World of Tanks

  • 261 935
  • 2 155

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Mulla on taas ollut ihan poskettoman hyvä MM nyt paluun jälkeen. Kerran joutunut stokki T-44:lla kympin matsiin, mutta muuten toppia tai keskitieriä. Kun kierrossa olevat vaunut on jakutiku, proto-28, T29 ja T-44 niin hyvinhän noilla keskitieriäkin vetää kun penet on kunnossa ja T29:ssa sitten hull-down toimii edelleenkin kasin matseissa vaikkei daman teko olekaan enää selviö. Toki T-44:lla koitan kerätä vapaat muilla vaunuilla parempaan torniin ja siihen saankin paremman tykin samalla suoraan. Protolla varsinkin menee kovaa, nyt kun matseja on takana yli 250 niin tietää kartoissa mihin kannattaa mennä ja sen jälkeen tuolla tykillä on ilo napsia vihuja. Statsit nyt vielä on paluun jälkeen tasolla 1300, mutta en ole pelannut yhtään esim Vk30.01D:lla tai KV-2:lla ja kaksi matsia T71:lla, joilla nykyään keräilen yleensä yli 2000 tonnin keskiarvolla pojoja.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Hyvä, että jollain kulkee.
Itselle tuo MM näyttää persettään pahemman kerran ja koko ajan joutuu pelaamaan tiimeissä, jossa ekat 5-6 liittolaista kuolee minuutissa ja peli on 5-0. Siinä on sitten hyvä koittaa kääntää tuota peliä voitoksi.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katselin pitkästä aikaa mitä miehistöä minulla löytyy kasarmilta ja yllätykseksi huomasin että minulla on 100% koulutettu Chaffeen miehistö. Ikinä en ole kyseistä linjaa pelannut.

Osaako joku sanoa että mistä tuo miehistö on kasarmilleni ilmestynyt? Itselleni tulee mieleen että jonkun päivityksen yhteydessä on vaunujen Tiereitä muuteltu tai poistettu vaunuja ja tämä miehistö on ollut jonkun muutetun vaunun miehistöä. Sen verran pitkään tuo miehistö on tuolla kasarmilla lojunut että itse on muista yhtään mitä jenkkilinjaa minulla on aikoinaan ollut koulutettuna.

Edit: Vai oliko tämä joku Sport juttu mistä jäi miehistö roikkumaan kasarmille?
 
Viimeksi muokattu:

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katselin pitkästä aikaa mitä miehistöä minulla löytyy kasarmilta ja yllätykseksi huomasin että minulla on 100% koulutettu Chaffeen miehistö. Ikinä en ole kyseistä linjaa pelannut.

Osaako joku sanoa että mistä tuo miehistö on kasarmilleni ilmestynyt? Itselleni tulee mieleen että jonkun päivityksen yhteydessä on vaunujen Tiereitä muuteltu tai poistettu vaunuja ja tämä miehistö on ollut jonkun muutetun vaunun miehistöä. Sen verran pitkään tuo miehistö on tuolla kasarmilla lojunut että itse on muista yhtään mitä jenkkilinjaa minulla on aikoinaan ollut koulutettuna.

Edit: Vai oliko tämä joku Sport juttu mistä jäi miehistö roikkumaan kasarmille?
Juurikin tuosta Chaffee Sportista tullut miehistön jäsen.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Piiiitkästä aikaa jaksoi pelata ajatuksen kanssa randomeita ja samalla tuli ostettua tuo T37. On nuo lightit vaan ihan järkyttävän kovia ja kaiken lisäksi mukavia pelata.

Victory!
Battle: Sand River
Vehicle: T37
Experience received: 2 587
Credits received: 61 326
Battle achievements: High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 32 639 (100)

Toinen peli tuolla vaunulla, ei se ekakaan huono ollut kun tuli yli 1k base xp. Nyt kahden pelin jälkeen 2100avg xp ja 2750 avg dmg. Spottiakin vajaa pari kiloa per peli.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Juurikin tuosta Chaffee Sportista tullut miehistön jäsen.

Tuotahan kannatti ajella että sai tuolle miehistölle lisäskillejä kivasti, tosin suoraanhan nuo ukot eivät käy normi Chaffeeseen ilman uudelleenkoulutusta.
 

stunt cock

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Siema -hillejä, kurwa -rännejä ja kolmas merkki E100:sen putkeen. Erehdyin tutkimaan, että paljostako kolmannen merkin hankkiminen on kiinni. No prosentit olivat 93%. Eli kovin montaa hyvää +3500 dmg peliä ei enää tarvisi vääntää rinkuloiden takia. No tietäähän sen, että ensimmäisessä pelissä joukkue sulaa ympäriltä, mutta omat damaget nousevat 5900 pinnaan. Eli ihan hyvin lähti käyntiin, seuraavissa parissa sitten yhteensä 170 pinnaa damagea. Mitä vittua tapahtui? Ensin GC -homo arty raiskaa sen 2000 pinnaa heti matsin alkuun, kun medikoita ei kiinnostanut suicide scoutin tappaminen. Seuraavassa matsissa sitten himmelissä kasilinjalla käytännössä yksin torppaamassa vihun neljää kymppiä. Kaverithan tietenkin ajoi yli ja omat kuulat kimpoili miten sattuu. Sen jälkeen matseissa säännöllisesti 3-5 artyä. Koita siinä sitten scouttimisen ohessa tehdä lämää. Tarinan opetus on varmaan se, ettei kannata hirveästi tuijotella mitään keskimääräisiä damageja tai WN:iä, jos haluaa pitää oman pelin kasassa.

Kevyisiin tankkeihin liittyen hommasin kamppaniaa varten type 64:sen. Typeä voisi luonnehtia kivaksi pikku tankiksi hyvin tikkaavalla 76 mm tykillä. Muutenkin lighteillä pelaaminen on melkoisen rattoisaa. Kieltämättä ilo kuitenkin haihtuu jos alla on kasitason lighti. Yksinkertaisesti kympin medikat tekevät scouttaamisen paljon lightejä paremmin.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pikkuhiljaa oppii koko ajan, pelejä nyt n. 5 k. Yksi oppi on, että pysy elossa, varsinkin pelin alussa! Kun sitä yrittää malttaa toteuttaa, tulokset paranevat oikeastaan automaattisesti.

Omituisia tilanteita tulee välillä eteen. Pari omituisinta on omalla kohdallani ollut, kun yhdessä pelissä Tier VII tasolla AMX ELC jää käppimään oman basen nurkille. Kun häneltä tiedustellaan, että aikooko tosiaan scoutata siellä, niin vastauksena tulee, että "No, I'm TD". No, onneksi peli voitettiin, kun pari pelaajaa omasta tiimistä pelasi niin hyvin.

Ja toinen, kun kerrankin pelasin itse Hetzerillä ihan hyvän pelin Karjalan hyökkäyksessä, ja saanut tilille 5 tappoa, ja tilanne oli 14-5 omalle joukkueelle. Lähdin viimeisen vihollisen kintereille, kunnes takaata alkaa osumaan tulemaan. Sieltä oma Pz 1c tulittaa mua, käännyn ja varaudun tykittämään tuota niin hän ajaa päälle ja kuolee. Kysyn, että miksi? Vastaus, että koska olin jo ehtinyt tappaa 5 ja hän ei saanut yhtään ja oli kuulemma kateellinen. Kuin pisteeksi asialle sain tapettua kuudennen, ja ykköstykin tuosta pelistä. Mutta jälleen kerran tuli todettua, että meitä on tosiaan moneen junaan.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Eilen oli oman historiani ehkä masentavin päivä WOT:issa ja olen entistä vakuuttuneempi, että nämä eventit ovat persiistä. Saldoksi jäi 2/16. Osastossa iso osa ja kiitos RadarRatin, saatiin edes pari voittoa kasaan. Klaaniveljen kanssa ehdittiin vetää kymmenkunta matsia putkeen häviten kaikki ennen Radarin saapumista :) Todella heikkoja tiimejä, 16-48% todennäköisyyksillä. Mm heitti kutosille kasin matseja, seiskoilla ysiä ja kaseilla kymppiä. Kympeillä toki kokeiltiin myös ja päästiin toki toppiin mutta sitten tuli näitä 20% mahkujen matseja hyvin hyvin heikolla tiimillä.

XVM saisi kyllä poistaa nuo todennäköisyyksien laskennat kokonaan. Nuo ei katso pelaajien tieriä ollenkaan ollenkaan eli ovat täysin turhia. Itsellä pelatessa alkaa vain ärsyttää nämä sun kaltaiset jotka tuota voittomahdollisuutta katsoo tai uskoo.

Jos pelaan täydellä platoonalla randomia ja satutaan tier 8 vaunuilla tier 10 peliin ja xvm ilmoittaa voittomahdollisuudeksi 75% niin todellisuudessa mahdollisuus sille että meidän platoon onnistuu tuo pelin kääntämään voitoksi on varsin heikko ja ilman meitä tuo voittomahdollisuus olisi varmaan 15%. Tuohon kun lisätään nämä sankarit jotka päättelevät tuosta %-luvusta ettei tässä tarvitse tosissaan pelatakin helppo voitto tulossa, niin se tappio on oikeastaan melko lähellä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
T-44 on aika soiva peli, torni on kätevä dingailuun ja tykkikin siedettävä. Liike on jo stokkimoottorinkin kanssa hyvää. Tykkään. Nyt on statsit tasolla 1600 paluun jälkeen, suurimpana syyllisenä T29, jolla on jumalainen runni päällä. Hiukan kyllä ihmetyttää jengin kädettömyys sen puikoissa, jo tonnin dama tietää yli tonnia WN8. Tuon vaununhan mahtava puoli on se torni, joka on aikamoinen ase vielä kasinkin vaunuja vastaan. Ei siitä ysitkään kauheasti läpi ammu, mutta itse kun ei enää saa niistä edestä läpi niin ei siitä dingailusta hirveästi iloa ole.

Tuossa olen tullut siihen johtopäätökset että tomaattien päämassa jaksaa pelata seiskatieriin ja sen jälkeen jää peli tai jengi pääasiassa grindailee 1-7 tasoja. Tämän perustan siihen että pystyn seiskan tai alle vaunuilla vetämään kohtuu helpolla isoja WN8 kuormia, kun taas kasin vaunuista vain T28 Proto on sellainen statsbufferi, muilla saa tehdä ihan duunia että statsit säilyy.

Nyt pitäis miettiä jaksaako avata Chaffeen ja grindata tuon T37 strongholdeja varten. Toisaalta olen tuossa meidän klaanin stronkissa vetänyt VK30.01D:lla paremmin kuin porukka T37:lla, mutta joukkuetaktiikan kannalta T37 istuis paremmin, usein tuo 3001D on liian hidas ehtiäkseen T37 rushiin mukaan. Toki sitten snaippailua vaativissa tilanteissa 3001D on parempi.

btw, tuossa ProModin packissa ei ole XVM-prossia enää mukana edes vaihtoehtona, ja se on itselle lisännyt peli-iloa paljonkin. Näkeehän sen toki suoraan pelaajastatseistakin että välistä tulee turpiin vaikka mitä tekisi, mutta nyt jää etukäteen murehtimatta moni 35-65 matsi.
 

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
XVM saisi kyllä poistaa nuo todennäköisyyksien laskennat kokonaan. Nuo ei katso pelaajien tieriä ollenkaan ollenkaan eli ovat täysin turhia. Itsellä pelatessa alkaa vain ärsyttää nämä sun kaltaiset jotka tuota voittomahdollisuutta katsoo tai uskoo.

Vai että ärsyttää mun kaltaiset pelaajat wotissa... Juupajuu. Se, että xvm nuo antaa on ihan ok ja kertoo kyllä jotain suuntaa mutta kuka täällä on sanonut, että mä niihin uskon? Omiin peliesityksiin tuo prosentti ei ole koskaan vaikuttanut. Näen nykyään pelaajien wn:t ja se riittää. Jos olet kärkiryhmässä hevillä, punaisella tiimillä voit olla melko lailla varma, että järkeviä ratkaisuja taustalta ei tule. Jos sulle tulee 16% tiimi, on jokseenkin harvinaista että peli kääntyisi voitoksi. Jos prossat ovat 40-60 välillä, se käytännössä voi mennä ihan miten vaan. Itsellä ei OM:n paketissa viime patchin jälkeen prosentteja ole enää ollut enkä varsinaisesti niitä kaipaakaan. WN:t näkyy ja se kertoo aika paljon onko taustalla tukea vai ei. Jos siellä on pelaaja 8k matseja pelanneena ja wn8 huitelee alle sadan, ratkaisut voivat olla kevyehköjä.
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
btw, tuossa ProModin packissa ei ole XVM-prossia enää mukana edes vaihtoehtona, ja se on itselle lisännyt peli-iloa paljonkin. Näkeehän sen toki suoraan pelaajastatseistakin että välistä tulee turpiin vaikka mitä tekisi, mutta nyt jää etukäteen murehtimatta moni 35-65 matsi.

Ai kyllä mun mielestä promodin installerista ton win% ois saanut täpättyä päälle sieltä alareunasta jossa zoomin tasoja pysty säätämään. Itse pidän noi pelaajienkin statsit napin takana ja harvoin tota edes käytän. Ottaa asenteeks et varoo kaikkia niin pärjää omasta mielestä paremmin.

Eilen alkoi uusi kamppanja, ja en muistanutkaan paljon krediittejä alemmilla tiereillä kuluu kun kultaa spämmää. 50 tonnii menee normipelillä T37:lla per kiekka, tosin wn8 kiittää noista peleistä etenkin lighteilla ajaessa. Kuukaus pitäis tota jaksaa vielä hakata, katsoos nyt kestääkö innostus.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllä wn8 ratingit antavat aika arvokasta tietoa random battleissa ja varmasti on tullut pelejä käännettyä voitoksi sen takia, kun on tiennyt kenet pudottaa ensimmäisenä tai sitten ottaa hieman yliagreessiivisesti jotain heikkotasoisia pelaajia vastaan. Voittomahdollisuus ei nyt ole niin olennainen tieto, mutta onhan se aina mukavaa, kun joskus sattuu voittamaan 35% win chancella. Vaikuttaa jonkin verran myös siihen päätökseen, että lähteäkö cappimaan vain metsästämään loppuja vihollisia.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Hyvä putki päällä pitkästä aikaa. 52 viimeistä peliä, voitot 65,2% ja wn8 +1800. Olen pelaillut laidasta laitaan 3-10 tierin vaunuilla, joten yllättävän hyvin pysynyt pelin taso kohdillaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tänään oli YLE:n Prismassa juttua WG:n Parola-miitistä missä ilmeisesti käsiteltiin peliä laajemminkin?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Nyt pitäis miettiä jaksaako avata Chaffeen ja grindata tuon T37 strongholdeja varten.

T37 on kutostierin ylivoimaisin vaunu, eilen tosin onnistuin pilaamaan omat pelini sillä (no toinen noista kahdesta oli 9 tierin matsi Himmelsdorfissa, josta nyt ei hirveitä voi odottaakaan). Jo stokkina tuo on todella mukava, jos vähänkään lighteista pitää. Chaffee on helppo pelattava myös, joten suosittelen kyllä pelaamaan tuon linjan, yksi helpoimpia grindejä.

T-44 on tosiaan mukava, mutta mulla on nyt ihmeellisesti ongelmia T-54:n kanssa, ei vaan ole saanut tuota istumaan käteen oikein mitenkään ja tulosta tulee vain ajoittain. Pitänee vähän yrittää rauhoittaa ja ottaa pelien alut varovammin, vaikka laitteessa onkin hyvä panssarointi, niin kyllä siitä kympit kuitenkin tuntuu vetävän suht huolettomasti läpi. Tänään saa tuon paremman moottorin, niin sekin saattaa hieman auttaa pelaamisessa.
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuossa olen tullut siihen johtopäätökset että tomaattien päämassa jaksaa pelata seiskatieriin ja sen jälkeen jää peli tai jengi pääasiassa grindailee 1-7 tasoja. Tämän perustan siihen että pystyn seiskan tai alle vaunuilla vetämään kohtuu helpolla isoja WN8 kuormia, kun taas kasin vaunuista vain T28 Proto on sellainen statsbufferi, muilla saa tehdä ihan duunia että statsit säilyy.

Näinhän me tehdään. Tuo peli kun on jännästi rakennettu niin että tällaisilla satunnaispelaajilla niin kuin minä ei ole mitään järkeä pelata VII tieriä ylemmäs. Ilman Premium-tiliä alkaa jo VII tierissä olla osa vaunuista sellaisia että niillä tekee rahallista tappiota voittopeleissäkin. Lisäksi VIII tieriin grindaaminen on niin tuskaisen hidasta ettei se tunnu mielekkäältä. Itse olen huomannut jumittuneeni tuonne VI-VII tieriin ja kun kyllästyminen iskee niin aloitetaan joku uusi linja alempaa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Itsekin satunnaispelaajana vältän 8 tierin matseja. Ei vaan viitsi kuluttaa rahaa siihen että hakkaa päätänsä seinään 8 tierin tankilla. Mieluummin pelaa kaverien kanssa KV-1 linjaa eteenpäin. Noissa matseissa sentään pärjää vielä jotenkin näin satunnaispelaajana.

-Tinke
 

ruoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panelian Raikas
Kokeilimpa taas parit pelit tuolla E25:lla ja voi kiasus kun meni metsikköön matsit... kertokaas nyt kokeneemmat että mikä on sillä taikasana. En vaan saa onnistuneita matseja sillä.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kokeilimpa taas parit pelit tuolla E25:lla ja voi kiasus kun meni metsikköön matsit... kertokaas nyt kokeneemmat että mikä on sillä taikasana. En vaan saa onnistuneita matseja sillä.

En nyt väitä olevani mikään älytön seppä tolla vaunulla. Matseja on alla reilu 500 ja voitto% on noin 51,6. Itse olen pyrkinyt hyödyntää vaunun hyvää camoarvoa ja liikenopeutta. Hankkiutuu sellaisiin tuliasemiin, joista pääsee ampumaan kylkeen ja koittaa pitää etäisyyden koko ajan mahdollisimman suurena. Näin et tule spotatuksi ja saat lätkiä rauhassa ilman paljastumista. Kun vihollinen alkaa lähestyä, otat vähän matkaa taakse päin tai vaihdat paikkaa ja kohteita ihan kokonaan. Meidän klaanissa on muutama oikein tekijämies e25:n puikoissa. Heidän kanssaan platassa ajelu opettaa aika paljon. Voin toki itsekin yrittää joskus platassa antaa vähän vinkkejä mutta parempiakin opettajia toki on.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kokeilimpa taas parit pelit tuolla E25:lla ja voi kiasus kun meni metsikköön matsit... kertokaas nyt kokeneemmat että mikä on sillä taikasana. En vaan saa onnistuneita matseja sillä.

Itse olen aika huono tuolla vaunulla, mutta silti tykkään siitä. Koko ajan voitto-% sillä paranee. Sen olen tuolla oppinut, että etäisyys on ystävä nro 1. Vaunu on paperia, joten siitä kyllä ammutaan läpi. Sen vuoksi kaiken a ja o on välttää spottaantumista. Lamppu komentajalla on lähes edellytys pärjätä tällä. Itse pyrin sijoittumaan niin, että pääsen etulinjan taakse alussa siten, että voin sieltä ampua kun taistelu alkaa. Jos spottaannun, vaihdan reilusti paikkaa.

Välillä maltti loppuu, ja yrittää joko ampua liian pitkään tuliasemasta, tai pyrkii liian aikaisin takaisin. Tämä on tuhon tie. Etäisyys ja näkymättömyys on ne avainsanat.

Alussa tein sen virheen, että menin aina liian lähelle, ja kuolin todella nopeasti. Muutama hitti, ja tuo vaunu on vainaa. Tämä vaunu pääsee sitä paremmin esille, mitä pidemmällä peli on. Silloin kentällä on tilaa, ja kun tällä vaunulla voi vaihtaa kentällä sijaintia mielin määrin, niin silloin vaunu pääsee todella oikeuksiinsa.

Mutta noobi minä tuolla olen. Mutta kantapään kautta pystynyt parantamaan tasaisesti.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Omasta kokemuksesta nuo E-25:t ovat vittumaisia vastustajia jos niitä on 2-3 platta vastassa ja osaavat toimia keskenään.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Omasta kokemuksesta nuo E-25:t ovat vittumaisia vastustajia jos niitä on 2-3 platta vastassa ja osaavat toimia keskenään.

Tuollaisella kolmen ryhmällä on niin hirveä tulinopeus, että vähän isompikin vaunu sulaa nopeasti.

Eilen tuli alennuksesta ostettua tuo AMX 13 75, eikä tuo nyt yllätyksekseni ollutkaan niin hirveä kuin kuvittelin, vaikka stokkina mennäänkin. Tykin pene on ihan järkyttävä (108 mm), eikä tuo parempi tykki (144 mm) siihen paljon helpotusta tuo, mutta kyllä tuolla silti sai 10 tierin matsissakin ammuttua lähes sen tonnin lämää. Varmaan tuolla vielä ehtii tuskastumaan ihan riittävästi, mutta nuo ekat kolme matsia olivat kivuttomampia kuin kuvittelin. Walker Bulldog pitää myös hommata alennuksesta ja varmaan tuon saisi hankittua jo tänään kun vähän viitsisi grindata T37:lla. Ranskalaisten seiska tierin hevikin olisi avattuna ja alennuksessa, mutta pitäisi toisaalta säästellä noiden kymppien alennuksiin vähän krediittejä. Jos saisi mahdollisesti kaksikin kymppiä hankittua tuossa parin viikon päästä, vaatii kyllä melkoista T-54 grindaamista (noin 150k expaa puuttuu).
 

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Walker Bulldog pitää myös hommata alennuksesta ja varmaan tuon saisi hankittua jo tänään kun vähän viitsisi grindata T37:lla. Ranskalaisten seiska tierin hevikin olisi avattuna ja alennuksessa, mutta pitäisi toisaalta säästellä noiden kymppien alennuksiin vähän krediittejä. Jos saisi mahdollisesti kaksikin kymppiä hankittua tuossa parin viikon päästä, vaatii kyllä melkoista T-54 grindaamista (noin 150k expaa puuttuu).


T37:lla pelaamista ei oikein voi grindaamiseksikaan sanoa, sillä oli vaan hauska pelata, tosin melkein kaikki matsit tuli ajettua kamppiksen kutosen osuutta. Walkeri itsellä tallissa, ja itsellä hieman jopa vaikeuksia pelata sillä. Jotenkin ei vaan malta pelata kuin muuten lighteilla kun tykki on niin hyvä.

Jäi kutosin lighteista omalle kohdalle vaje kun ton, 37:n myin, mutta ostin vielä paremman tilalle. En aiemmin ollut ajatellut tota type64:sta, mutta pakko sanoa että on tällä hetkellä ehdoton lempivaunu. Harmittaa vaan kun vasta kamppiksen lopussa ton ostin.

Tuli suoritettua viime viikolla masterit bulldogille ja t54:lle ja pakko sanoa että medeistä tai kevyistä kaikkein vaikeimmat ainakin omasta mielestä saada, varsinkin mitä noilla tankeilla mitä lähiaikoina enemmänkin pelanneena tullut vastaan.

Saakelin kalliiksi tullut toi kampanja krediittien osalta kun noi pienet tierit syö niin paljon yhdessä pelissä, vielä pitäisi muutama matsi kympeillä ottaa tosin vaikka väliä pitäisi niin tankin pitäisi näillä pisteillä olla jo melko varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös