WW-II TRIVIA, nippelitiedon sotavisa, PART 2

  • 1 244
  • 17

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Achtung again!

Minulla on öbaut 15 000 lisäkysymystä varastossani WWII-nippelitiedon visan jatko-kisan järjestämiseksi. Kiinnostaako ketään?

Jos saan tähän kysyelyketjuun vähintään 20 visaan ilmoittautujaa, niin kisa alkakoon.
Ilmoittautukaa siis tässä ketjussa mukaan, tai teidät ammutaan.

Kysymyksethän ovat edelleen ns, nippelitietoa, joten helppoa ei tule olemaan.


Terveisin Benito Mussolini
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Lähden yrittämään, kun muutakaan visaa ei ole kohdalla. (putosin krobben kisasta, selkeää sorsintaa).
 

krobbe

Jäsen
Olkku kirjoitti:
Lähden yrittämään, kun muutakaan visaa ei ole kohdalla. (putosin krobben kisasta, selkeää sorsintaa).

Älä huoli, otetaan pikapuoliin uusi yleistrivia kehiin.

Ps. Ja asiaan, lisätään nimi listaan. Ei pitäisi olla vaikeuksia pärjätä, koska lähes ehdin mukaan noihin karkeloihin,
 

asloser

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, 7 Ringettes, Kurra, JoKP 88-89
Mukana ollaan, täytyyhän sitä vuosien saatossa hankittua tuikitärkeää tietoa jotenkin hyödyntää...
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jawohl! Sama toive kuin Viljurilla.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jaaha, mielenkiintoa näkyy jonkinverran löytyvän.

Koitan laittaa ekan kysymyssatsin ensi viikonlopun aikana ja pidän sitten pyyntöjenne mukaisesti ne "dead linet" arkipäivisin. Kenties kahden viikon vastausaika riittää aina yhdelle kyselyrykäykselle, jos rykäisen kerralla 10 - 15 kysymystä?

Banzai! Kärsi brittikoira, kärsi!
 

Van der Teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Mavericks, Manchester United, Klubi
Kai minä nyt messissä olen, vaikka nippelitieto voi joitakin poikkeuksia lukuunottamatta olla hmmm.. heikkoa..

Kokeillaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös