World of Tanks

  • 261 027
  • 2 155

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Pientä taukoa itsekkin pitänyt, jos nyt taas hiukan jaksaisi. Noita personal missioita on tullut koitettua eteenpäin viedä, tosin tuskaisen hitaasti. Medi, Hevi ja TD:t vielä meni mukavasti, mutta noiden kevyiden kanssa tuntuu menevän sormi suuhun.
 

AlppiKalkkuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Tulipas asenneltua tämä uudestaan. Joskus vuosia sitten tuli muutama sata peliä tahkottua, mutta sitten se jäi. Minkä tierisiä tankkeja pitäisi olla tallissa, että kannattaa tosissaan ruveta yrittelemään noita missioneita? Nyt tallissa on yksi heavy seiska ja loput tankit on 3-6. Ja jos joku kaipailee plattaseuraa näihin alatierisiin peleihin, voi laittaa yv:tä. Tällä hetkellä ajellaan kaverin kanssa kahdestaan vaihtelevalla menestyksellä.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Missioneita voi pelata nelostierin ja siitä ylöspäin vaunuilla. Montahan missiota on suorastaan ylihelppoa vetästä matalan tierin laitteella... vasta loppu puolella tulee niitä missä tarvitsee olla korkeamman tierin laite. Tai no, ei tartte, mutta helpottaa.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu alkupään tehtävissä menee melkein vaunulla kuin vaunulla, mutta vaikeimmat vaatii esim. heavyltä jo vähintään kasin. Mitä suuremmalla tierillä pelaa ni sen helpompaa, TD:t tais tulla itsellä pelattua E25:lla rahaa grindatessa. Stugi nyt oli loppujen lopuksi melko helppo ja ehkä kaksi iltaa yritin erikseen noita tehdä ja loput tuli vaan normipelien yhteydessä. Nyt ei oo jaksanut sen enempää panostaa missioneihin vaan pelaillu muuten vaan..
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
TD:t tais tulla itsellä pelattua E25:lla rahaa grindatessa.

Sama, mutta tota Stugin viimestä tehtävää (4k lämää) en vaan saa tehtyä, kahdesti on tullut jo 3,7k ammuttua, mutta en vaan vissiin osaa... Eilenkin oli 3,2k kasassa kunnes Hummel ampui kerralla täysistä hipareista ja 50 km/h nopeudesta. No ISU on nyt kehityksessä ja kohta saa BL-10:n kiinni, niin eiköhän tuo sitten irtoa kohtuu helposti. Ja sitten pitäis noi vitun artytkin vielä pelata (no oon vissiin tehtävässä 11 tai jotain siinäkin). Ei noilla muuten niin väliä, mutta saisi sitten seuraavista seteistä taas helppoja krediittejä hankittua. Ekasta osiosta on medikat ja lightit ajettu jo honorseihin yhtä vaille kaikki ja heveistäkin suurin osa (mm. viimeistä pitää vielä parantaa) ja TD:stäkin taitaa olla kaikki honorsien kanssa paitsi viimeinen ja yksi platta tehtävä siis.

Keleen tehtävät!
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Keleen tehtävät!

Mä ajelin eilen ennen klaanin stronkkakurwailuja kanssa näitä tehtäviä. Olen menossa vasta Stug IV:n tehtävissä ja hevilläkin on se missä pitää tuhota kaksi heviä (olisiko tehtävä nro 6?). Päätin ottaa KV-2:n ja sen tietty sillä mahtitykillä. Kartaksi tuli Erlenbergin hyökkäys ja olin itse hyökkäävien puolella. Olin TOP-tierinä ja molemmilla puolilla muistaakseni kaksi TOGia ja vihollisella lisäksi ainakin yksi M6. Ajattelin, että nyt pitäisi olla onnistumisen edellytykset. M6 tuli aika pian alun jälkeen vastaan ja pääsinki sitä ampumaan kylkeen noin 100m:stä. BOOM! Sinne meni kerrasta. Kyllä nauratti. Sen jälkeen kohtasin toisen vihollisen TOGeista ja sitä olikin jo omat ehtineet pehmittää hieman. Pääsin taas ampumaan kylkeen, nyt noin 200m:stä ja... "We didn't penetrate their armor!" Tietysti tämän jälkeen omat saivat tämän TOGin viimeiset pari sataa hiparia pois lataillessani. Jonkin ajan kuluttua tulikin vihollisen capillä se toinen TOG vastaan vähissä hipareissaan ja pääsin sitäkin ampumaan noin 150m:n päästä persiiseen ja ei taaskaan menny läpi, eikä aiheuttanut mitään vahinkoa. Luonnollisesti omat päästivät tämänkin TOGin kärsimyksistään minun taas lataillessa. Matsin jälkeen katsoin Armor inspectorista, että miten hitossa ei muka menny läpi. Senkin mukaan olisi pitänyt mennä ihan sukkana läpi molemmat osumat, mutta jostain syystä nyt ei mennyt vaikka kahdesti pääsin ampumaan. Kummallakaan kerralla ei tullut yhtään damaa, moduulivahingoista en tiedä. Nyt jos laittaisi folihattua päähän, niin voisi todeta kummankin TOGin olleen väriltään sinertäviä tai violetteja. Olisikohan siinä selitystä tälle. Itse kun olen keltainen kuin banaani.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Nyt jos laittaisi folihattua päähän, niin voisi todeta kummankin TOGin olleen väriltään sinertäviä tai violetteja. Olisikohan siinä selitystä tälle.

En usko.

Veikkaan, että on käynyt todella paska rng ja kudit osuneet niin jyrkässä kulmassa, että on tullut autobounce tai sitten osunut teloihin. Kyllä, myös HE voi kimmota. Ammuin toki itsekin tässä joku aika sitten ELC:ltä telat ISU:n (ja SU-152:n) 152 mm derppitykillä suoraan sivusta - 0 damagea, mutta telat meni. AMX 13 90:llä ajellessa on huomannut, että noilla ranskalaisilla lighteilla on joku maaginen suojakilpi, joka dingaa yllättävänkin usein, vaikkei pitäisi, ehkä TOGillakin on :).
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En usko.

Veikkaan, että on käynyt todella paska rng ja kudit osuneet niin jyrkässä kulmassa, että on tullut autobounce tai sitten osunut teloihin. Kyllä, myös HE voi kimmota. Ammuin toki itsekin tässä joku aika sitten ELC:ltä telat ISU:n (ja SU-152:n) 152 mm derppitykillä suoraan sivusta - 0 damagea, mutta telat meni. AMX 13 90:llä ajellessa on huomannut, että noilla ranskalaisilla lighteilla on joku maaginen suojakilpi, joka dingaa yllättävänkin usein, vaikkei pitäisi, ehkä TOGillakin on :).

Aika kohtisuoraan pääsin ampumaan kumpaakin, joten ainakaan autobouncesta ei ole kysymys. Täytyy viikonloppuna kaivaa replay koneen syövereistä ja katsoa mihin ne kuulat osuivat. Eka laukaus, minkä ammuin siis kylkeen osui aika lailla siinä kyljessä olevan luukun viereen. Kyllähän tuolla tykillä pitäisi pystyä TOGi tiputtamaan hyvällä tuurilla täysistäkin hipareista, mutta nyt ei tehnyt naarmuakaan. Olen muistaakseni kerran Chaffeella ampunut suoraan liikkeestä heittolaukauksella noin 900:n hiparin kunnossa olleen TOGin ammorackin ja sitä myöden tuhonnut sen. Ja toisella kerralla sain Tazen suosikkivehkeellä GW Pantherilla yhden TOGin täysistä oneshotilla. Eli on se joskus onnistunutkin ja kivaa on ollut vaikka tuuriahan nuo laukaukset ovat olleet, kun ammorackiin ovat osuneet.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä ajelin eilen ennen klaanin stronkkakurwailuja kanssa näitä tehtäviä. Olen menossa vasta Stug IV:n tehtävissä ja hevilläkin on se missä pitää tuhota kaksi heviä (olisiko tehtävä nro 6?). Päätin ottaa KV-2:n ja sen tietty sillä mahtitykillä. Kartaksi tuli Erlenbergin hyökkäys ja olin itse hyökkäävien puolella. Olin TOP-tierinä ja molemmilla puolilla muistaakseni kaksi TOGia ja vihollisella lisäksi ainakin yksi M6. Ajattelin, että nyt pitäisi olla onnistumisen edellytykset. M6 tuli aika pian alun jälkeen vastaan ja pääsinki sitä ampumaan kylkeen noin 100m:stä. BOOM! Sinne meni kerrasta. Kyllä nauratti. Sen jälkeen kohtasin toisen vihollisen TOGeista ja sitä olikin jo omat ehtineet pehmittää hieman. Pääsin taas ampumaan kylkeen, nyt noin 200m:stä ja... "We didn't penetrate their armor!" Tietysti tämän jälkeen omat saivat tämän TOGin viimeiset pari sataa hiparia pois lataillessani. Jonkin ajan kuluttua tulikin vihollisen capillä se toinen TOG vastaan vähissä hipareissaan ja pääsin sitäkin ampumaan noin 150m:n päästä persiiseen ja ei taaskaan menny läpi, eikä aiheuttanut mitään vahinkoa. Luonnollisesti omat päästivät tämänkin TOGin kärsimyksistään minun taas lataillessa. Matsin jälkeen katsoin Armor inspectorista, että miten hitossa ei muka menny läpi. Senkin mukaan olisi pitänyt mennä ihan sukkana läpi molemmat osumat, mutta jostain syystä nyt ei mennyt vaikka kahdesti pääsin ampumaan. Kummallakaan kerralla ei tullut yhtään damaa, moduulivahingoista en tiedä. Nyt jos laittaisi folihattua päähän, niin voisi todeta kummankin TOGin olleen väriltään sinertäviä tai violetteja. Olisikohan siinä selitystä tälle. Itse kun olen keltainen kuin banaani.
Miksi helvetissä sä ammut KV-2:sella jotain mikä tarvii penee? Kyllä sillä vedetään derpillä HE:tä, eikä mitään helvetin AP:tä. Sä oikeesti artyilläkin ampuilet AP:tä?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Miksi helvetissä sä ammut KV-2:sella jotain mikä tarvii penee? Kyllä sillä vedetään derpillä HE:tä, eikä mitään helvetin AP:tä. Sä oikeesti artyilläkin ampuilet AP:tä?

Kyllä siinä varmaan on HE:tä ammuttu. Ja totta ihmeessä HE:lläkin kannattaa hakea läpäisyä, tekee nimittäin helvetisti enemmän vahinkoa. Jos se HE kuti on teloihin jäänyt, niin hyvinkin voi tulla nollavahinko.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kv-2 on ihan ok ampua valikoiden AP:ta toptierinä. Kun se menee läpi, on damage tuplat vähintään vastaavan HE-osumaan verrattuna. Ikävä kyllä tuo latausaika on niin pirun pitkä että pitää olla hyvin saletti että seuraava kuti menee läpi ennen kuin vaihtaa HE:n pois piipusta. Itse käytän AP:ta vain ääritilanteissa kuten 1-vs-1 Hellcattia vastaan, eli vihu on pakko tiputtaa ykkösellä ja AP:lla tulee autopene.

KV-2:n HE tekee niin paljon splashidamaa että veikkaan tässä ammutun AP:ta
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä siinä varmaan on HE:tä ammuttu. Ja totta ihmeessä HE:lläkin kannattaa hakea läpäisyä, tekee nimittäin helvetisti enemmän vahinkoa. Jos se HE kuti on teloihin jäänyt, niin hyvinkin voi tulla nollavahinko.
No ei siinä ole käytetty jos on tehty TOG:ia kylkeen 0 lämää ja ilmotus että "did not penetrate target". Kyllä sillon on tasan ollut AP piipussa ja tuosta TOG:in kyljestä menee se HE:kin läpi ja tekee sen maksimit 86 läpäsyä HE vs 76 TOG kylki. Olisi tehnyt vähintään sen noin 800 jos olisi ampunut HE:tä tai sitten kirjoittaja on postannut täyttä fuulaa koska kimmoke ei sano ettei läpäissyt, kuten ei sano HE:kään vaikka tekis 0 lämää.

Siellä on vaan käynyt legendaarinen virhe, kuten myös allekirjoittaneelle, että on AP:ta (jostain syystä) mukana ja ei ole tajuttu vaihtaa alussa sitä HE:tä sisään, peli kun lataa aina sen AP:n sinne, sitten premikan ja vasta viimesenä sen HE:n jos ei muuta komenna. Minulla käynyt ihan samalla tavalla joskus, sitten kun tulee "did not penetrate" on WTF fiilis. Tai sitten ei ole kirjoittaja tajunnut että derpillä ammutaan HE:tä. Joka tapauksessa vika on siellä näppiksen takana, ei pelissä.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siellä on vaan käynyt legendaarinen virhe, kuten myös allekirjoittaneelle, että on AP:ta (jostain syystä) mukana ja ei ole tajuttu vaihtaa alussa sitä HE:tä sisään, peli kun lataa aina sen AP:n sinne, sitten premikan ja vasta viimesenä sen HE:n jos ei muuta komenna. Minulla käynyt ihan samalla tavalla joskus, sitten kun tulee "did not penetrate" on WTF fiilis. Tai sitten ei ole kirjoittaja tajunnut että derpillä ammutaan HE:tä. Joka tapauksessa vika on siellä näppiksen takana, ei pelissä.

Suurimmassa osassa tapauksissa se vika on nimenomaa näppiksen takana eikä pelissä, näin on varmasti tässäkin. Mulla oli mukana sekä AP.tä, että HE:tä ja en ole ihan saletissa kumpaa käytin toisessa laukauksessa. Melko varma olen siitä, että sen M6:n ammuin AP:llä ja se eka yritys TOGiin oli myös AP:llä. Toinen yritys TOGiin saattoi olla HE:llä, koska muistelisin vaihtaneeni eri kuulan putkeen kun lähdin lähestymään hiljalleen kohti TOGia. No tuleva viikonloppu ja toivottavasti tallessa oleva replay-tiedosto sen kertoo ja voin tulla kertomaan totuuden sitten kun sen tiedän, mikäli se jotain kiinnostaa.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
KV-2 ei penaa normaalitilanteessa TOGin kylkeä HE:lla. Autopenen saa AP:lla jos ampuu tornin alle kylkeen tai kyljen peräosaan. Kulta-AP menee sitten koko kyljestä läpi ja ainoastaan alareunassa on muutama dingialue. Armour inspectorista tai vastaavasta voi katsoa ja pyörittellä asiaa.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
No ei siinä ole käytetty jos on tehty TOG:ia kylkeen 0 lämää ja ilmotus että "did not penetrate target".

Totta, critical ja 0 dama siitä tulee HE:llä, kun teloihin vetäisee.

Autopenen saa AP:lla jos ampuu tornin alle kylkeen tai kyljen peräosaan.

KV-2:n AP läpäri on 110mm, joten pitäisi kyllä TOGin kyljestä (76 tai 64 mm) mennä ihan heittämällä läpi mistä vaan huonollakin rollilla, toki ei se kovin ihmeellistä kulmaa vaadi, kun ei enää mene.
.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
KV-2:n AP läpäri on 110mm, joten pitäisi kyllä TOGin kyljestä (76 tai 64 mm) mennä ihan heittämällä läpi mistä vaan huonollakin rollilla, toki ei se kovin ihmeellistä kulmaa vaadi, kun ei enää mene.

Täytyy muistaa että 110 on keskipene ja sen lisäksi noissa wikin arvoissa on jonkun osion arvot panssaroinnista, todellisessa vaunumallissa on weakspotteja ja hardspotteja. Kun muistetaan myös se että efektiivinen on aina isompi kuin nimellinen, niin kyllä RNG:n sisään mahtuu myös yllättävän paljon dingejä. Harvemmin niitä kahta putkeen tulee, mutta nyt tuli. Itse en enää katso wikistä noita arvoja vaan käytän armour inspectoria iPhonessa. Siinä pystyy pyörittämään tankkia eri suuntiin ja näet väreinä mistä menee aina läpi, mistä ei koskaan ja milloin joudut jännittämään arvontalaulun tulosta. Samoin näet minne HE tekee täyden daman ja missä kohtiin (ja minkä verran) panssarointi vaimentaa osumaa.

Sen verran vielä KV-2:sta, että jos sinne piippuun ne pari AP:ta laittaa niin saman tien ne kannattaa APCR:na (kultakuulana) ostaa. Paperilla ei ero näytä isolta, mutta käytännössä se on se juuri ratkaiseva ero millä ammutaan panssareista läpi 5-7 tierin vaunuja. Kuten sanottua, APCR laitetaan putkeen sillä hetkellä kun tarvii oneshotata vihu, muuten ammutaan HE;ta.
 
Viimeksi muokattu:

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Täytyy muistaa että 110 on keskipene ja sen lisäksi noissa wikin arvoissa on jonkun osion arvot panssaroinnista, todellisessa vaunumallissa on weakspotteja ja hardspotteja. Kun muistetaan myös se että efektiivinen on aina isompi kuin nimellinen, niin kyllä RNG:n sisään mahtuu myös yllättävän paljon dingejä.

Tsekkasin tuon kyllä Tank Inspectorissa. 110 mm keskipenellä huonoin mahdollinen rolli on 82,5 mm, joten suoraan sivulta menee "aina" läpi. Toki siinä todellisuudessa on lähes aina vähän kulmaa, jolloin tuo jo muuttuukin mahdolliseksi dingata. Ja on tuossa TOGissa muuten tuollainen mukava "raita" tuossa sivulla, jossa efektiivinen panssari on suoraan sivultakin sellaiset 195 mm. Takaa on käytännössä pakko osua teloihin, ettei mene läpi.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sen verran vielä KV-2:sta, että jos sinne piippuun ne pari AP:ta laittaa niin saman tien ne kannattaa APCR:na (kultakuulana) ostaa. Paperilla ei ero näytä isolta, mutta käytännössä se on se juuri ratkaiseva ero millä ammutaan panssareista läpi 5-7 tierin vaunuja. Kuten sanottua, APCR laitetaan putkeen sillä hetkellä kun tarvii oneshotata vihu, muuten ammutaan HE;ta.

Mie en näe mitään syytä miksi tolla pitäisi ampua jotain muuta kuin HE:ta? Joskus noita kultapaukkuja tolla mukana kantelin, mutta eipä koskaa oo moista tullut ammuttua. Kaikkea vaan paukuttaa HE:lla ni ei tarvii tähtäillä ja lasettaa vaan lähintä vihollista päin. Vähän sama kuin E-100:lla kullan kanssa. Weakspotteihin turha tähtäillä ku muutaman metrin päästä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mie en näe mitään syytä miksi tolla pitäisi ampua jotain muuta kuin HE:ta? Joskus noita kultapaukkuja tolla mukana kantelin, mutta eipä koskaa oo moista tullut ammuttua. Kaikkea vaan paukuttaa HE:lla ni ei tarvii tähtäillä ja lasettaa vaan lähintä vihollista päin. Vähän sama kuin E-100:lla kullan kanssa. Weakspotteihin turha tähtäillä ku muutaman metrin päästä.

Ihan vaan erikoistapauksissa, vetelet esim. täyshilpasta Jacksonia vastaan, edestä et saa one-shotattua HE:lla mutta APCR:lla saat. KV-85 on APCR:lla helppo pene edestä ja 700 damaa, HE:llä tosi pieni läpäisyalue. Ite käytän harvoin APCR:ia ja silloinkin vaan kun tietää jo edellistä kutia ampuessa keneen seuraava kuti läsähtää ja ollaan tosi kriittisillä matsin suhteen, KV-2:n ongelma loppupelissä on se, että lähes kaikki tietää että derppi lataa sen 20s, ja latausaikana olet kusessa. Mutta toveri Stalinin ohjeella one-shotteja: "Death solves all problems: no man, no problem"

Nyt en tiedä miten tarkkuusnerffin jälkeen on, tuskin ainakaan lisää syytä ampua APCR:ia. HE:lla on fiksuin räiskiä ja noita kasin tankkeja vastaan on ihan turhaa ampua APCR-kuteja. Ite ammun sen APCR:n tai kaksi suunnilleen joka kolmas tai neljäsmatsi. Mutta on sillä muutamasta kusisesta paikasta selvitty.
 

Pasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Toisaalta ihan turha pitää pelkkää HE:ta mukana, ei ne kesken lopu kuitenkaan. KV-2:lla riittää kuulia ampua melkein 13 minuuttia yhtä kyytiä startista alkaen eli muutama AP kyydissä ei haittaa todellakaan. Itse ammun noita aika useinkin. Jatkuvasti tulee vastaan tilanteita, joissa HE ei mene läpi, mutta AP menee huolellisella tähtäyksellä lähietäisyydeltä.

Sä oikeesti artyilläkin ampuilet AP:tä?

Pelistä löytyy monia artyjä, joilla todellakin kannattaa ampua AP:ta. Esim. Obj 261:ssä ja FV207:ssä nyt varmaan jokainen täysjärkinen pitää vähintään sen 20% AP:ta.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Pelistä löytyy monia artyjä, joilla todellakin kannattaa ampua AP:ta. Esim. Obj 261:ssä ja FV207:ssä nyt varmaan jokainen täysjärkinen pitää vähintään sen 20% AP:ta.

Tästä voidaan olla montaa mieltä. Itsellä 261:ssä on tasan 1 ap kuula mukana enkä kovin usein tuota ammu. Ja 261 pelattu tuhat peliä ja osaan kyllä tuolla pelata kun löytyy 3 mark of exellenceä ja accountin overal statseista voi kertoa että pelistä löytyy ymmärrystä.

Voihan noita minun mielestä pitää mukana vaikka 10 mutta järkevyys tuolle on sitten ihan eri . Telat ja punaisten ja keltaisten pelaajien wargaming shield syö tuon damagen liian hyvin.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voihan noita minun mielestä pitää mukana vaikka 10 mutta järkevyys tuolle on sitten ihan eri . Telat ja punaisten ja keltaisten pelaajien wargaming shield syö tuon damagen liian hyvin.

En ainaakaan itse keksi miksi artylla, etenkin tarkkuusnerffin jälkeen noita AP:ita ampuisi yhtään? Otat 30 sekunnin latausajan riskin että dingaat ihmeellisistäkin paikoista ja säkällä vetäiset sen maksimin, versus se että teet vähintään sen 600 varmaa damagea+splashi+plus criticalit päälle.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
En ainaakaan itse keksi miksi artylla, etenkin tarkkuusnerffin jälkeen noita AP:ita ampuisi yhtään? Otat 30 sekunnin latausajan riskin että dingaat ihmeellisistäkin paikoista ja säkällä vetäiset sen maksimin, versus se että teet vähintään sen 600 varmaa damagea+splashi+plus criticalit päälle.

Ainiin tämä tarkkuus nerf unohtui itseltä, mutta tämäkin iso miinus. Ainoa paikka mihin noita ap:ta käyttäisin edelleen on pelin lopun 1vs1 jotain isompi helaista vaunua vastaan jos voittoon tarvisi ap läpäisyn.

Eilisen huumorihetken koin kun keltainen polakki kertoi yrittäneensä kolme päivää arty tehtävää jossa pitää kahta vahingoittaa kerralla. Siemakurwalla oli koko ajan ajossa bat shit arty , ilman kultakuulia.
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Sanokaas nyt sitten enemmän artyja pelanneet, että millä laitteella (maalla) kannattaisi lähteä liikkeelle?

Jos vaikka alkais itsekkin noita artyja pelailemaan...
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sanokaas nyt sitten enemmän artyja pelanneet, että millä laitteella (maalla) kannattaisi lähteä liikkeelle?

Jos vaikka alkais itsekkin noita artyja pelailemaan...

Noihan nyt on aika homogeenista höttöä kaikki. Eli ainakaan mun mielestä erot maiden välillä oikeasti verrattaen pieniä, verrattuna esim. medeihin. Jotkuu lataa nopeemmin, joissakin kaari on erillainen ja jotkut tekevät damagea enemmän ja jotkut vähemmän. Itsellä tallissa vitosen Grille ja premi leffi, kutosen FV ja ysin 212A. Grillellä jostain syystä tykkään noista pelata eniten ja nykyisellään FV:llä vähiten. Pitäis varmaan tota gc-linjaa jatkaa eteenpäin, mutta noiden grindi on vaan niin tylsää kokonaisuudessaan että jäänee väliin. Ton 212:sen päivitän kymppiin jahka saa loput pelit pelattua ja sen jälkeen ei hirveästi kymppejä tarvitse artyista talliin odottaa.

Osaisko joku kertoa jotain järkiperäistä syytä miksi T-54 kannattaisi 62A:han vaihtaa? Eli tuoko tuo 62:nen enään mitään hauskuutta verrattuna tohon 54:seen joka tällähetkellä yksi lempitankeista. Uutta miehistöön en jaksa kouluttaa että kummankin tallissa pitäisin, tosin WZ120 odottaa ostoa uuden naismiehistön kanssa. Pelaako noi ysit edes millään tavalla samalla tavalla?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös