www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 598 152
  • 6 774

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Mihin asti tuo Preseason-tarjous on voimassa? Luulisi että ainakin maanantaihin asti, että näkee kaikki preseason-matsit tuolla kuukauden pätkällä. En tuolta sivulta ainakaan nopeasti ehtinyt bongaamaan mitään päivämäärää.
Vastaan omaan kysymykseen: 20.8. asti. Näkyy nyt tuolla sivulla mistä tuon tarjouksen voi tilata.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko täällä ketään, jolla on DNA:n antenniverkko ja olisi tilannut ton Ruutu+ Viihde&Urheilu - paketin? Jos on niin näkyykö paketin kanavat vai nou? Kerta ne neuvottelut on ollu taas käynnissä sen suhteen, että näkyykö ne antennissa.
Juuri tänään tuli DNA:lta sähköposti, jossa sanottiin, että "Ruutu+ Viihde & Urheilu -kanavapaketti poistuu antennijakelusta 31.8." ja tyrkytetään tilalle jotain DNA TV-hubia.

Ihmettelen tosin, miksi tuo minulle tuli kun tilaan sitä kaapelin kautta. Viestin sanamuotona on siis "kanavapakettisi tilaus ja laskutus päättyy", mutta kuitenkin tosiaan vaikuttaa, että on kysymys vain antenniverkosta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Juuri tänään tuli DNA:lta sähköposti, jossa sanottiin, että "Ruutu+ Viihde & Urheilu -kanavapaketti poistuu antennijakelusta 31.8." ja tyrkytetään tilalle jotain DNA TV-hubia.

Ihmettelen tosin, miksi tuo minulle tuli kun tilaan sitä kaapelin kautta. Viestin sanamuotona on siis "kanavapakettisi tilaus ja laskutus päättyy", mutta kuitenkin tosiaan vaikuttaa, että on kysymys vain antenniverkosta.
Jep, koskee vain antenniverkkoa
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Juuri tänään tuli DNA:lta sähköposti, jossa sanottiin, että "Ruutu+ Viihde & Urheilu -kanavapaketti poistuu antennijakelusta 31.8." ja tyrkytetään tilalle jotain DNA TV-hubia.

Ihmettelen tosin, miksi tuo minulle tuli kun tilaan sitä kaapelin kautta. Viestin sanamuotona on siis "kanavapakettisi tilaus ja laskutus päättyy", mutta kuitenkin tosiaan vaikuttaa, että on kysymys vain antenniverkosta.

Täytyy huomenna koittaa selvittää asiaa, että oisko siihen jonkinlaista ratkaisua olemassa. Ei niiden tarvis välttämättä töllöstä näkyä, että sekin kävis jos ne sais vaikka DNA TV:n kautta näkymään, tai tietokoneella Ruutu+ palvelun kautta tai miten vaa..
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Täytyy huomenna koittaa selvittää asiaa, että oisko siihen jonkinlaista ratkaisua olemassa. Ei niiden tarvis välttämättä töllöstä näkyä, että sekin kävis jos ne sais vaikka DNA TV:n kautta näkymään, tai tietokoneella Ruutu+ palvelun kautta tai miten vaa..
Ostat chromecastin niin sillä saa kuvan puhelimesta tabletista tai läppäristä tvseen. Vieläpä hyvällä laadulla. DNA TV ainakin itsellä toiminut vähän niin ja näin. Toki jos uudempi TV niin sieltä löytynee myös Ruutu appi millä pelit näkyvät. Elisalla oli 30e tuo chromecast mutta tais tarjous loppua ja 40e kustantanee.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Eilen minäkin sain viestin DNA:lta että antenniverkossa (50% suomesta?) ei näy enää SM-liigaa kuten ennen. Olen katsonut lätkää maksukanavilta niin, että olen nauhoittanut ottelun digiboksille ja katsonut sen sitten illemmalla ilman erätaukoja. Onhan tässä muutakin elämää, jollei olisi olisiin varmaan hallilla katsomassa livenä.

Tänään on alkanut selviämään että ottelun katsominen jälkilähetyksenä ei tule onnistumaan. Olen ollut yhteydessä moneen eri toimijaan (Elisa, DNA, Ruutu jne) eikä kukaan pysty tarjoamaan samaa palvelua joka minulla on ollut käytössäni ihan televisiossakin noin viimeiset 10 VUOTTA!

Ainoa ehto on se että minun on saatava katsoa ottelu silloin kun itse haluan, sillä en voi/halua olla arkisin kiinni telkkarissa/tietokoneessa/padissä klo 18.30-21. Ruutu+ Viihde/Urheilupaketti mahdollistaa katsoa ottelun livenä ja seuraavana päivänä jälkilähetyksenä. Mutta en halua katsoa sitä vasta seuraavana päivänä, vaan samana iltana, sillä muuten ottelun lopputuloskin tulee väkisin vastaan jossain.

Käytössä olisi Smart-TV, 50M-nettiliittymä, Chomecastit, padit, kanavapaketit, digiboksit ja kaikki mitä voi tarvita, MUTTA en näköjään voi vuonna 2017 katsoa maksullista lätkälähetystä silloin kun itse haluan.
Vai olenko väärässä?
 
Eilen minäkin sain viestin DNA:lta että antenniverkossa (50% suomesta?) ei näy enää SM-liigaa kuten ennen. Olen katsonut lätkää maksukanavilta niin, että olen nauhoittanut ottelun digiboksille ja katsonut sen sitten illemmalla ilman erätaukoja. Onhan tässä muutakin elämää, jollei olisi olisiin varmaan hallilla katsomassa livenä.

Tänään on alkanut selviämään että ottelun katsominen jälkilähetyksenä ei tule onnistumaan. Olen ollut yhteydessä moneen eri toimijaan (Elisa, DNA, Ruutu jne) eikä kukaan pysty tarjoamaan samaa palvelua joka minulla on ollut käytössäni ihan televisiossakin noin viimeiset 10 VUOTTA!

Ainoa ehto on se että minun on saatava katsoa ottelu silloin kun itse haluan, sillä en voi/halua olla arkisin kiinni telkkarissa/tietokoneessa/padissä klo 18.30-21. Ruutu+ Viihde/Urheilupaketti mahdollistaa katsoa ottelun livenä ja seuraavana päivänä jälkilähetyksenä. Mutta en halua katsoa sitä vasta seuraavana päivänä, vaan samana iltana, sillä muuten ottelun lopputuloskin tulee väkisin vastaan jossain.

Käytössä olisi Smart-TV, 50M-nettiliittymä, Chomecastit, padit, kanavapaketit, digiboksit ja kaikki mitä voi tarvita, MUTTA en näköjään voi vuonna 2017 katsoa maksullista lätkälähetystä silloin kun itse haluan.
Vai olenko väärässä?
Kuulostaa kyllä erikoiselta. Vielä pari vuotta sitten harrastin tuota jälkilähetysten katsomista Ruutu+:sta, ja joka kerta siinä iltakympin aikaan oli ottelu katsottavissa. Onko mennyt oikeasti noin huonoksi, ettei peliä näe enää samana iltana?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Kuulostaa kyllä erikoiselta. Vielä pari vuotta sitten harrastin tuota jälkilähetysten katsomista Ruutu+:sta, ja joka kerta siinä iltakympin aikaan oli ottelu katsottavissa. Onko mennyt oikeasti noin huonoksi, ettei peliä näe enää samana iltana?
Kai nettipalvelusta edelleen voi katsoa jälkikäteen.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kai nettipalvelusta edelleen voi katsoa jälkikäteen.

Pelit on nähtävissä nettipalvelussa usean vuoden ajan, mutta Ruutu+/Pro pitää olla sitä kautta tilattu ja maksettu. Sanomatunnus pitää luoda ja pelkällä kirjautumisella voi katsella haluamansa pelin heti, kun se on siellä saatavilla. Minulla on tällaiset tunnukset ja mä maksoin viime lokakuussa etukäteen 12 kk, joten minun on jatkettava sopimusta jälleen tulevan lokakuun aikana. Ensitilaajana sain kuukauden ilmaiseksi pari vuotta sitten. Yllätyin, kun olin viime syyskuussa valmis maksamaan jatkoa, niin henkilökohtaisissa tiedoissani oli, että sopimukseni onkin voimassa pitkälle lokakuuhun saakka. Vuosimaksu oli viimeksi alle 300 egeä.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Kai nettipalvelusta edelleen voi katsoa jälkikäteen.

Kyllä toki, SEURAAVANA päivänä kun se sinne tulee ja siellä se on pitkään.

Jos myöhästyn vaikka ekasta erästä en näe sitä ollenkaan jollen odota seuraavaan päivään. Suorassa lähetyksessä pääsee vain siihen kohtaan missä lähetys on. Näin mulle kerrottiin tänään ja kokeiltuani asiaa eilen jalkapallossa niin näin näyttäisi myös olevan.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Kuulostaa kyllä erikoiselta. Vielä pari vuotta sitten harrastin tuota jälkilähetysten katsomista Ruutu+:sta, ja joka kerta siinä iltakympin aikaan oli ottelu katsottavissa. Onko mennyt oikeasti noin huonoksi, ettei peliä näe enää samana iltana?

Vaikea uskoa itsekään, toivottavasti olisi edes klo 22 katsottavissa niin sen kanssa voisi elää. Ehkä Discovery saa parannusta aikaiseksi 2018-19, kaipailen niin kaapelitalouteni HD-lätkää.
 

susi

Jäsen
Onko Ruutu palvelu tosiaan niin surkea että kesken lähetyksen ei voi aloittaa katselua alusta. Puhumattakaan siitä, että tallenne on katsottavissa vasta seuraavana päivänä. Harkitsin Ruudun hankintaa mutta harvemmin pelejä nyt livenä ehtisi katsomaan.
 

J.Petke

Jäsen
Onko Ruutu palvelu tosiaan niin surkea että kesken lähetyksen ei voi aloittaa katselua alusta. Puhumattakaan siitä, että tallenne on katsottavissa vasta seuraavana päivänä. Harkitsin Ruudun hankintaa mutta harvemmin pelejä nyt livenä ehtisi katsomaan.

Koitatko katsella mobiilissa? Sovelluksessa tuo toiminto on jostain käsittämättömästä syystä otettu pois, vaikka tietokoneella toimii kuten ennenkin. On pitänyt itsekin tästä laittaa palautetta k.o. taholle.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Jos myöhästyn vaikka ekasta erästä en näe sitä ollenkaan jollen odota seuraavaan päivään. Suorassa lähetyksessä pääsee vain siihen kohtaan missä lähetys on. Näin mulle kerrottiin tänään ja kokeiltuani asiaa eilen jalkapallossa niin näin näyttäisi myös olevan.

Ainakin AndroidTv (sony) apissa voi katsoa alusta asti kesken matsinkin... toiminut ainakin nyt kesällä myös pesäpallomatseissa.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Puoli vuotta ehdin nauttia siitä riemusta, että pystyin katsomaan televisiosta antennitaloudessa liigaa. Nyt ei sitten enää näy. Saapa nähdä, viitsinkö edes katsoa Ruudun paskalaatuisia nettilähetyksiä.
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Perse. Minulla on vielä voimassa (Ruutu+ Viihde & Urheilu) lokakuulle, mutta pitsiturnaus ei vain näy ruutu plussalta... Koskeeko tuo teliajuttu minuakin?

Jaahas, oma vika. Vaikka oli vuoden soppari, niin luottokortin vanhennuttua ei lätkä olisi näkynyt. Nyt on vuosi lisää(viimeinen vuosi)
 
Viimeksi muokattu:

jahaj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Itsekin tuli keväällä hommattua tuo 10€/kk setti. Kuukauden toimi, mutta n. Viikko sitten kun yritin katsoa jefua, huomasin että tilaus on katkaistu. Ei ilmoitusta, ei mitään.

Keittää kyllä sen verran pahasti, että pakko sinne on soitella perään.

Tilausehtojen vastaistahan tuo on katkaista tilaus ilman huomautusta.

"Nelonen Media voi päättää sopimuksen välittömin vaikutuksin, jos Asiakas on rikkonut näitä ehtoja olennaisella tavalla eikä huomautuksesta huolimatta ole korjannut menettelyään. Tällaiseksi katsotaan mm. laskujen maksamatta jättäminen maksuhuomautuksen jälkeen."

VMP
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruutu+ ja Chromecast -yhdistelmä näyttää tällä kertaa toimivan loistavasti. Viime kaudella esiintynyttä nykimistä ei nyt näy yhtään, ja kuvanlaatu ihan ok. Kiva yllättyä joskus positiivisestikin.
 

#37

Jäsen
Itsekin tuli keväällä hommattua tuo 10€/kk setti. Kuukauden toimi, mutta n. Viikko sitten kun yritin katsoa jefua, huomasin että tilaus on katkaistu. Ei ilmoitusta, ei mitään.

Keittää kyllä sen verran pahasti, että pakko sinne on soitella perään.

Tilausehtojen vastaistahan tuo on katkaista tilaus ilman huomautusta.

"Nelonen Media voi päättää sopimuksen välittömin vaikutuksin, jos Asiakas on rikkonut näitä ehtoja olennaisella tavalla eikä huomautuksesta huolimatta ole korjannut menettelyään. Tällaiseksi katsotaan mm. laskujen maksamatta jättäminen maksuhuomautuksen jälkeen."

VMP
Saman homman kanssa edelleen taistelen itsekin. Minulle ovat vedonneet siihen, että Electron ei ole hyväksytty maksutapa ja siksi heillä oli oikeus katkaista sopimus. Minkäänlaista huomautusta en asiasta saanut ja edellinen tilaus (ja tämän tilauksen ensimmäinen veloitus) kuitenkin onnistuivat. Kuluttajaoikeusneuvojaltakin kyselin ja on kanssani samoilla linjoilla, mutta sekään ei tunnu auttavan. Huhheijaa, mitä paskaa.

Käykää ihmeessä vaihtamassa electron-kortin tiedot helvettiin tuolta älkääkä missään nimessä tehkö sillä uutta sopimusta tarjoushinnalla, koska Nelonen tulee sen katkaisemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös