www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 918
  • 6 774
@Unajan Urho: Tällainen lainaus Nelonen Pro..-topikista:

Sellanen varotuksen sana, että itse ostin viime syksynä Samsungin uusimman smart-tv:n ja missasin yli kuukauden pelit alusta, koska Ruutu sai appsin toimimaan vasta joskus lokakuun alussa.

Eli, ottakaa selvää tänäkin kautena, jos otatte viimesimmän, 2015 mallin, toimiiko appsi siinä jo.

Jos esim. Gigantti tarjoaa taas 1/2-vuoden ilmaset Ruutukatselut oston yhteydessä, tehkää heti diili, että jos missaatte viikonkin, saatte toisenkin 1/2-vuotta. Itse sain tämän heiltä juuri tosta syystä, ettei palvelu toiminut heti alusta alkaen ja sain siis koko kauden ilmatteeksi. Tuntui olevan ainakin Vaasan Gigantissa ihan rutiinihyvitys ja heidän aloitteesta. Kannattaa tosiaan tsekata ja kuitata tuo "etu", jos uutta olette ostamassa. Kivahan se on ilmaseksi toljottaa koko kausi. :)
 

Wire

Jäsen
Keväällä ainakin tilauksen katkaisijoille tarjottiin jo 160e/12kk pakettia, eli lähestytään urhon satasen kausaria jo (oliko vain soneran kautta, en muista enää, eniways). Vähän pelottaa, että parin vuoden päästä loppuu tämä "näe kaikki pelit" meininki. Nyt kun on tottunut siihen jo monta vuotta, niin menetys olisi suuri.

Ei ainakaan minulle tullut 179€/kausi tarjousta. Voi tosin olla etteivät tarjoa toistakertaa samoille kavereille. Tämä kausi mennään määräaikaisella 24,95€/kk diilillä jossa HS:n verkkopalvelut.

Ylihuomenna alkaa jyskälä ja Pitsiturnaus 7.8. niin veikkaan että tuo 1+5kk on paras tarjous mitä tulee.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Onko kokemuksia pyöriikö Ruutu+ jouhevasti mediatoistimien kautta? AppleTV:tä tuossa mietin, kun uusi iPhone sattuu löytymään ja kotona on 4G:ssä todella hyvä nopeus ainakin tällä hetkellä.
Toimii. Itsellä oli mokkula jaettuna wlan-boksissa ja sitä kautta iPhone ja AppleTV verkossa kiinni. Itsellä en ainakaan nykymistä, enkä muita ongelmia havainnut.
 
Tosiaan, huomatkaa, että tuo kausari on vain 15e halvempi kuin mitä nyt saa 12kk.. toki on halvempi mutta ei paljon.

Pari lätkäkautta meni ennen kuin luupäät tajusivat "kausari"-markkinointikikan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tällaista kamppista tälle kaudelle liigaan eli 9kk hintaan 24,95/kk
http://kampanjat.ruutu.fi/kausikortti

Itse melkein ottaisin tämän moorgäs 1+5kk hintaan 99,75€ ja loput kk:t kerrallaan.
Moorgääs

Möörgääs vois olla ottamisen arvoinen, itse pidän kipurajana tuota 20e/kk ainakin niin kuan kun palvelun laatu (lähinnä kuva) on paskaa ja toimivuuskin vähän niin ja näin. Muuten en ottaisi kun on tuo määräaikaisuus mutta tällä kertaa se ajoittuu onneksi vain osaan liigakautta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Oliko tuossa Moorgääsissä joku viimeinen ottopäivä vai voiko vedättää syyskuun alkuun asti?
 

Wire

Jäsen
Möörgääs vois olla ottamisen arvoinen, itse pidän kipurajana tuota 20e/kk ainakin niin kuan kun palvelun laatu (lähinnä kuva) on paskaa ja toimivuuskin vähän niin ja näin. Muuten en ottaisi kun on tuo määräaikaisuus mutta tällä kertaa se ajoittuu onneksi vain osaan liigakautta.

Moorgääs on kyllä hyvä diili jos ensi keväänäkin tulee 39,95€:n pleijari tarjous. Tuli mieleen että onkohan tuo ilmainen 1kk vain uusille asiakkaille?
 

motamoro

Jäsen
Piti ihan tarkastaa koska määräaikainen etukäteen maksettu 12 kk tilaus loppuu (239,40e), niin olen näköjään saanut sen pituudeksi aikoinaan lähes 14kk (syyskuun lopusta 2014 - muutama päivä vajaa marraskuu loppuun 2015). No, eipähän sitä tarvi sitten ottaa kevääksi kuin 5 kuukautta, toistaiseksi olevana kuukausi kerrallaan ja on kausi jo loppu. Oliko silloin joku kampanja viime syksynä jossa sai pari kk extraa?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olis tosiaan kiva tietää mihin asti tuo kampanja on voimassa, en löytänyt mistään tietoa. Onko joku löytänyt?

Koitin myös hakea mutta ei näkynyt (yllättäen). Otin sitten ton kiinni. Empä ihmettelisi jos tarjous häviäisi tän kuun lopussa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Näyttääkö mikään kanava tai palvelu CHL pelit tai esim Pitsiturnaukset jne? Osia ei tietenkään edes televisoida mutta kyselisin sitä kuitenkin. Eli näkyykö esim Ruudun + Pro palvelus jotain nuista vai ei ollenkaan?
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Pitsi näkyy ruudusta, aamusta n. 09:00-22:00 iltaan asti suorana. CHL kaiketi maikkarilta, eli ainakin kait Katsomosta.

CHL pelit näki CHL:n sivuilta kikkailemalla. Suomessa ei näy suoraan mutta jos vaihtaa sijainniksi lisäohjelmilla esm.Espanjan niin viime kaudella ainakin näkyi kaikki Tapparan ja Kärppien ottelut ilmaiseksi.
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Koitin myös hakea mutta ei näkynyt (yllättäen). Otin sitten ton kiinni. Empä ihmettelisi jos tarjous häviäisi tän kuun lopussa.
Joo otin kanssa tuon Moorgääs kamppiksen kun ei tiedä koska loppuu. Näkeehän tuolta pitsin nyt myös sitten ja muuta jos löytyy jotain katsottavaa...
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sama. Oli nyt pakko tarttua ja otettua toi Moorgääs, kun ei tiedä koska loppuu. Eipähän tästä yhdestä ilmaiskuukaudesta ole itselleni nyt tosin mitään iloa, koska nyt ei tule mitään sellaista sisältöä, jota itse tulisi katsottua. Noh, pitsiturnaus joo, mutta olen silloin valitettavasti reissussa, joten sekin jää välistä. Noh, saapahan ainakin sen 5kk hinnalla 19,90/kk.

Pompsahtaa muuten hinta tuon 6kk määräaikaisuuden jälkeen: 29.95 € / kk. Saa nähdä saako silloin enää tilattua kuukausi kerrallaan hinnalla 25. Tuskin.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
möörgääs + 3kk toistaiseksi voimassa = n.190€ eli 35€ tulee säästöä.
Kympin saa pois hinnasta vielä näin:
Sanoma tuolta kun ostaa 50€ kahden kuukauden lahjakortin niin näkee huonolla säkää oman seuran koko kauden pelit möörgääs + lahjakortilla kombolla, sit tarvitsee enää ostaa tarvittaessa huhtikuun matsit jos sinne asti oma joukkue jyrää.

Finnair Plus Partners vitonen + 2000pistettä saa kuukauden katseluoikeuden.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Möörgäässiin tuli itsekin tartuttua. Onpa siinä kyllä muuten erityisen typerä nimi kampanjalle, jolla näkee kätevästi Liigaa :D
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Möörgääs tarjous taisi keritä päättyä? En löydä ainakaan itse. Nyt on kausari myynnissä 24.90/kk 9kk. Eli onko toi koko lätkäkauden verran? Aika suolanen hinta tosin.
 

motamoro

Jäsen
Möörgääs tarjous taisi keritä päättyä? En löydä ainakaan itse. Nyt on kausari myynnissä 24.90/kk 9kk. Eli onko toi koko lätkäkauden verran? Aika suolanen hinta tosin.

No en kyllä ymmärrä miten 225 euroa koko kaudesta voi olla suolainen hinta? Vaikka olisi kausikortti kotipeleihin ja katsoisi vain vierasottelut niin siltikään 7,5e / vierasottelu + playoffit ns. ilmaiseksi ei olisi suolaista, sanotaan sen olevan kohtuullista. Mikäli katsoo kaikki oman joukkueen pelit niin hinta on enää 3,75e / matsi. Se on jo halpaa. Ja siihen vielä muiden seurojen pelit mukaan välipäivinä.

Kaikki nyt on tietysti suhteellista, mutta kun muistissa on, että reilu 5 vuotta sitten tuon verran joutui kaudesta pulittamaan ja sillä näki 3-4 ottelua viikossa, joista n. joka kolmas viikko joku ottelu oli oman suosikkiseuran. Se oli suolaista.

Mutta kai kaikki pitäisi saada nykyään ilmaiseksi.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No en kyllä ymmärrä miten 225 euroa koko kaudesta voi olla suolainen hinta? Vaikka olisi kausikortti kotipeleihin ja katsoisi vain vierasottelut niin siltikään 7,5e / vierasottelu + playoffit ns. ilmaiseksi ei olisi suolaista, sanotaan sen olevan kohtuullista. Mikäli katsoo kaikki oman joukkueen pelit niin hinta on enää 3,75e / matsi. Se on jo halpaa. Ja siihen vielä muiden seurojen pelit mukaan välipäivinä.

Kaikki nyt on tietysti suhteellista, mutta kun muistissa on, että reilu 5 vuotta sitten tuon verran joutui kaudesta pulittamaan ja sillä näki 3-4 ottelua viikossa, joista n. joka kolmas viikko joku ottelu oli oman suosikkiseuran. Se oli suolaista.

Mutta kai kaikki pitäisi saada nykyään ilmaiseksi.

Samaa mieltä Ässäfanin kanssa - mihin hintaan näitä paketteja oikeasti pitäisi myydä? Nyt n. 20-25 eurolla kuukaudessa saat kaikki kauden pelit kotisohvalta katsottuna. Tuolla rahalla pääset ehkä yhteen maksimissaan kahteen kotipeliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös