja kiekko maaliin: Pelaaja luistelee sivulta, hivenen maalin takaa maalin kulmalle. Veska vetää kyljelleen, ja on helppo vetää kiekko tyhjään maaliin.

Bugirannari: ns. kärkirannari yläkulmaan. Vaikea selittää, jos ei tiedä yhtään mistä puhutaan.

Vanhanaikainen: Lasken bugimaaliksi kun jotkut hakevat sitä todella usein, ja uppooaa tosi kovalla prosentilla.

Eli kun näitä välttelee, ei pitäisi tulla sanomista.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Bugimaalit:

Veska kyljelleen ja kiekko maaliin: Pelaaja luistelee sivulta, hivenen maalin takaa maalin kulmalle. Veska vetää kyljelleen, ja on helppo vetää kiekko tyhjään maaliin.

Bugirannari: ns. kärkirannari yläkulmaan. Vaikea selittää, jos ei tiedä yhtään mistä puhutaan.

Vanhanaikainen: Lasken bugimaaliksi kun jotkut hakevat sitä todella usein, ja uppooaa tosi kovalla prosentilla.

Eli kun näitä välttelee, ei pitäisi tulla sanomista.

Kiitoksia näistä.

Pari kertaa olen livessä törmännyt tuohon "Bugirannariin".

Itseasiassa en ole edes tiennyt että tässä pelissä voi tehdä vanhanaikaisiakin.. :)
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mixu82 pätkäskö sul ea:n servut?

En nimittäin ainakaan minä lähteny kesken mihinkään. Noo reenimatsiks aika selvää jälkeä oli tulossa :D Ei vittu tulee pitkä turnaus kazakeille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut linjoilla Kanadan pelin jälkeen.

Palataan siis asiaan tuolloin.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
C-lohkolaisia kaivattas vähä paikalle että voitas alotella tosipelit :D. Noh, mikäs kiire toisaalta, onhan tässä aikaa..

Niin ja siitä lomakkeen täyttelystä, onko haitaksi jos niitä tulee samasta matsista kaksi vai olisiko asiasta sovittava erikseen ennen matsia vastustajan kanssa? Tuumailin tuossa eilissäpäivänä että jonkinlainen "herrasmiessopimus" voisi ehkä auttaa asiaa, siis jos vaikka aina kotijoukkue lähettäisi otteluraportin. Siinä vaan tulisi mahdollisesti sellasta ongelmaa, että jossei aina pääsekkään lähettämään sitä eteenpäin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitäs kun se kysyy jotan salasanaa tuossa lomakkeen alaosassa? Lomakkeen täytin ja lähetin, ilman salasanaa. En tiedä menikö perille (Tsekki-Suomi 0-6).
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mitäs kun se kysyy jotan salasanaa tuossa lomakkeen alaosassa? Lomakkeen täytin ja lähetin, ilman salasanaa. En tiedä menikö perille (Tsekki-Suomi 0-6).

Salasana on sama kuin Live-liigassa ja tulokset tulevat perille ilman salasanaakin. Tarkistelen tuolla, ettei kukaan pääse tekemään kiusaa. Eihän tuo mikään pomminvarma tapa ole, kun pienellä vaivalla salasanan löytää tästä ketjustakin
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Mixu82 pätkäskö sul ea:n servut?

En nimittäin ainakaan minä lähteny kesken mihinkään. Noo reenimatsiks aika selvää jälkeä oli tulossa :D Ei vittu tulee pitkä turnaus kazakeille.

Juu, ei mulla pätkässy kyllä, mutta eipä siinä. Helposti tuntu kazakstanin mokelle menevän vähä vaikka mistä veti. :) Saas nähä, millaista peliä se on kovempia joukkueita vastaan.

Itävalta on puolen tunnin päästä linjoilla, jos C-lohkosta joku haluaa ottaa matsin. Toki voin pelata harkkamatsin ketä tahansa vastaan, mikäli omasta lohkosta ei vastustajaa silloin löydy.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Itävalta on puolen tunnin päästä linjoilla, jos C-lohkosta joku haluaa ottaa matsin. Toki voin pelata harkkamatsin ketä tahansa vastaan, mikäli omasta lohkosta ei vastustajaa silloin löydy.
Mikäli Lord Eikka tai Amsre on liveen menossa niin ilmotelkaa ketjussa niin voin tulla ottamaan matsin.
Kohta käy kyllä harkkamatsikin, mikäli B-lohkolaisia ei näy.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut harkitsee vahvasti liigasta eroamista. Jos en Kanadan ykkösmiehistöllä jotain Kazakztania voita, en kuulu tähän liigaan.

Hyvin pelasi McJokke, eipä sillä.
 

MDK

Jäsen
Allekirjoittanut harkitsee vahvasti liigasta eroamista. Jos en Kanadan ykkösmiehistöllä jotain Kazakztania voita, en kuulu tähän liigaan.

Hyvin pelasi McJokke, eipä sillä.

Äläs nyt. Olin itse Slovakialla paikoin helisemässä Kazakkien kanssa ja vain Budajin paraatipelastukset pelastivat lopussa. Oli selvää et Kazakstanin puikoissa oli paljon allekirjoittanutta parempi pelaaja.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
No niin, kisat on avattu myös Itävallan osalta. Ruotsi kaatui 4-3 kovan väännön jälkeen, jossa maaleja tehtiin vuorotahtiin ja voittomaali napsahti vasta viimeisellä minuutilla. Kiitokset pelistä!

Iso kaukalo tuo todellisen haasteen erityisesti puolustuspeliin, koska tilaa on huomattavasti enemmän, jolloin itsensä tilanteesta ulos pelaaminen riittää pienikin virhearvio.

Alkulohkon toisessa pelissä vastaan tuli Latvia, joka kaatui lukemin 6-1. Latvia teki kyllä ekassa erässä hienon sommitelman kavennusmaalissa, kun kiekko liikkui nätisti mieheltä toiselle ja lopulta sai laittaa tyhjiin. Itävalta rankaisi kaikista kolmesta ylivoimastaan, kun taas Latvia hyödynsi yhden kuudesta mahdollisuudestaan ja päästi yhden av-maalinkin. Kiitokset tästäkin pelistä ja tsemppiä jatkoon!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös