X-FILES palaa tauolta...

  • 1 502
  • 16

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
noniin, maikkarin mainoksista huomasin eilen että X-FILES palaa tauolta 5.2....
tuohon on vielä pari kuukautta aikaa venata, tuskaa ;-)
foorumista löytynee varmasti sarjan faneja kasoittain?.
 

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Tuleehan tuota taas varmasti seurattua. Tosin se kuningasajatushan sarjasta on kadonnut jo ajat sitten. Ja tuntuvasti lisääntyneet "täytejaksot" ovat alkaneet ärsyttämään.

Näissä uusissahan on mukana jo Robert Patrick, vai kuinka?
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Onhan noita fileitä tullut tuijoteltua ungefär nelisen vuotta.
Onko jollakin tietoa, että onko nämä uudet jaksot niitä, jossa fox mulderin näyttelijä on jo vaihtunut? Saas nähdä kuinka paljon se haittaa yleiseen fiilikseen.
Omasta mielestäni David Duchovny on se ainoa oikea "Spooky."
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
X-Filesin ensimmäinen kausi oli todellinen helmi, samoin kuin toinen, siitä lähtien on ollut pelkkää alamäkea. Viimeisimmän kauden jaksoja en ole enää juurikaan jaksanut edes katsoa.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
juu-u, sarjan ekoista jakoista alkan kaikki mitä on voitu niin on katsottu... inttiaikaina jäi muutama jakso väliin (1996) ;(
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän alkaa veto olla siitä sarjasta lopussa. Ne viimeisimmät jaksot, mitä Suomessa on nähty, on olleet jo jotenkin kummallisia. On siellä muutama helmikin ollut joukossa tosin, esimerkiksi se, jossa lampun henki toteutti toiveita, vaikka sekin oli ennemmin komediaa kuin perinteistä X-filettä.

Käsittääkseni Mulderin näyttelijä ei vaihdu, vaan korvataan uudella hahmolla. Mulderkin taitaa silti vierailla joissain jaksoissa. Hyvä niin, sillä on aika vaikea kuvitella Salaisia kansioita ilman sitä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ekalla kaudella diggailu oli vielä lähes fanaattista; bändilläni oli keikka ja vedon piti tapahtua juuri X-Files-jakson aikaan enkä tietenkään ollut muistanut laittaa himassa ajastusta päälle. Onneksi nyt jo edesmenneessä Bar Fat Mamassa oli tv, käänsin sitä hieman enemmän stagelle päin ja katselin siinä rumpujen pieksämisen lomassa aina välillä X-Filesia, niin eipä jäänyt sekään jakso tyystin näkemättä. :)
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Omasta mielestäni X-files oli parhaimmillaan ehkä kolmannen kauden aikoihin.. Siitä eteenpäin ollut todellakin pelkkää alamäkeä. Ainoat hyvät jaksot ovat olleet niitä "todellisia" jaksoja, jossa sitä suurempaa juonta on kuljetettu eteenpäin.

Ja tosiaankin, Robert Patrick esittää täysin uutta hahmoa, ei Mulderia. Gillian Andersson on antanut ymmärtää lopettavansa X-Filesissä tämän kauden jälkeen, joten saa nähdä, miten sarjalle käy. Toivottavasti saa ainakin arvoisensa lopetuksen, vaikka sitten toisen elokuvan muodossa.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
X-files rulez!!

ozo = fani Tuo oli mukava uutinen! Toivottavasti kolmonen ei poista Dark Angel'n mihinkään tauolle.. Loistava sarja sekin on! :D Ja eikö se ole niin, että vanhakin Mulder sitten tulee mukaan sarjaan, Duchovny on vain väliaikaisesti kadonnut (ufot sieppasivat tai tekee jotain omia tutkimuksia) ja Scully epätoivosesti etsii ja etsii miestä... Vai onko David kokonaan poistettu sarjasta? Ei kai!! :mad:


Onko täällä ketään, joka seuraa Freaks&Geeks-sarjaa?? Minusta se on loistavasti tehty ja on Nelosen toiseksi paras sarja Sopranos'n jälkeen...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti ozo
ozo = fani Tuo oli mukava uutinen! Toivottavasti kolmonen ei poista Dark Angel'n mihinkään tauolle.. Loistava sarja sekin on! :D Ja eikö se ole niin, että vanhakin Mulder sitten tulee mukaan sarjaan, Duchovny on vain väliaikaisesti kadonnut (ufot sieppasivat tai tekee jotain omia tutkimuksia) ja Scully epätoivosesti etsii ja etsii miestä... Vai onko David kokonaan poistettu sarjasta? Ei kai!! :mad:


Onko täällä ketään, joka seuraa Freaks&Geeks-sarjaa?? Minusta se on loistavasti tehty ja on Nelosen toiseksi paras sarja Sopranos'n jälkeen...


Itseasiassa Oz, eli Kylmä rinki, on Nelosen toiseksi paras sarja Sopranosin jälkeen... ;)
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Re: Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti juhaht



Itseasiassa Oz, eli Kylmä rinki, on Nelosen toiseksi paras sarja Sopranosin jälkeen... ;)

Koska ovat uusinnat, niin kolmanneksi paras! Adebisi rulettaa.. :p
 

susi

Jäsen
Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti ozo
ozo = fani Tuo oli mukava uutinen! Toivottavasti kolmonen ei poista Dark Angel'n mihinkään tauolle.. Loistava sarja sekin on! :D Ja eikö se ole niin, että vanhakin Mulder sitten tulee mukaan sarjaan, Duchovny on vain väliaikaisesti kadonnut (ufot sieppasivat tai tekee jotain omia tutkimuksia) ja Scully epätoivosesti etsii ja etsii miestä... Vai onko David kokonaan poistettu sarjasta? Ei kai!! :mad:


Onko täällä ketään, joka seuraa Freaks&Geeks-sarjaa?? Minusta se on loistavasti tehty ja on Nelosen toiseksi paras sarja Sopranos'n jälkeen...

Joo tuo Freaks and Geeks on kyllä hyvä sarja. Virkistävän erilainen poikkeus muiden sarjojen lomassa. Hahmoista se paksut rillit omaava nörtti-boy on kyllä kaikkein hauskin. Ja Sopranos tietty paras sarja mikä telkusta tällä hetkellä tulee.

Eiköhän David ihan oma-aloitteisesti X-filesista pois lähtenyt. Toivottavasti kuitenkin Mulderia jossain määrin tämän kauden aikana vielä nähdään. Tuntuu, että sarjasta kyllä häviää viimeinenkin hohto kun Mulder ei enää mukana ole.

Onko muuten tietoa kenelläkään siitä miten kävi näiden Mulderin hörhökavereiden omalle sarjahankkeelle, eli siis The Lone Gunmans? Etenikö sarja pilottia pidemmäksi hankkeeksi? Pilotin itse olen nähnyt ja ihan hauskalta menolta näytti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti juhaht



Itseasiassa Oz, eli Kylmä rinki, on Nelosen toiseksi paras sarja Sopranosin jälkeen... ;)

-Oz on loistava, mutta sääli että sitä ei tehty enempää kuin tämä nyt uusintakierroksella oleva pläjäys. Liian rankkaa jopa HBO:lle? Sopranoshan on heidän tuotantoaan myöskin
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti JHag

-Oz on loistava, mutta sääli että sitä ei tehty enempää kuin tämä nyt uusintakierroksella oleva pläjäys. Liian rankkaa jopa HBO:lle? Sopranoshan on heidän tuotantoaan myöskin

Kyllä sitä itse asiassa on tehty enemmänkin. Nyt uusintakierroksella näytetään tuotantokausien 1-3 jaksot (yhteensä 8*3 = 24 jaksoa) ja uusintojen perään näytetään 8 ennen Suomessa näyttämätöntä neljännen tuotantokauden jaksoa. Sen pidemmälle menevistä mahdollisista jaksoista (ja kausista) en ole tietoinen.

Mutta itse olen sitä mieltä, kuten jo aiemmin itse Ozia käsittelevässä ketjussa sanoin, että ensimmäisen kauden viimeinen jakso (siis se, jossa mellakka puhkesi) olisi ollut se kaikkein tyylikkäin mahdollinen lopetus koko sarjalle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti Vth


Kyllä sitä itse asiassa on tehty enemmänkin. Nyt uusintakierroksella näytetään tuotantokausien 1-3 jaksot (yhteensä 8*3 = 24 jaksoa) ja uusintojen perään näytetään 8 ennen Suomessa näyttämätöntä neljännen tuotantokauden jaksoa. Sen pidemmälle menevistä mahdollisista jaksoista (ja kausista) en ole tietoinen.

Mutta itse olen sitä mieltä, kuten jo aiemmin itse Ozia käsittelevässä ketjussa sanoin, että ensimmäisen kauden viimeinen jakso (siis se, jossa mellakka puhkesi) olisi ollut se kaikkein tyylikkäin mahdollinen lopetus koko sarjalle.

-Tämä on minulle uutta tietoa. Eli ne uudet 8 tulevat kevään puolella? Kyllä minulle kelpaa...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
OZ

Oz on aivan loistava sarja, sitä tulee nyt uusintakierroksellakin seurattua tiiviisti. Varsinkin nyt, kun viime jaksossa sarjaan saapui vanki #98H432, Jazz Hoyt, eli Evan Seinfeld Biohazard-yhtyeestä.

Sen verran muuten tietoa, että USA:ssa alkaa tammikuussa 2002 sarjan viides tuotantokausi. Siitä lisää tietoa täältä.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Re: Re: X-files rulez!!

Viestin lähetti ozo


Koska ovat uusinnat, niin kolmanneksi paras! Adebisi rulettaa.. :p

Tämä nyt menee täysin ohi aiheen, mutta onko kukaan huomannut todella selvää yhdennäköisyyttä Adebisin ja Arsenalissa pelaavan Kamerunilaisen Laurenin välillä??
Kuin kaksi marjaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös