WWE 2K-sarja

  • 2 381
  • 26

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En oo vielä sinne asti päässyt, pari matsia ehdin pelaamaan, mutta ei näy miestä edes Rosterissa. Myöskin näköjään cm punk löytyy 15 (?) päivä tulevasta dlc:stä. Kiima oli valtaisa kun, ei päässy kahella lempparilla pelaamaan :D
Joo eli ilmeisesti se on tosiaan niin, että Brockia ei saa pelattavaksi noin muuten. Punkin saa vähän myöhemmin onneksi, mutta Brockin puuttuminen kyllä on harmi. Saas nähdä tuleeko tuohon muutoksia jos nyt esim. Brock todetaan syyttömäksi Vincen puuhiin, tai siis eihän miestä varsinaisesti syytetä mistään mutta mainehaitta on aika raju.

Vaikka tossa pelissä on paljon hienoja juttuja, niin ainakin toistaiseksi tuo 2k23 riittää minulle. Brock Lesnar ja toiseksi myös Edge on aika tärkeää olla pelattavana hahmona. Tosin, veikkaan että molemmat näistä löytyy community creationseista suht pian ja varsin hyvälaatuisina CAW-hahmoina.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: J.K.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hiekkalaatikko-moodin fantasiabuukkauksista jälleen päivää:


WWE:n puolella fantasiabuukkaan sitten lähes mielivaltaisesti ihan erilaisia universumeja vastakkain, vasta vähän aikaa sitten minulla oli vihanpito Shawn Michaelsin ja Andre the Giantin välillä... :D Lisäksi Seth Rollinsille haettiin Bloodlinen puolelta vastustajaa vähän kauempaa, mies otteli mestaruudesta Yokozunan kanssa. Myönnetään että eihän näissä aina ole helvetinkään järkeä, mutta pidän tällaisesta fantasiabuukkauksesta ja koska kyseessä on videopeli, niin voin tehdä ihan sellaisen universumin kuin mieli tekee.

Kolmantena juttuna palautin sitten lauantai-iltoihin Saturday Night's Main Eventin, tässä tosin tuo nähdään joka viikko mutta ihan hauska pistää tuollainen mini-show vielä mukaan missä on sekä Raw'n että SmackDownin painijoita mukana. Siinä on aina kuusi matsia per tapahtuma, pitää vielä vähän muokata näitä sellaiseksi että saisi ihan niitä kärkipään ukkoja mukaan tuonne.

Tavallaan tässä pääsee muokkaamaan painimaailmaa sellaiseksi kuin itse haluaisi sen olevan, jotenkin itse olen aina halunnut sellaisen että esim. WWE:llä on kaksi vahvaa brändiä mutta sitten olisi juurikin tuollainen SNME:n kaltainen ohjelma missä esiintyisi molempien painijoita. WCW toimii sitten omana ohjelmanaan ja sielläkin on kova rosteri käytössä.
Pätkin hieman tuota lainausta. Tarkoituksenani vain kompata, mitenkä mahtava juttu tuo hiekkalaatikolla hämmentäminen on.

Mulla on ollut rauhallinen startti nyt pelin kanssa kun ei ole aika riittänyt, sain juuri vast'ikään ensimmäisen PPV:n eli Backlashin paketoitua. Mutta siis monta kertaa matseja bookatessa olen miettinyt, että voiko näin tehdä, onko näissä mitään järkeä? Sitten muistaa, että sehän tämän pelimoodin suola juuri onkin.

Vielä Backlashiin mennessä ei ole hirveästi universe kokenut muutoksia. Brändijakoa olen selkeyttänyt, eikä Backlashin myötä ole enää yhtään tuplamestariakaan. Näin saan monipuolisemmat juonikuviot sekä SD:n että RAW'n puolelle. Toki kaikissa ei tarvitse mestaruus ollakaan osallisena. Seuraavaksi olisi tarkotus alkaa tuomaan "uusia" nimiä rosteriin. Eli ei ollenkaan uusia, vaan näitä legendoja ja sitten niitä itselle tuttuja nimiä sieltä 2000-luvun ensimmäiseltä vuosikymmeneltä, ketkä ovat nyt aktiivirostereiden ulkopuolella. Toki voisi tuonne yhden viikko-shown kehitellä lisääkin, saisi enemmän nimiä isoihin rooleihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös