www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 976
  • 6 774

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Eikö Sonyn tai Phillipsin Androidilla varustettu Tv aja saman asian kuin tuo hubi, ja tulee myös halvemmaksi...

Ruutu+ on nyt veloittanut itsellä korttia oikein viime kuukaudet, silti joka kuukausi pitää käydä asia tsekkaamassa, ettei tarjous pääty ilman ilmoitusta
Ajaa ajaa, mutta jos nyt on hubin hankkinut niin miksi tehdä homma muuta kautta.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
Soittelin Telialle kun halusin laittaa HBO:n poikki ja kyselin samalla onko Liigakauteen liittyen mitään tarjouksia niin poika päräytti että 6kk määräaikanen 14,95e kuussa (Ruutu+Viihde + Urheilu). Kuulemma elokuun ajan kyseinen tarjous. Otin sellasen alkavaksi kuun viimenen päivä. Vähän olen kyllä epäileväinen mahtaako tuon Telia Tv:n kautta näkyä, vai meneekö mobiilisovelluksen puolelle, mutta niin se väitti että näkyisi tuon boxin kautta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän olen kyllä epäileväinen mahtaako tuon Telia Tv:n kautta näkyä, vai meneekö mobiilisovelluksen puolelle, mutta niin se väitti että näkyisi tuon boxin kautta.
Kyllä näkyy televisionkin kautta. Itse otin myös muutama päivä aiemmin tuon tarjouksen ja tuollahan ne myös nyt telkkarissa näkyy.
Mukanahan tuli myös Ruudun oikeudet, joten näkee myös Ruudun sovelluksien kautta. Siihen nähden pirun hyvä tarjous tuo ja itse sain vielä koko liigakauden kestävän 9kk sopparin tuolla hinnalla, kun on päällä kahden vuoden määräaikainen sopimus Telian TV:stä ja netistä.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kyllä näkyy televisionkin kautta. Itse otin myös muutama päivä aiemmin tuon tarjouksen ja tuollahan ne myös nyt telkkarissa näkyy.
Mukanahan tuli myös Ruudun oikeudet, joten näkee myös Ruudun sovelluksien kautta. Siihen nähden pirun hyvä tarjous tuo ja itse sain vielä koko liigakauden kestävän 9kk sopparin tuolla hinnalla, kun on päällä kahden vuoden määräaikainen sopimus Telian TV:stä ja netistä.
Joo, tuo 15e tarjous tulee vain silloin kun ottaa tai on tuo netti+telia tv yhdistelmä.
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Soittelin Telialle kun halusin laittaa HBO:n poikki ja kyselin samalla onko Liigakauteen liittyen mitään tarjouksia niin poika päräytti että 6kk määräaikanen 14,95e kuussa (Ruutu+Viihde + Urheilu). Kuulemma elokuun ajan kyseinen tarjous. Otin sellasen alkavaksi kuun viimenen päivä. Vähän olen kyllä epäileväinen mahtaako tuon Telia Tv:n kautta näkyä, vai meneekö mobiilisovelluksen puolelle, mutta niin se väitti että näkyisi tuon boxin kautta.
Melkein sama homma kun soitin Telialle, mutta mielestäni vielä hieman parempi: Liigan kaikki pelit (Ruutu+) toistaiseksi voimassa olevalla sopparilla 14,95/kk ja sopimus alkaa 01.09.2017. Voi sitten siis katkaista sopimuksen heti kun Liigan finaalit on pelattu. Pelit näkyy telkkarista ja mobiililaitteista.
 

Paarma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Oilers
@jalapeeno On se sitten tuurista kiinni kuka puhelimen päähän sattuu, mulle sano aspa ettei voi laittaa 1.9 koska tää on elokuun tarjous. Eikä edes puhunut pidempiaikaisista tarjouksista.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
@jalapeeno On se sitten tuurista kiinni kuka puhelimen päähän sattuu, mulle sano aspa ettei voi laittaa 1.9 koska tää on elokuun tarjous. Eikä edes puhunut pidempiaikaisista tarjouksista.

Kannattaa kysyä uudelleen ja pyytää alkamaan 31.8. Jos ei lämpene vieläkään niin mainita että ovat myyneet muille joilla voimassaoleva Telia Viihde 24:kk soppari tuolla hinnalla 6-9 kk.
 
Viimeksi muokattu:

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin kun rupesin nyt netin Ruutu+ tilaustani tarkastelemaan, niin huomasin, että pikkaisen epäselvästi "tilauskuitissa" he ilmoittavat hinnat:

Määräaikainen tilausjakso: XX.XX.XXXX - XX.XX.XXXX
Hinta määräajan jälkeen: 17.95€ / kk
Tilausehdot: Ruutu+ Viihde & Urheilu 6 kk tilaus hintaan 17,95 €/kk (yhteensä 107,70 €.) Määräajan jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana tilauksena alennettuun etuhintaan hintaan 24,95 €/kk

Voishan tuon jotenkin selvemminkin sanoa...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Itsekin kun rupesin nyt netin Ruutu+ tilaustani tarkastelemaan, niin huomasin, että pikkaisen epäselvästi "tilauskuitissa" he ilmoittavat hinnat:

Määräaikainen tilausjakso: XX.XX.XXXX - XX.XX.XXXX
Hinta määräajan jälkeen: 17.95€ / kk
Tilausehdot: Ruutu+ Viihde & Urheilu 6 kk tilaus hintaan 17,95 €/kk (yhteensä 107,70 €.) Määräajan jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana tilauksena alennettuun etuhintaan hintaan 24,95 €/kk

Voishan tuon jotenkin selvemminkin sanoa...

Boldattu koominen verrattuna tuohon alempaan tekstiin :D. Alempi teksti toki täysin selvä eikä tuota voi mitenkään ymmärtää väärin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itselläkin näkyy tuolla tilaukset kohdassa seuraavaa:
Ruutu+ Viihde & Urheilu, 12kk minimi, sen jälkeen jatkuva
5.5.2017 - 30.4.2018

mutta sitten "kuitti" kohdasta aukeaa seuraavaa:
Määräaikainen tilausjakso: 3.8.2017 - 29.7.2018, 9.95€ / kk.

Tuolla ylempänä olevallahan se loppuisi juuri sopivasti Liiga kauden loppuun aikalailla
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
@jalapeeno On se sitten tuurista kiinni kuka puhelimen päähän sattuu, mulle sano aspa ettei voi laittaa 1.9 koska tää on elokuun tarjous. Eikä edes puhunut pidempiaikaisista tarjouksista.
Joo, ei se asiakaspalvelija aluksi tiennyt mitään tuosta 15 euron kuukausihinnasta, mutta kun tarpeeksi kannustin, niin joltain toiselta myyjältä sai sen selville. Kun kysyin siitä, että voiko sopimuksen aloittaa 01.09.2017, vastaus oli "mikäs siinä, kyllä mä sen verran voin joustaa". Toistaiseksi voimassaoleva sopimus oli myös positiivinen yllätys.

Telian myyjillä on tosiaan näköjään paletti aika sekaisin, ja kaikki myyvät vähän eri juttuja. Kaksi viikkoa sitten kun ensi kerran aloin tiedustelemaan näitä hintoja, niin asiakaspalvelija ei osannut edes kertoa minulle mitkä paketit pitäisi tilata, että näkyisi Liiga, NHL ja NFL. Asiakaspalvelun taso vaihtelee hurjasti.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkohan tuota Ruudun Liigan lähetyksiä geoblokattu ollenkaan? Viime kaudella tuli itse katseltua varmaan kuudessa eri maassa ympäri Eurooppaa ja Aasiaa.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Mä olen nyt katsellut Ruutua kaapeliyhtiön kautta, mutta tuo kausaritarjous on nyt alkanut hieman kiinnostamaan. Eli käyttäjille sellainen kysymys, että tuleeko kuvan laadun kanssa itku silmään, jos vaihtaa kaapelista pois?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mä olen nyt katsellut Ruutua kaapeliyhtiön kautta, mutta tuo kausaritarjous on nyt alkanut hieman kiinnostamaan. Eli käyttäjille sellainen kysymys, että tuleeko kuvan laadun kanssa itku silmään, jos vaihtaa kaapelista pois?
Ainakin itsellä toimi viime kausi lähes moitteitta. Laitteena on älypuhelin Sony z3 (ei siis uusin) sekä cromecast versio 1. Tälle kaudelle päivitin tosin molemmat Oneplus5 + chromecast v2. Toimi hyvällä kuvanlaadulla ja erinomaisesti. Paremmin kuin tuolla 5v vanhalla pelitietokoneella. 100/10 kiinteä netti DNAlta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Onkohan tuota Ruudun Liigan lähetyksiä geoblokattu ollenkaan? Viime kaudella tuli itse katseltua varmaan kuudessa eri maassa ympäri Eurooppaa ja Aasiaa.

Ei ole. Ruudun alkuaikoina tätä oikein erikseen mainostettiin.
 

Eetu

Jäsen
Onkohan mahdollista tutkia, onko jollain operaattorilla hyvää tarjousta antennitalouteen laajakaista ja ruutu+ ,vai tarviiko nuo kilpailuttaa erikseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös