XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

  • 25 461
  • 350

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut päivystää livessä. Muutama oli paikalla, mutta yllätys yllätys pelaavat BAP:ia. Huoh.

Jos en heti vastaa niin uutta kutsua tai viestiä kehiin, pelailen tässä koneella samalla odotellessani.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Formulat katsottu ja pisteautomaatti on taas online.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sama. Porukka taitaa taas vaihteeksi vaan pelailla BAP:pia, huoh...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse en ainakaan BAP:ia pelaa, vaan EASHL:ää. Se nyt vaan on ihan jumalattomasti parempi pelimuoto.

No mikä perkele onkaan. Ois vaan kiva kun porukka pelais joskus myös tätä liigaa, saatais loppuun ennen 2020 vuotta...
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
myöhemmin online, kun saan uusia pattereita ohjaimeen..

pitäs vaan hommata ne akut, ni ei tarttis aina noista pattereista huolehtia..
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sarjakolmoselta 3 kertaa pataan. Ei auttanut vaikka kolmanteen peliin pisti etanaa hitaamman kakkosmoken maaliin.

Plääh.

Pelaan lisää varmaan taas huomenna. Loppupäivä/-ilta/-yö varattu.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sarjakolmoselta 3 kertaa pataan. Ei auttanut vaikka kolmanteen peliin pisti etanaa hitaamman kakkosmoken maaliin.

Plääh.

Pelaan lisää varmaan taas huomenna. Loppupäivä/-ilta/-yö varattu.

Jeps, ei ihan paras päivä ollut Ipan veskoilla. Vika peli meni jo tiukille, mutta siinäkin taisi mun yks maali mennä suht helposti Leinosen(?) selän taakse.

Kiitos peleistä!
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Jeps, ei ihan paras päivä ollut Ipan veskoilla. Vika peli meni jo tiukille, mutta siinäkin taisi mun yks maali mennä suht helposti Leinosen(?) selän taakse.

Kiitos peleistä!

No ei kyllä Luulajan veskatkaan ihan tulessa olleet ja tulihan todettua kuinka Mikko Pukkaa vietiin kuin tiskirättiä, niin hanskat kädessä kuin myös ilman hanskoja.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No ei kyllä Luulajan veskatkaan ihan tulessa olleet ja tulihan todettua kuinka Mikko Pukkaa vietiin kuin tiskirättiä, niin hanskat kädessä kuin myös ilman hanskoja.

Totta. En tiedä mistä moinen, mutta jotenkin tuntui takatukilla menevän paikasta kuin paikasta sisään. Ja sitten vielä nuo päähänlyöntikilpailut. Enpä ole ennen yhdellä iskulla pudottanut vastustajaa. No tsekithän ovat tunnetusti kovia nyrkkisankareita... :)

Kiitoksia sinnekin peleistä!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut livessä. Pistin äsken Pumzorille ja Bluesille kutsun peliin, mutta erosikin liigasta. Yksi paikka siis liigaan auki ja Bleg vapaana.
 

Mige

Jäsen
Allekirjoittanut livessä. Pistin äsken Pumzorille ja Bluesille kutsun peliin, mutta erosikin liigasta. Yksi paikka siis liigaan auki ja Bleg vapaana.
Joo, pitänyt pari päivää tässä nyt jo erota liigasta ja päätit sitten antaa kuolinavustusta. ;)

Blues on tosiaan vapaana siellä, ei vaan riitä mielenkiinto tohon pelimuotoon.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ässiä vastaan pari hyvää peliä. Ensin Tappio rankkareissa ja perään tiukka voitto normiajalla, johdin jo 3-0 ja tuli hyvä olo. Parin sentin päässä taisi olla tasoitus...
 

Schadowan

Jäsen
Pari matsia tuli tossa pelattua.
Amsrea vastaan ihan tiukka peli, jonka hävisin 1-2. Varmaan paras matsi mitä olen Amsrea vastaan tässä liigassa pelannut, mutta kaveri laitto viivalta näteillä lämäreillä pari maalia, hyvä matsi.
MetalPersettä vastaan toinen matsi, joka oli pitkään 1-0 tilanteessa, mutta sain sitten momentumit tokan erän loppuun ja pari maalia siinä sitten.
Kiitos peleistä!
 

Matsku

Jäsen
Amsrea vastaan ihan tiukka peli, jonka hävisin 1-2. Varmaan paras matsi mitä olen Amsrea vastaan tässä liigassa pelannut, mutta kaveri laitto viivalta näteillä lämäreillä pari maalia, hyvä matsi.
Kiitoksia vaan itelles! Oli joo hemmetin kiva peli. Koitin välillä pyörittää hyökkäyspäässä, mutta kun ei vaan löytynyt tilaa, niin päätin laukoa pakeilla b-pisteiden välistä ylös ja kakshan niistä uppos. Sua ja mm. OskariB:tä vastaan on pirun kiva pelata, kun joutuu ihan tosissaan keskittymään omassa päässä, kun molemmat on pirun taitavia ja rankasee aika varmasti hyvistä paikoista.

Oli muuten pikkusen nopeatemposempaa se ranked-matsi änärijengeillä, mikä pelattiin ton jälkeen vastakkain. :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittaneelle tänään turha pistää kutsuja ainakaan ennen 00:00. Pari toisen liigan peliä saatan pelata netissä ja sitten pidänkin tauon kun varmaan 10 peliä tänään jo tullut pelattua. + toki ManU:n peli tulee.
 

Schadowan

Jäsen
Sarjakärjeltä pataan 1-2. Aika samanlaista kuin Amsrea vastaan, annan pari eteen ottelun alussa ja kavennan joskus minuutti ennen loppua. Ekassa erässä ihan yössä, toka ja kolmas meni jo vähän paremmin. Kaverilla selkeesti laadukkaammat vedot kun mulla ja ite siirtelen kiekkoa ihan liikaa. Noo, kaippa se tästä.
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Ei tuu voittoa, vaikka päällään seisoisi..

Vimpelin Färjestadilta 3-2 turpaan JA:lla.

Jatkoajalla sain kiekon fbk:n veskan taakse, mutta tuli kahden tolpan kautta ulos ja seuraavasta hyökkäyksestä vimpeli teki voittomaalin..
 

Schadowan

Jäsen
Jargonizeria vastaan pari matsia. Eka oli ihan tiukka, ensimmäistä kertaa oma veskari oikeen hörppäs tässä liigassa. Steen laitto siniviivan jälkeen sellasen puolilöysän lämärin av:lla ja peli siitä tasoihin. Rankkareista sitten voitto tällä kertaa. Toka oli vähän selvempi, tosin vastustaja tais lopettaa pelaamisen jossain välissä.
 

Schadowan

Jäsen
Totaa, laitetaanko manuaalipleijarit pystyyn? Pelejä tulee about 2-3 nyt päivässä maksimissaan, joten eipä tuossa taida sarjataulukko paljoa muuttua enää. Ja tosiaan OTP verottaa näitä pelejä tietty aika paljon.

Monen jengin pleijarit? 8? Voisi olla ihan ok mielestäni. Jos siis otetaan mukaan jengit jotka ovat pelanneet vaikka vähintään 15 peliä ja lasketaan piste/peli jokaselle jengille. Ei ole nimittäin järkeä, että joku Amsre on 8., koska on hävinnyt vain yhden matsin koko liigassa. Toki voidaanhan sitä ottaa pleijareihin enemmänki jengejä mukaan, ihan miten vaan.

Mitä mieltä olette?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos siis otetaan mukaan jengit jotka ovat pelanneet vaikka vähintään 15 peliä ja lasketaan piste/peli jokaselle jengille. Ei ole nimittäin järkeä, että joku Amsre on 8., koska on hävinnyt vain yhden matsin koko liigassa.

Mun mielestä ne pleijarit on paras ottaa suoraan sen sarjataulukon mukaan, sillä tavallahan myös "palkittais" aktiivisempia pelaajia ("näin on aina toimittu"). Sit joko kahdeksan parasta tai 6+säälipleijarit. Ihan miten tykkäätte.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Tosiaan aktiivisuus laskenut melko radikaalisti viime aikoina, varmasti lisäviivettä tuo nämä MM-kisat joita oletan porukan seuraavan aktiivisesti. Mun mielestä voitas odotella nyt ainakin kisojen loppuun ja jos ei aktiivisuus taas nouse, ni mun puolesta vois pleijarit lyödä liikkeelle.
 

Schadowan

Jäsen
Mun mielestä ne pleijarit on paras ottaa suoraan sen sarjataulukon mukaan, sillä tavallahan myös "palkittais" aktiivisempia pelaajia ("näin on aina toimittu"). Sit joko kahdeksan parasta tai 6+säälipleijarit. Ihan miten tykkäätte.

Kyllä, näin on aina toimittu;) Nojoo, ite olen sen kannalla, että pistekeskiarvot vaan laskuun ja vaikkka 8 parasta yli 15 otteluu pelannutta jengiä messiin. Ja ymmärrän kyllä, että jos tähän liigaan on kuluttanut sen pyöreästi 40 peliä niin olisihan se hyvä, että pääsisi pelaamaan pleijareita, mutta toisaalta, kyllä mun mielestä on parempi palkita niitä, jotka voittavat pelejä. No, katotaan nyt vielä pari viikkoa ja kisojen jälkeen vaikka sitten päätöksiä.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jargonizeria vastaan pari matsia. Eka oli ihan tiukka, ensimmäistä kertaa oma veskari oikeen hörppäs tässä liigassa. Steen laitto siniviivan jälkeen sellasen puolilöysän lämärin av:lla ja peli siitä tasoihin. Rankkareista sitten voitto tällä kertaa. Toka oli vähän selvempi, tosin vastustaja tais lopettaa pelaamisen jossain välissä.

En mä pelaamista lopettanut, en vain osannut :) Eka matsi oli kyllä todella hyvä peli ja aika hyvin sain rimpuiltua sua vastaan. Tokassa ei sitten oikein mikään onnistunut ja parempi voitti.

Äsken tiukka peli Surakan Tapparaa vastaan jonka voitin rankkareilla 4-3. Positiivista oli nousu 0-2 tappioasemasta johtoon mutta Tappara sai tasoitettua aika lopussa 3:lla ylivoimamaalillaan.
 

Matsku

Jäsen
Kanuunassa tuli pelailtua mannyyytä vastaan äsken. Tosi tiukkaa ja ehkä vähän tylsähköä vääntöä. Veikkaan, että vastustajakin oli yhtä koomassa siellä toisen ruudun edessä. :) Kolmannessa erässä siirryin 2-0 johtoon ja boxi tilttas. Kiitoksia kuitenkin matsista.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Tappara
  • 2.56
  • 3.50
  • 2.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös