X360: NHL11 EASHL

  • 22 532
  • 246
Pistetään ketju pystyyn kun kysyntää näyttää olevan. Kaikki Jatkoajan jäsenet ovat tervettuleita. Xbox360 konsolin, NHL11:n ja nettiyhteyden omistaminen kuitenkin helpottaa pelaamista, joten lisätään ne vaatimuslistalle.

Nimi: 65min

Pelaajat (JA nimimerkkim GT):
- Big Bad Bruins - topaw
- Kostja - Tembox
- Tive - Valtterix
- SamSal - Soosi
- marshall85 - Mok085
- Matsku - Mazzteri
- Navy62 -Viltzup
- janbo - janbonator
- Mikke11 - Massz0
- Devil Boy - Sam Huu
- Loonie - Funloonie

Pelipaikoista voidaan sopia sitten myöhemmin. Itse ainakin viihdyn laitahyökkääjän tontilla parhaiten, sillä olen aivan surkea puolustamaan. Kysykää vaikka X360 SM-Liigaa pelaavilta. Toki ainakin itse voin pelata lähes jokaisella pelipaikalla.
 
Viimeksi muokattu:

Kostja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Anaheim Ducks
Joo itsekkin ilmottaudun mukaan. Olen tässä puolustajana pelaillut näitä EASHL:n sparraus matseja.

Jatkis nick: Kostja
GT: Tembox
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jeps tämä kyllä kiinnostaa. GT: john penaali

Varmaankin laiturin paikka olis osuvin sillä uusi aloitussysteemi ei ole vielä ihan hanskassa. Myös pakin paikka vois kiinnostaa, vasenta pakkia pelasin 10:n puolella jokusen pelin EASHL:ää.
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo ilmottaudun myös mukaan. Kokemusta EASLH:sta viime vuoden jatkistiimistä, vaikkei se välttämättä taidoissa näy :) Mieluiten pelaan hyökkääjää.

Jatkisnick: Tive
GT: Valtterix
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
GT:Soosi. Pelipaikka puolustaja/sentteri. kumpi vaan käy. Mihinkään hadcore pelamiseen en lähde , mutta jos vaan mukaan mahtuu niin mielelläni pelailisin jatkoajan porukan kanssa. 10:n eshl jäi kokonaan väliin 09:ssä tuli pelattua aikapaljon, enimmäkseen oikean pakin tontilla.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Mukana myös! Sentteriä ja laituria pelailen mieluiten mutta toki muitakin paikkoja voin pelata.

Jatkisnick: marshall85
GT: Mok085
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eka matsi tätä pelimuotoa takana NHL 11 puolella. Tuloksena maali vastustajan pakin perseen kautta ja viisi hankittua jäähyä vastustajalle, statsit oli kaikki A tai A- eli ihan jees avaus kai, etenkin kun oma joukkuekin jopa voitti. :D
 
Kyllä muuten pyörii tuo kamera aivan totaalisen järkyttävästi. Välillä ei näe kyllä yhtään mihinkään suuntaan, kun kamera pyörii kuin kaupan liukuovet. Automaattisen zoomauksen pois ottaminen auttoi onneksi.

ps. Melko hauska kirjoittaa samalla kun istuu itse jäähypenkillä. Oli muuten harvinaisen fiksu jäähy.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muuten pyörii tuo kamera aivan totaalisen järkyttävästi. Välillä ei näe kyllä yhtään mihinkään suuntaan, kun kamera pyörii kuin kaupan liukuovet. Automaattisen zoomauksen pois ottaminen auttoi onneksi.

ps. Melko hauska kirjoittaa samalla kun istuu itse jäähypenkillä. Oli muuten harvinaisen fiksu jäähy.

Tähän saa myös melko samanlaisen kamerakuvan kuin tavallisissa online/yksinpeli matseissa. Huomattavasti helpompi pelata eikä kamera heilu. Kannattaa kokeilla.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Kyllä muuten pyörii tuo kamera aivan totaalisen järkyttävästi. Välillä ei näe kyllä yhtään mihinkään suuntaan, kun kamera pyörii kuin kaupan liukuovet. Automaattisen zoomauksen pois ottaminen auttoi onneksi.

Joo vaihda ehdottomasti tavalliseen kameraan. Tuo bap kamera on aivan hirveä. Ainakaan minä en sillä pysty pelaamaan.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
On hieman hiljaista ollut pelien suhteen. Pitäisköhän joku päivä ottaa pari matsii, jos vaan innostusta löytyy?
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On hieman hiljaista ollut pelien suhteen. Pitäisköhän joku päivä ottaa pari matsii, jos vaan innostusta löytyy?

Täällä löytyy kiinnostusta. Harmittavasti ollut sen verran vähän porukkaa paikalla samaan aikaan, etten ole kuin kerran päässyt pelaamaan. Mutta mukana ollaan!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläisellä (john penaali) ei valitettavasti aika nyt riitä EASHL:ään, eli lähdin joukkueesta. Ehkä sitten myöhemmin taas mukaan. Tsemppiä!
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
3 matsia takana ja saman verran karvaita yhden maalin tappioita, kaksi vieläpä jatkoajalla. Hyviä pelejä kuitenkin.


Ps: Pitänee harjoitella sitä alottamista :D
 

Navy

Jäsen
3 matsia takana ja saman verran karvaita yhden maalin tappioita, kaksi vieläpä jatkoajalla. Hyviä pelejä kuitenkin.


Ps: Pitänee harjoitella sitä alottamista :D

Joo hyviä pelejä oli. Olisi vaan pitänyt saada itse rankkari sisään.

Pelasin myös sentteriä aikaisemmin ja saman verran niitä aloituksia voitin :D
 
Kiekko pomppi aina meidän kannalta huonosti. Sovitaanko näin? ;) Allekirjoittanut tuhri varmaankin sen kaksi rankkaria, ja ilmeisesti satakunta maalipaikkaakin jäi käyttämättä. No toisaalta on hyvä antaa tasoitusta, jotta vastustajat ei heti lähde läiskimään.

Löytyykös porukkaa vielä linjoille tänään?
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Jos mahtuu vaan, niin voisin tulla "vahvistamaan" joukkuetta keltanokkaisella kokemuksella. Pelipaikka voisi olla puolustaja.

Edit: ja gamertag on Massz0.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös